5

311 21 7
                                    

"Takže vy chcete dostat povolení na to zbourat ten váš napiš a postavit tam jiný?" zeptala jsem se po 4 minutách debatovaní. "Ano a jsem pro to ochotný udělat cokoliv" řekl a sáhl mi na stehno. "Tak prrr, myslela jsem si že to co se o vás říká není pravda, ale jak vydím pravda to je?!" řekla jsem naštvaně a stoupla jsem si. "A co se o mně říká?" zeptal se. "Že jste totální sebestředný frajírek a já bych dodala že jste opravdu debil nic proti." řekla jsem mu na rovinu.

Najednou vypadli pojistky. "Starku co to má být?" zeptala jsem se ho naštvaně. "To opravdu nevím" řekl naštvaně. Šel pryč z jeho kanceláře do obýváku. "Thore že ty jsi udělal zase něco s pojistkami?" zeptal se ho naštvaně. "Nee já jsem to nebyl opravdu" řekl Thor ihned. "To můžeme potvrdit" řekl Amerika a ostatní kývali na náznak souhlasu.

"Máte někde svíčky?" zeptala jsem se ho. O kývl že ano a přinesl asi 15 svíček. "Jo ale malí problém, nemám zapalovač" řekl Stark. "To nevadí já mám" řekla jsem jim rychle. Položili svíčky do obývacího pokoje a já je zapálila. Jasně že nemám zapalovač, ale mám svoji sílu. Zapálila jsem prstem jednu svíčku aby to nikdo nevyděl a potom jsem tu svíčku vzala do ruky a jejím ohněm jsem zapálila i ty ostatní. Konečně bylo trochu víc vidět. Tím že Stark přišel později se už stmívalo.

"Už je dost hodin a já potřebuji jít, takže doma si to všechno prostuduji a ten souhlas vám zítra přinesu." řekla jsem Starkovi a chystala jsem se k odchodu. Jak jsem ale vztala tak se jedná svíčka zhasla, já se na ni podívala a ona se zase rozsvítila. "Jak víte že mi to povolení dají?" zeptal se Stark. "To víte jsem nejlepší právnička pod sluncem, kdo by mi odolal, ne a je to vlastně pro dobrou věc, takže to tu zítra máte." řekla jsem sebestředně a zasmála jsem se. Slyšela jsem Natashu šeptat Amerikovi "Opravdu jako by ona byla Stark v ženské podobě" tomu se oba zasmáli. Já se na ně ušklíbla a vydala jsem se dolů po schodech, když jsem byla v 10 patře tak elektřina zase začala fungovat. Ty vole, to to nemohlo začít fungovat dříve. Už jsem to došla po svých po schodech. Moje fizička je dobrá, ale i tak bych raději jela výtahem.

Doma jsem se vysvlékla z oblečení a rovnou jsem si lehla do postele, opravdu jsem toho měla dnes už dost.
Ráno jsem vztala, vykoupala jsem se a začala jsem připravovat papíry k tomu Starkovi. Měla jsem to perfektně připravené, takže jsem mohla jít k soudu.

Soud mi to samozřejmě potvrdil a já mohla odnést povolení k Starkovi. Tak mi řekli že tam zase není, ale že je nahoře Nataša, takže mě pustili do vnitř. "Jee dobrý den, hele nemohli bychom si tykat?" zeptala se mě hned jak mě uviděla. "Jasně jsem Maria" řekla jsem a podala jsem ji ruku. Ona ji přijdu a řekla "Jsem Nataša" obě jsme se zasmáli naší fotmalnosti. "Hele Tony přijde asi až později nechtěla by jsi jít na kafe?" zeptala se mě a já radostně kývla. Budu trávit čas se svojí sestrou.

Moc jsme si to užili bavili jsme se o naší práci a o tom jaký je Stark arogantní blbec. Potom mi zazvonil telefon. "Zdravím u telefonu Maria Bellowá, kdo volá!" zeptala jsem se. "Tady Tony, říkali že jste tady byla, ale potom jste s Natašou odešli?" řekl a asi se ptal kde jsme. "Zachvili jsme tam mám pro vás dobré zprávy." řekla jsem mu a zavěsila jsem. "No tak to vypadá že musíme jít" řekla Nat a společně jsme opustili kavárnu, kde dělají to nejlepší kafé.

"Tak tady to máte" řekla jsem hned Starkovi co jsem ho uviděla. "Taky vás rád vidím a děkuju jste skvělá, určitě se ještě uvidíme, možná i někoho zabiju, aby jste mě mohla obhajovat, a vím že byste to vyhrála." sklonil mi snad milion poklon a mrkl na mě. "To mi lichotí, ale myslím že bych vás nechala zavřít až byste z černal." to jsem se zasmála.

"Tak se mějte a ahoj Nat." rozloučila jsem se, se Starkem a obejmula jsem Nat. Potom jsem nastoupila do výtahu a jela jsem domů.

Další kapitola zase za námi... Nevím jestli vás to baví, ale k tomu nejlepšímu bychom se měli zachvili dostat. ;)
LIL_KRISTY xoxo.

Ona je tvoje sestra?Kde žijí příběhy. Začni objevovat