2 Μήνες Αργότερα ( Φεβρουάριος )
Η Μυρσίνη εδώ και καιρό είχε συμπτώματα . Ο Δούκας ήθελε πάρα πολύ να κάνουν και άλλο μωρό.
Δούκας : Αγάπη μου πως είσαι σήμερα ?
Μυρσίνη : Τα συμπτώματα επιμένουν
Δούκας : Καρδιά μου μήπως είσαι έγκυος ? Πήγα και σου πήρα τεστ ... Κάντο σε παρακαλώ αγάπη μου
Μυρσίνη : Πάω
Η Μυρσίνη πάει στο μπάνιο και κάνει το τεστ . Ο Δούκας περιμένει με αγωνία . Λίγη ώρα αργότερα .
Δούκας : Αγάπη μου τι έγινε
Μυρσίνη : Είναι θετικό ... Είμαι έγκυος
Δούκας : Μωρό μου
Ο Δούκας αγκαλιάζει και τη φιλάει παθιασμένα
Ο Καιρός περνάει . Η εγκυμοσύνη της Μυρσίνης προχωράει φυσιολογικά
2 Μήνες Μετά ( Απρίλιος )
Η Μυρσίνη μπήκε στον 4ο μήνα της εγκυμοσύνης της .
Ο Δούκας έψαχνε τη Μυρσίνη και ανησυχούσε για το που έχει πάει
Η Μυρσίνη μπήκε στο μπάνιο. Αφού έβγαλε τα ρούχα της και τα εσώρουχα της μπήκε προσεκτικά στη ντουζιέρα.
Ο Δούκας αντιλήφθηκε ότι η Μυρσίνη είναι στο μπάνιο και πήγε κι εκείνος.
Με το που άνοιξε τη πόρτα του μπάνιου είδε τη Μυρσίνη που έκανε μπάνιο.
Η κοιλίτσα της είχε φουσκώσει και άλλο
Ο Δούκας πλησίασε και άλλο και μπήκε μέσα στη ντουζιέρα.
Μυρσίνη: Δούκα τι κάνεις εδώ?
Δούκας: Μαζί θα κάνουμε μπάνιο.
Ο Δούκας έβαλε αφρόλουτρο στο χέρι του και με προσεκτικές κινήσεις έβαζε αφρόλουτρο στο σώμα της Μυρσίνης ξεκινώντας από τα πόδια της και ανέβαινε με ωραίες ερωτικές κινήσεις μέχρι και τους ώμους της Μυρσίνης.
Η Μυρσίνη τρελαινόταν για το άγγιγμα του Δούκα της και της ερχόταν ερωτική διάθεση. Η Μυρσίνη με την σειρά της άρχισε να βάζει αφρόλουτρο στη πλάτη του Δούκα. Έπειτα ο Δούκας γύρισε και ξεκίνησε να τη φιλάει παθιασμένα . Και οι δύο τους πήγαν κάτω από εκεί που είχαν βάλει να τρέχει το νερό και συνέχιζαν τα παθιασμένα φιλιά τους.
Όταν ξέβγαλε ο ένας τον άλλον συνέχιζαν να φιλιούνται παθιασμένα ενώ τα άγγιγμα τους είχαν πάρει φωτιά από την ερωτική έλξη που είχαν
Μυρσίνη: Σε θέλω τώρα
Δούκας: Και εγώ σε θέλω
Συνέχιζαν να φιλιούνται παθιασμένα. Ξαφνικά
Μυρσίνη: Δούκα το ένιωσα.. κλωτσάει το μωράκι μας
Δούκας: Αγάπη μου. Πρέπει να σου πω κάτι.
Μυρσίνη: Με ανησυχείς τώρα. Τι έγινε?
Δούκας: Περιμένουμε δίδυμα αγάπη μου . Για αυτό είσαι λίγο παραπάνω φουσκωμένη από την προηγούμενη εγκυμοσύνη σου
Μυρσίνη: Θα γίνω 100 κιλά
Δούκας: Είσαι υπέροχη.
Ο Δούκας συνέχιζε να τη φιλάει. Ενώ προσεκτικά βγήκαν από την ντουζιέρα. Μπήκαν μαζί στη πετσέτα. Με προσοχή να Μην πιέζονται τα μωράκια μέσα της και πήγαν στο κρεβάτι και συνέχισαν να κάνουν έρωτα γυμνοί αλλά με προσοχή.
Ο Θωμάς έρχεται στο σπίτι. Δεν ακούει κανέναν όσο και να φωνάζει. Ξαφνικά ακούει ήχους από την κρεβατοκάμαρα. Ανεβαίνει στο πάνω μέρος του σπιτιού. Ο ήχος τον οδηγεί απέξω από το δωμάτιο της Μυρσίνης και του Δούκα . Ανοίγει τη πόρτα προσεκτικά. Από που βλέπει είναι σοκαριστικό. Βλέπει τον Δούκα και τη Μυρσίνη να κάνουν έρωτα στο κρεβάτι με πάρα πολύ πάθος.
Ο Θωμάς είναι έτοιμος να εκραγεί από τη ζήλεια του . Συνειδητοποιεί ότι ακόμα θέλει τη Μυρσίνη και Δεν μπορεί να τη ξεπεράσει.
Ο Δούκας με τη Μυρσίνη συνεχίζουν να κάνουν έρωτα στο κρεβάτι με πάρα πολύ πάθος.
Ο Θωμάς είναι έτοιμος να βγάλει καπνούς από τα αυτιά. Προσπαθεί να σβήσει αυτή την εικόνα από το μυαλό του . Πάει στο μπάνιο και κάνει κρύα ντουζ . Έπειτα πάει στη κουζίνα να πιει τσάι για να ηρεμήσει. Αυτή η εικόνα είναι σαν εφιάλτης. Δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του αυτό που είδε. Άλλο να το φαντάζεται ότι θα κάνουν έρωτα και άλλο να τους βλέπει.
YOU ARE READING
Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησης
RomanceΗ ιστορία βασίζεται στα ανθρώπινα συναισθήματα. Μια δυνατή φιλία αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο κοπέλες. Τι θα ενώσει τις δύο κοπέλες ? Ποια θα είναι η κατάληξη της ζωής των δύο κοριτσιών? Τι θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους? Ποια είναι τα όνειρα τους...