Δούκας & Μυρσίνη ( Η Έξοδος / Τα γενέθλια / Η Επέτειος / Η Νύχτα Πάθους )

47 4 2
                                    


 2 Μήνες Μετά / Τέλη Νοεμβρίου (Μια μέρα πριν τα γενέθλια του Δούκα και της Μυρσίνης )

Ο Δούκας με τη Μυρσίνη εδώ και 2 μήνες ζούσαν τον έρωτα τους . Η Μυρσίνη είχε βρει το χαμόγελο της , είχε πάψει να φοβάται . Ο Δούκας έβλεπε τη γυναίκα του χαρούμενη . Κάθε μέρα παίζανε με τα μωρά τους . Η Βασιλική με το Μαθιό φέρνανε και τα άλλα παιδιά του Δούκα και της Μυρσίνης . Η Μυρσίνη ανυπομονούσε να πάει επιτέλους στο σπίτι τους και να έχει όλα τα παιδιά της κοντά της . Τη επόμενη μέρα ο Δούκας με τη Μυρσίνη θα γινόντουσαν 30 και 29 χρονών αντίστοιχα . Ήθελαν να βγουν έξω σαν ζευγάρι να περάσουν καλά . Ο Μαθιός με τη Βασιλική πρότειναν στο ερωτευμένο ζευγάρι να κρατήσουν μαζί με τους γονείς του Μαθιού όλα τα παιδιά του Δούκα και της Μυρσίνης . Ο Δούκας με τη Μυρσίνη αφού παίξανε με τα παιδιά τους δέχτηκαν να τα αποχωριστούν όλα για ένα βράδυ για να έχουν μια νύχτα μόνο οι δύο τους . Τη ημέρα των γενεθλίων τους είχαν αποφασίσει να την περάσουν μαζί με όλη τους τη οικογένεια ( τους θετούς γονείς της Μυρσίνης , τη βιολογική μητέρα της , το Μαθιό , τη Βασιλική ( αδερφή της ) , το Θωμά , τη Βίκυ ( αδερφή του Δούκα ) και όλα τους τα παιδιά ( του Δούκα και της Μυρσίνης ) )

Ο Δούκας με τη Μυρσίνη αφού φύγανε το βράδυ ο Μαθιός με τη Βασιλική και όλα τα παιδιά , μείνανε οι δύο τους

Δούκας : Αγάπη μου ετοιμάσου θα βγούμε οι δύο μας σήμερα

Μυρσίνη : Δούκα μου , που θα πάμε

Δούκας : Θα δεις . Ετοιμάσου . Εγώ είμαι έτοιμος

Η Μυρσίνη πηγαίνει να ετοιμαστεί . Η Μυρσίνη φοράει ένα κατάλευκο φόρεμα και βάζει και από πάνω το παλτό της .

Ο Δούκας μόλις τη βλέπει βάζει το ένα χέρι του γύρω από το χέρι του γύρω από τη μέση της , ενώ το άλλο χέρι του τη ακουμπάει στο λαιμό . Με το χέρι που έχει στη μέση της , τη φέρνει κοντά του και τη φιλάει παθιασμένα

Δούκας: Είσαι πανέμορφη

Μυρσίνη : Σε λατρεύω

Δούκας : Είσαι η ζωή μου . φεύγουμε ?

Μυρσίνη : Ναι αγάπη μου

Ο Δούκας με τη Μυρσίνη φεύγουν από το καταφύγιο . Ο Δούκας με τη Μυρσίνη μετά από 1 ώρα περίπου φτάνουν σε ένα πανέμορφο εστιατόριο με πάρα πολύ ωραίο κρασί .

Μυρσίνη : Δούκα μου γιατί ήρθαμε σε αυτό το εστιατόριο ? Και γιατί τέτοια επισημότητα ?

Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησηςWhere stories live. Discover now