"A pak to vybuchlo!" počkat, počkat. Zde jsme moc daleko, nejprve se vám představím, jmenuji se Maria Romanoff a jak jistě tušíte jsem sestra Natashy a Yeleny. Jsem ta prostrědní sestra, stejně jako ony jsem byla vězněna v rudé komnatě a ponechalo to na mně pár změn, horší to bylo, ale později když mě zajala hydra a začali na mně experimentovat.
Z hydry jsem nemusela ani utíkat, vlastně mě vyhodili, když zjistili že to s semnou nic nedělá. Jenže moje moc se začala projevovat až později, tedy přesně pár let po tom co mě vyhodili, ale to oni už neví. Jinak bývala jsem zrzavá stejně jako Nat, ale po tom všem jsem chtěla změnu, takže mám černé vlasy a vypadám nejlépe kdy jsem vypadala. Mám pár tetování a taky piercing v nose jsem trošku odvážnější než moje sestry. Je mi 22 a jsem právnička ano jsem na to mladá, ale jsem takoví menší genius, takže škola pro mě byla hračka, tak mě poslali rovnou dělat právničinu. Jsem jedna z nejlepších a nejžádanějších právniček. Takže taky jedna z nejlépe placených, o peníze tedy nemám vůbec strach.
Abych se dostala zpět, tak Natashu jsem viděla naposledy v rudý komnatě, když jsme spolu utíkali, potom jsme se, ale každá vydali jinudy. Jo teď jí často vídám v televizi s těmi avengers, ale to už je vedlejší.
Jinak pro představu, tohle jsem já:
Takže tohle je pro 1. Kapitolu vše. Chtěla jsem vás jen seznámit s hlavní postavou. Mějte se.
LIL_KRISTY
ČTEŠ
Ona je tvoje sestra?
FanfictionMladá Maria Bellová je nadějná právnička. Má své tajemství a nehodlá je jen tak někomu říct. Zjistí Avengers kdo je její sestra a dozví se její příběh? #1 hulk #1 asgard #1 fury #1 capitanamerica #1 mari