2

320 18 2
                                    

Je ráno a já jdu zase do práce, mám dokonalé oblečení, takže mám dokonalý den. /Pov. Obrázek na hoře/. Dnes se něco stane, cítím to, něco hodně negativního, ale tak co, můj skvělí den to nezkazí. Došla jsem si do kavárny pro kafé s sebou a vyrazila jsem mojí normální cestou do práce. Cesta vedla okolo krámů až přes náměstí okolo fontány, a doleva kde už mám práci.

Práce utekla opravdu rychle, dnes jsem vydala dva muže spravedlnosti. Nebo prostě jsem vyhrála no co už jestli oni byli ti špatní. Nejsem jako ostatní, je mi jedno koho zastupuji, já jsem taky vlastně vrah, kolik lidí jsem zabila. Šla jsem tedy zase k náměstí, ale uslyšela jsem křik. "Klekněte si přede mnou" zakřičel uprostřed náměstí muž s havraními dlouhými vlasy a s žezlem. Zase nějaký magor, který si hraje na boha. Ostatní si klekly, ale já pokračovala dále normálně po svých. Všichni na mě koukali jako na psychopata, a slyšela jsem jenom šeptaní o tom co si myslím že dělám.

"Řekl jsem poklekněte!!" zahřměl onen muž. Já se zastavila, usmála jsem se na něj, uklonila jsem se mu, na to se on usmál asi si myslel že si kleknu, já se, ale rozešla pryč. "Co i myslíš že děláš ty midgarďanko!!" zakřičel rozzuřeně. Já na něj ukázala prostředníček a vykračovala jsem si to dál. Chtěla jsem už být doma

Co jsem, ale nečekala bylo to když se onen rozzuřený muž objevil těsně přede mnou. Až jsme si dýchali do tváře, já se usmívala a on my funěl rozzuřeně do tváře. "Víš kdo já jsem!" zeptal se mrzutě. "Ne a je mi to jedno" odpověděla jsem mu a chtěla jsem se rozejít dál, ale chytl mě za paži. "Já jsem Loki, jsem bůh lží, a ty jsi pouhá midgarďanka, takže mi poklekni" zakřičel mi do obličeje. Udělala jsem krok blíže k němu až jsme se skoro dotýkali nosy a zašeptala jsem mu "Já jsem Maria a ano jsem sice jenom midgarďanka, ale i tak mě nezajímáš Loki." Byl hodně rozzuřený a chtěl mi už něco udělat, já už se chystala zakročit, ale přiřítili se sem Avengers s tím plechovým playboyem v čele.

Proto jsem od Lokiho rychle odskočila, aby ho mohly polapit. Sledovala jsem s úšklebkem jak mu nandali pouta proti magii a on nemohl vůbec nic dělat. Podíval se na mě a já mu poslala vzdušnou pusu a potom jsem na něj ukázala prostředníček, na to se on zamračil a chtěl se jim dostat z sevření. Také jsem slyšela že se náš playboy zasmál mému gestu. Když jsem se na něj podívala se zájmem si mně prohlížel. Když si všiml že na něj koukám, odvrátil zrak raději jinam a začal něco říkat Amerikovi.

Potom jsem ji uviděla, stála tam, pořád vypadala stejně. Něco se bavila s lidmi, kteří byli svědkem toho šaška. Bavila se s nějakým mužem a ten ukázal na mě, ona se na mě podívala a šla směrem ke mně. Jen klid. "Zdravím, tady pán říkal, že jste se snažila odvést jeho pozornost, a to se vám povedlo, takže moc děkujeme." řekla a usmála se na mě, dlouho se na mě dívala a já byla nervózní, ale odpověděla jsem jí. "To nic, nebylo, hlavně že se nikomu nic nestalo" řekla jsem jí a usmála jsem se zpátky. Ona najednou řekla "promiň že se ptám, ale neviděli jsme se už někde?". "Řekla bych že už je to dlouhá doba, co jsme se mi dvě potkali, ale to nestojí za řeč." museli si všimnout že jsem nervózní. Pořádně se na mě podívala a řekla, takže už jsme se potkali já to věděla. Ufff nepoznala mě, chci aby mě poznala, ale za jiných okolností.

Ještě jednou mi poděkovala a já se rozhodla jít konečně domů, to byl dlouhý den.

Napustila jsem si vanu a potom jsem šla spát. Zítra mám náročný den.

Další kapitola za námi, myslíte že se tam Loki ještě objeví?                                                                       S pozdravem  LIL_KRISTY

Ona je tvoje sestra?Kde žijí příběhy. Začni objevovat