Τέλος Νοεμβρίου
Μια μέρα πριν από τα γενέθλια του Δούκα
Δούκας: Μυρσίνη
Μυρσίνη: Ναι . Τι έγινε?
Δούκας: Έχω εφημερία σήμερα. Γυρνάω αύριο το βράδυ. Να κλειδώσεις.
Μυρσίνη: Εντάξει Μην ανησυχείς
Ο Δουκας φεύγει στο ιατρείο.
Η Μυρσίνη κατεβάζει τα στολίδια για να στολίσει . Μόλις στολίσει το δέντρο πήγε να φτιάξει μια τούρτα για να ευχαριστήσει τον Δούκα που την προσέχει τόσο πολύ. Η Μυρσίνη σκεφτόταν έντονα το φιλί τους. Δεν μπορούσε να το βγάλει από το μυαλό της . Παράλληλα ο Δούκας στη εφημερία του σκεφτόταν τη Μυρσίνη και πόσο θα ήθελε να την έχει αγκαλιά εκείνη την στιγμή. Δεν μπορούσε να ξεχάσει ούτε το φιλί του με τη Μυρσίνη. Έκανε όνειρα για εκείνους. Να παντρευτούν και να κάνουν μωράκια. Αυτό ευχόταν σαν δώρο γενεθλίων του . Αν και μικρός και εκείνος μόλις ένα χρόνο μεγαλύτερος από την Μυρσίνη , ήξερε τι ήθελε. Αυτό που έλεγε στη αδερφή του από πιο παλιά. Να βρει το άλλο του μισό. Και ο Δούκας πίστευε ότι το άλλο μισό του είναι η Μυρσίνη.
Την επόμενη μέρα. Ημέρα Γενεθλίων του Δούκα
Η Μυρσίνη είχε κάνει όλη την προετοιμασία . Επίσης είχε βάλει ένα υπέροχο φόρεμα και τον περίμενε να γυρίσει.
Ο Δουκας όταν έφυγε από την δουλειά ένιωθε πάρα πολύ κουρασμένος . Δεν είχε φανταστεί την έκπληξη που τον περίμενε στο σπίτι.
Μόλις πήγε σπίτι είδε αρχικά το σπίτι στολισμένο, το δέντρο στολισμένο και τη Μυρσίνη να τον περιμένει
Δούκας: Μυρσίνη τι είναι όλα αυτά?
Μυρσίνη: Για σένα . Χρόνια σου Πολλά να έχεις αυτά που επιθυμείς
Δούκας: Ευχαριστώ πολύ. Εσένα ήθελα να έχω κοντά μου
Μυρσίνη: Δυστυχώς Δεν σου πήρα δώρο. Δεν πρόλαβα
Δούκας: Εσύ είσαι το δώρο μου
Μυρσίνη: Έλα να φας τη τούρτα που σου έκανα
Δούκας: Μυρσίνη ....
Μυρσίνη: Τι ?
Δούκας: Δε μπορώ να ξεχάσω το φιλί μας
Μυρσίνη : Ούτε εγώ
Δούκας: Θέλω να είμαι εδώ όλη την ώρα μαζί σου . Είναι τα καλύτερα γενέθλια της ζωής μου. Θα μου χαρίσεις ένα χορό?
YOU ARE READING
Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησης
RomanceΗ ιστορία βασίζεται στα ανθρώπινα συναισθήματα. Μια δυνατή φιλία αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο κοπέλες. Τι θα ενώσει τις δύο κοπέλες ? Ποια θα είναι η κατάληξη της ζωής των δύο κοριτσιών? Τι θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους? Ποια είναι τα όνειρα τους...