Hoofdstuk 7✨

539 9 3
                                    

Pov: Juul

"Wakker worden tortelduifjes" Koen maakte ons wakker. "Jullie hebben de hele nacht hier geslapen. Het is al 9 uur." Ik keek op mn telefoon. Het was inderdaad al 09:03. "Héé Juul, klaar met kwijlen?" Robin was er dus nog. "Stop nou maar. Waar heb je geslapen?" "Bij Koen."  Ze keek een beetje blij. Ik gaf haar een knipoog, ze gaf me een geïrriteerde blik terug.

"Willen jullie pannenkoeken?" Raoul stond al bij het fornuis. "Ja lekker" zeiden ik en Robbie. We aten pannenkoeken en keken nog een film. Uiteindelijk was het 14:00. "Hé Juul ik denk niet dat ik mn kamer nog heb laten zien" zei Robbie ineens. Ik keek hem een beetje raar aan. "Oh uuh nee volgens mij niet nee" "oh nou kom maar mee dan"

We liepen zijn kamer binnen. "Een roze muur?" Hij had één roze wand. "Oh ja dat hebben de jongens gedaan toen ik weg was" ik moest erom lachen.
"Juul?"
"Mhm"
"Ik wou niet naar mijn kamer om m te laten zien"
Ik keek naar hem. Een beetje geschrokken.
"Oh, uh, waarom dan?"
"Ik vind je leuk. Echt leuk, zeg maar. En ik weet het het is allemaal nog te snel en misschien vind je dat we nog niet echt klaar zijn voor een relatie enzo-"

Pov: Robbie (eff snel switchen)

Ik kon mijn zin niet afmaken.
Niet omdat ik niet kon praten, of omdat ik te gespannen werd ofzo.
Ze zoende me.
En ik zoende haar terug.
Het voelde fijn. Raar, natuurlijk, omdat we een tijd goede vrienden zijn geweest, maar wel fijn en vertrouwd.

Ze stopte.
"Sorry" zei ze.
"Oh je hoeft geen sorry te zeggen. Als je nog niet in een echte relatie wilt dan kunnen we wachten. Wanneer jij wilt. We doen het rustig aan." Ik gaf haar een knuffel.
"Ik wil het nu"
"Ja?"
"Ja."
Ik knuffelde haar nog steviger.
"Ik ook"



SORRY WEER EEN KORT HOOFDSTUK MAAR IK GA NU PROBEREN OM EEN LANGERE TE MAKEN (het was eff lekker poëtisch op het einde hahah)

Nieuwe liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu