Δούκας & Μυρσίνη ( Συνάντηση με τα παιδιά τους / Η ζαλάδα / Ο Έρωτας)

41 4 2
                                    

8 Μήνες Μετά ( Δεκέμβριος )

Ο Δούκας με τη Μυρσίνη το γιο τους και τη μικρούλα τους επισκέπτονται κρυφά τα άλλα τους παιδιά. 
Τα παιδιά όλα τρέχουν στη αγκαλιά της μαμάς τους.  Η Μυρσίνη περνάει στιγμές απόλυτης ευτυχίας με όλη την οικογένεια της ενωμένη .
Κάποιες ώρες αργότερα η Μυρσίνη και ο Δούκας δέχονται μήνυμα από το Θωμά να έρθουν επειγόντως στο κοινό τους σπίτι για να μην κινδυνεύσουν ξανά .
Ο Δούκας με τη Μυρσίνη αποχαιρετούν τα παιδιά τους και φεύγουν μαζί με το μικρό τους γιο και το μικρό κοριτσάκι τους στο σπίτι που ζούνε με τον Θωμά.  Τα υπόλοιπα παιδιά μείνανε με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους

Δούκας: Αγάπη μου καλά είσαι?
Μυρσίνη: Ναι αγάπη μου γιατί ξέρω ότι είναι η τελευταία φορά που αποχωριζόμαστε τα παιδάκια μας .
Δούκας: Που το ξέρεις Αγάπη μου?
Μυρσίνη: Το ένστικτο μου το λέει.  Και το ένστικτο μιας μάνας ποτέ δεν κάνει λάθος. 
Δούκας: Αγάπη μου μόλις φτάσουμε θα πας να ξαπλώσεις γιατί Δεν φαίνεσαι καλά. 

Ο Δούκας με τη Μυρσίνη  φτάνουν στο σπίτι τους.  Αφού βάλουν τα δύο μικρά τους για ύπνο πηγαίνουν στο δωμάτιο τους .

Δούκας: Αγάπη μου Δεν σε βλέπω καλά. 
Μυρσίνη: Μια χαρά είμαι αγάπη μου
Δούκας: Ξάπλωσε αγάπη μου
Μυρσίνη: Εσύ που πας ? Έλα κοντά μου
Δούκας : Εδώ είμαι Καρδιά μου . Έβαλα ένα χυμό για σένα και ένα κρασάκι για μένα. 
Μυρσίνη: Θέλω και εγώ κρασί. 
Δούκας: Μυρσίνη μου Μην πιεις καλύτερα αγάπη μου .
Μυρσίνη : Γιατί? Έστω λίγο
Δούκας: Φοβάμαι μην ζαλιστείς

Η Μυρσίνη πίνει μια γουλιά κρασί και παραπατάει στη αγκαλιά του άντρα της . Ο Δούκας την πιάνει και την έλκει κοντά του. 

Δούκας: Μυρσίνη μου στο είπα ότι θα ζαλιστείς αγάπη μου
Μυρσίνη: Σε θέλω
Δούκας: Και εγώ σε θέλω

Ο Δούκας φίλησε τη Μυρσίνη παθιασμένα και τη ξάπλωσε στο κρεβάτι.  Ο ένας έβγαζε τα ρούχα του άλλου με πάθος . Όταν έμειναν ολόγυμνοι ο Δούκας καθώς έκανε έρωτα στη Μυρσίνη του της έδινε παθιασμένα φιλιά στο στόμα,  στο λαιμό , στο στήθος.  Τα χάδια και τα φιλιά του Δούκα τρέλαναν τη Μυρσίνη. 
Η Μυρσίνη με το Δούκα αντάλλαζαν παθιασμένα φιλιά με γλώσσα. 

Δούκας: Κορίτσι μου,  σε θέλω πάρα πολύ
Μυρσίνη: Και εγώ σε θέλω.. Μην σταματάς να με φιλάς
Δούκας: Θα είσαι για πάντα δική μου
Μυρσίνη: Σε αγαπώ!!!
Δούκας: Σε λατρεύω!! Θέλω να ξανά παντρευτούμε
Μυρσίνη: Φοβάμαι ακόμα αγάπη μου . Αλλά όσα διαζύγια και αν πάρουμε εμείς θα είμαι πάντα
Δούκας: Η γυναίκα μου , ο έρωτας της ζωής μου,  το άλλο μου μισό
Μυρσίνη : Σε αγαπάω
Δούκας: Και εγώ σε αγαπάω  . Έλα κοιμούνται τα παιδιά μας κοιμούνται. 

Ο Δούκας φιλάει ξανά τη Μυρσίνη παθιασμένα. 

Ο Δούκας με τη Μυρσίνη συνέχιζαν να κάνουν έρωτα με πάρα πολύ παθος για όλο το βράδυ.

Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησηςWhere stories live. Discover now