Uběhlo pár dní od mého setkání s Avengers. Můj život se dal zase do pořádku a měla jsem zase svoje obyčejné dny.. ráno vstát jít si zaběhat nebo zacvičit, jít do práce, odejít z práce, jít něco nakoupit, uvařit, jít spát... a zase znovu.
Byla jsem zrovna ve sprše když jsem uslyšela že mi zvoní zvonek. Obmotala jsem si kolem svého těla ručník a šla jsem otevřít.. ve dveřích stál Tony Stark s Natashou. Stark když mě uviděl tak se mu na tváři rozlil radostný úšklebek. "Zdravím, potřebujete něco?" zeptala jsem se jich. "Ahoj Mari, přišli jsme tě o něco požádat" řekla Natasha a vstoupila ke mně do bytu. Tony mě furt skenoval očima, takže jsem se rozhodla jít převléct, řekla jsem jim ať minutku počkají. "To ale nemusíš nám to nevadí" řekl jak jinak Tony, tomu se Natasha zasmála a bouchla ho do ramene.
Přišla jsem už oblečená do obývacího pokoje kde seděl Tony s Nat. "Tak co ode mě potřebují naši hrdinové" zeptala jsem se jich s úšklebkem a sedla jsem si naproti nim na sedačku. Slova se ujal Tony a řekl "Víš jak jsi zpacifikovala toho muflona na tom náměstí" a přitom se provinile usmál. "No myslíš toho.. jak se jmenoval.. no toho rádoby boha nebo co to kecal" zeptala jsem se. Oba dva kývli na souhlas. "No a co s ním?" zeptala jsem se. "No musíš nám pomoc dostat z něm nějaký informace, byl z tebe docela na nervy a nám nechce nic říct, dokonce ani Natasha z něj nic nedostala a to je černá vdova" řekl na jeden nádech Tony a Nat u toho zběsile přikyvovala.
"No já vám úplně nevím vždyť je to nějakej magor" řekla jsem jim upřímně. "Hele to zvládneš Fury ti na 100% věří a chtěl by tě přijmout mezi agenty" řekla na oplátku Nat. "Cože??" vykřikla jsem. "Víš Mari viděli jsme záznam z kamer když jsi u nás byla..." řekl Tony a mně to hned došlo... zjistili to o mně. "No.. úplně nevím co vám mám říci" řekla jsem. "Stačí když budeš souhlasit s tím muflonem a potom mi předvedeš co umíš" zachechtal se Tony.
Moc se mi to nelíbilo, ale šla jsem do toho. "Tak jo" řekla jsem na oplátku. "Super!!" řekla Natasha. Najednou bylo ticho a oba dva netrpělivě čekali jestli něco udělám. Tak jsem začala nejdříve mi hořel jen ukazováček a potom hned obě dvě dlaně. Koukali na mě jak na nějakou atrakci. Všechny vždy nejvíce zaujali mé oči a oni dva na tom nebyli jinak..(Obrázek nahoře)
"Ty vo*e!" řekl Tony asi víc nahlas než plánoval. A to mě probralo, takže jsem toho nechala. "Páni to bylo dobrý" řekla Nat a objala mě. "Hned jsem věděla že nejsi obyčejná holka" řekla a uculila se na mě. "Tak pojď musíme k Furymu, jestli by jsi tedy chtěla být agentka Shieldu" řekl Tony a ukázal na dveře. No co můžu ztratit že, takže jsem se vydala s nimi.
Vešli jsme do budovy kde by se právě teď měl nacházet Fury, okolo bylo dost lidí, ale každý si hleděl svého. Přišli jsme před nějakou prosklenou kancelář kde jsem uviděla muže s páskou přes oko, musí se nechat že opravdu vypadá jako pirát, tomu jsem se lehce zasmála a oba dva moji kamarádi jestli je tak mohu nazývat neboli Tony a moje sestra, která neví že jsem její sestra se na mě podívali. Tonymu, ale cukali koutky asi ví co mě napadlo. Nat zaťukala a mi jsme mohli vejít... "Dobrý den, slečno Bellová, už jsem vás očekával.." řekl Fury a asi se usmál, nevím. Také jsem ho pozdravila a sedla jsem si ke stolu. "Tak určitě už vás obeznámili se vším co bych chtěl, takže co na to říkáte?" zeptal se mě s nadějí v hlase. "Přijímám" řekla jsem odhodlaně. "Tak tedy dobrá, stanete se naší agentkou, ale i tak budete muset absolvovat zkoušky" řekl a já přikyvovala. Věděla jsem že všechny zkoušky zvládnu, vždyť jsem vyrůstala v rudé komnatě....
"Jinak slečno Bellová... zkoušky jsou již zítra...."
Konec šesté kapitoly, dlouho jsem žádnou nevydala, ale je to tu... čekali jste něco takového?? Uvidíme jak si Maria povede u zkoušek k Shieldu. Napište mi jestli se vám kapitola líbila, nebo jestli chcete abych psala tento příběh dál.
LIL_KRISTY
ČTEŠ
Ona je tvoje sestra?
أدب الهواةMladá Maria Bellová je nadějná právnička. Má své tajemství a nehodlá je jen tak někomu říct. Zjistí Avengers kdo je její sestra a dozví se její příběh? #1 hulk #1 asgard #1 fury #1 capitanamerica #1 mari