Hoofdstuk 12✨

512 9 10
                                    

Bevat mishandeling!!!

Drie dagen geleden...

"Héé ik ben thuis!" Ik leg mijn sleutels op het aanrecht.
"Jij kut wijf" ze gooit en glas naar me. Het lukte me om het te ontwijken, maar een scherf raakt mijn arm en maakt er een snee in.
"Jezus Robin, heb je gedronken ofzo" ik pak het stoffer en blik om de schermen op te ruimen.
"Ga op de bank zitten." Haar stem klonk boos en serieus. Ik liet mezelf op de bank vallen.
"Oké Robin, ik heb geen idee wat je nu bezielt maar ik ben net vijf minuten thuis en jij gooit een glas naar me. Ik wil graag even een kopje thee zetten en tot rust komen en dan kunnen we over, nou ja, dit praten" ik wou opstaan maar ze duwde me terug op de bank. "jij gaat nergens heen. Wtf hoe kan je dit ooit doen. Dit is niet leuk tegenover mij. of tegen de jongens." de jongens? Dus die hebben hier mee te maken. Mooi zo. "Robin, ik weet niet-" ze gaf me een keiharde klap op mijn gezicht. "Doe is effe normaal! Kan je even vertellen wat er aan de hand is en wat jou zo boos maakt?"

"je had seks met mijn vriend."

ik wist niet wat ik moest zeggen. seks met Koen? Hoe komt ze daar bij. Ik heb hem wel eens een knuffel gegeven natuurlijk, maar niks heftiger dan dat.

"ik- robin, ik weet niet hoe je aan deze informatie komt, maar het is niet-"

"ga uit mijn huis."

Wat?
"jouw huis?"

"eruit."

"robin, kunnen we niet even-"

"eruit!"

ik liep het huis uit. ik had niks. geen tandenborstel, kleding, ik had geen huis.

ik belde robbie eerst. ik wou robin nog niet meteen bellen, omdat ze daar waarschijnlijk nog te boos voor is.

"hé rob"
"héé lieverd, hoe is t?"
"mag ik langskomen?" ik antwoordde liever niet op zijn vraag.
"ja tuurlijk! lk milo en matthy zijn thuis, raoul is op vakantie en robin belde of Koen langs kon komen" ah nee, wat voelde ik me slecht voor koen.
"maar wat gaan we doen? zuipen?! jaa laten we zuipen. mannen, pak eff de flessen uit de-"
"robbie"
hij merkte aan mijn stem dat het serieus was.
"oh, sorry. maar uuh ik zie je zo"

ik kwam aan bij hun thuis.

"hoe kan ze dat nou denken"
"weet ik niet. daarna heeft de me uit huis gestuurd." ik en robbie zitten op zijn kame. ik heb hem het hele verhaal verteld.
"je mag hier zo lang blijven als je wilt."
ik glimlachte.
"maar-"
oh nee.
"ik hou van je. maar op dit moment weet ik niet zo goed wat ik kan geloven. dus ik geloof geen van beide."
"ik snap het"

*weer in de tegenwoordige tijd*

dat is dus wat er met mij en robin is gebeurd. iets wat nergens op slaat. ik heb ook nog steeds geen idee hoe ze dat in haar hoofd heeft gekregen. ze heeft het ook met koen uitgemaakt.

ik heb geprobeerd om haar te bellen, maar ze neemt niet op. ik heb haar veel berichtjes gestuurd, maar ze heeft me geblokkeerd. ik heb aangebeld bij ons thuis, maar iedere keer toen ze open deed en zag dat ik het was, knalde ze de deur weer dicht voordat ik iets kon zeggen. ik gaf op.

*tring tring* iemand belde me.

het was robin! ik nam op.

"hey" zei ze.

"hey"

vraagt ze haar excuses aan?

"wat is er?" vraag ik.

"wanneer kom je je spullen ophalen?"

wat? mijn spullen ophalen?

"wat?"

"je hoorde wat ik zei."

"ik woon in dat appartement. jij koelt af, ik woon hier bij de jongens voor nog een paar dagen, dan kom ik daar naartoe, we praten erover, bieden onze excuses aan, en alles wordt weer beter. ik kom mijn spullen nooit ophalen."

"juul, besef je je niet wat je hebt gedaan?"

"ik kan het me niet beseffen"

"hoezo niet?"

"omdat ik het nooit gedaan heb."

"morgen ben ik niet thuis. ik ga weg rond 12 uur en kom terug overmorgen om 14:00. ik wil ook graag dat je de huissleutels hier achterlaat. als ik ze niet zie, en ik zie jouw spullen hier nog, krijg je die niet terug, en verander ik het slot van de deur."

"robin alsjeblieft-"

ze hing op.

Nieuwe liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu