2 Βδομάδες Αργότερα
Η Μυρσίνη είναι έγκυος 12 Βδομάδων
Θωμάς: Μυρσίνη είσαι έτοιμη να φύγουμε?
Μυρσίνη : Όχι. Πρέπει να μιλήσουμε
Θωμάς: Τι να πούμε?
Μυρσίνη: Θέλω να σε ευχαριστήσω ξανά που με έσωσες. Αν δεν ήσουν εσύ Δεν θα υπήρχε το μωράκι μου ούτε εγώ.
Θωμάς: Θα έκανα τα πάντα για σένα και το ξέρεις. Ξέρω ότι θα ακουστεί κάπως. Αλλά Δεν μπορώ μακριά σου. Τον γιο σου και το μωράκι που περιμένεις τα νιώθω σαν δικά μου παιδιά
Μυρσίνη: Είναι και δικά σου Θωμά. Χωρίς εσένα Δεν θα τα κατάφερνα
Θωμάς: Το ξέρεις και εσύ ότι θα μπορούσες να είχες μείνει έγκυος από μένα. Ήμουν ο πρώτος σου . Είχες το παιδί μου . Αν Δεν ακολουθούσα τότε τους γονείς μου θα ήμασταν μαζί. Και θα κάναμε μαζί παιδιά. Δώσε μια ευκαιρία σε εμάς. Σε παρακαλώ.
Η Μυρσίνη πάει να φύγει αλλά αλλάζει γνώμη . Γυρίζει φιλάει παθιασμένα το Θωμά.
Θωμάς: Το ήξερα ότι θα μας έδινες μια ευκαιρία
Ο Θωμάς με τη Μυρσίνη φιλιούνται ενώ παράλληλα πέφτουν στο κρεβάτι και κάνουν έρωτα , παράλληλα όμως προσέχουν επειδή η Μυρσίνη είναι έγκυος
Θωμάς και Μυρσίνη συνέχιζαν να κάνουν έρωτα
Θωμάς: Επιτέλους είσαι δική μου . Είσαι σίγουρη ότι Δεν θα αλλάξει αυτό?
Μυρσίνη: Ναι είμαι....
Ο Θωμάς την ώρα που κάνανε έρωτα έλεγε ότι τη θέλει και συνεχώς το όνομά της..
Θωμάς: Σε θέλω Μυρσίνη. Αχ Μυρσίνη ! Μυρσίνη
Μυρσίνη: Θωμά..... Ξύπνα !!
Θωμάς : Γιατί είσαι όρθια?
Μυρσίνη: Που θα έπρεπε να είμαι? Αφού με φώναζες
Θωμάς, : Ώστε όνειρο ήταν?
Μυρσίνη: Ποιο?
Θωμάς: Δεν είμαστε μαζί ?
Μυρσίνη: Όχι . Είσαι καλά? Σε βλέπω κάπως περίεργο
Θωμάς: Μυρσίνη σε θέλω. Είδα μάλλον σε όνειρο ότι επέλεξες να είσαι μαζί μου. Κάναμε έρωτα. Τι άλλο πρέπει να σου πω για να καταλάβεις ότι σε θέλω?
Μυρσίνη: Θωμά το ξέρω ότι κάποια στιγμή εμείς οι δύο ερωτευτήκαμε αλλά έγιναν πολλά λάθη τότε και τελειώσαμε. Πέρασα πολλά τότε. Όταν ήμουν έγκυος. Όταν γνώρισα τον Δούκα τον ερωτεύτηκα χωρίς να ξέρω καν ποια είμαι. Και όταν πια θυμήθηκα τον ερωτεύτηκα και τον αγάπησα ακόμα παραπάνω. Δεν μπορώ από τότε να είμαι με άλλον . Είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του . Και το μωράκι που περιμένω δεν με αφήνει να το ξεχάσω. Δεν θέλω να είμαι εδώ πέρα. Θέλω να είμαι εκεί μαζί του. Το ξέρω ότι κινδυνεύω αλλά θα το ρισκάρω , θα έκανα τα πάντα για να βρεθώ ξανά κοντά του .
Θωμάς: Ξέρω πολύ καλά από έρωτες Μυρσίνη . Ξέρεις πόσες φορές έκλαψα όταν με ανάγκασαν οι γονείς μου να φύγουμε? Ξέρεις? Δεν ξέρεις. Εσύ νομίζεις ότι σε ξέχασα. Αλλά Δεν σε ξέχασα ποτέ.
Μυρσίνη : Ήμουν μόνη έγκυος. Μετά με ανάγκασαν να παντρευτώ κάποιον που Δεν ήθελα. Πέρασα τα πάντα μέχρι να καταφέρω να σταθώ και πάλι στα πόδια μου . Χάσαμε την ευκαιρία μας τότε Θωμά. Δεν έχουμε άλλη. Δεν είμαι ερωτευμένη μαζί σου . Έμαθα να ζω χωρίς εσένα. Σε ευχαριστώ που με έσωσες.
Θωμάς: Με αγάπησες ποτέ σου?
Μυρσίνη: Ναι τότε σε ερωτεύτηκα
Θωμάς : Τώρα? Με αγαπάς?
Μυρσίνη: Ναι αλλά ως έναν άνθρωπο. Σε παρακαλώ ας σταματήσουμε την κουβέντα αυτή. Δεν βγάζει πουθενά. Ζαλίστηκα λίγο.
Θωμάς: Θέλω να μείνουμε παντρεμένοι για δικό σου καλό αλλά θα σε αφήσω να κοιμάσαι με το Δούκα όποτε το θελήσεις. Θέλω όμως ένα τελευταίο αντίο.
Μυρσίνη: Γιατί τελευταίο?
Θωμάς: Θα παραδοθώ Μυρσίνη . Σκότωσα το φρουρό .
Μυρσίνη: Όχι Θωμά. Δεν θα παραδοθείς. Σε παρακαλώ
YOU ARE READING
Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησης
RomanceΗ ιστορία βασίζεται στα ανθρώπινα συναισθήματα. Μια δυνατή φιλία αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο κοπέλες. Τι θα ενώσει τις δύο κοπέλες ? Ποια θα είναι η κατάληξη της ζωής των δύο κοριτσιών? Τι θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους? Ποια είναι τα όνειρα τους...