Τέλος Σεπτεμβρίου
Οι προσπάθειες της Μυρσίνης για να βρει με το Δούκα τη φλόγα του πάθους τους έπεφταν στο κενό .
Η Μυρσίνη πλέον αισθανόταν τελείως μόνη μέσα σε ένα καταφύγιο , μόνο τα δίδυμα της έδιναν δύναμη να συνεχίσει και τα άλλα της παιδιά όταν της τα έφερνε η αδερφή της . Η Μυρσίνη πίστευε ότι με το Δούκα έχουν τελειώσει
Ένα βράδυ αποφάσισε να κάνει μια τελευταία προσπάθεια για επανένωση με τον άντρα της . Η Μυρσίνη αφού έβαλε τα δίδυμα για ύπνο , έκανε ένα μπάνιο . Μόλις βγήκε από το μπάνιο , η Μυρσίνη φόρεσε το αγαπημένο εσώρουχο του Δούκα , που φορούσε συνήθως στις νύχτες πάθους που περνούσαν μαζί . Για να τον τρελάνει ακόμα πιο πολύ δεν φόρεσε το από πάνω μέρος του εσωρούχου της και από πάνω έβαλε το αγαπημένο νυχτικό του Δούκα .
Ο Δούκας είχε ξαπλώσει ήδη στο κρεβάτι τους . Μόλις είδε τη Μυρσίνη γύρισε αμέσως πλάτη και όταν δεν κοιτούσε εκείνη, ο Δούκας δεν έπαιρνε τα μάτια του από πάνω της . Μόλις η Μυρσίνη έβγαλε το νυχτικό της , ο Δούκας δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από πάνω της αλλά αποφάσισε να αντισταθεί και γύρισε αμέσως πλευρό από την άλλη για να κοιμηθεί .
Η Μυρσίνη αποφάσισε να συνεχίσει το ερωτικό της παιχνίδι . Ξάπλωσε και εκείνη δίπλα του και άρχισε να τον φιλάει στο μάγουλο και πίσω από το αυτί
Δούκας : Μυρσίνη Σταμάτα
Μυρσίνη : Δεν σου αρέσει ?
Δούκας : Σταμάτα
Μυρσίνη : Γιατί ?
Δούκας : Γιατί δεν μπορώ να αντισταθώ άλλο
Μυρσίνη : Τότε Μην αντισταθείς
Ο Δούκας ξαπλώνει ανάσκελα , η Μυρσίνη ανεβαίνει πάνω του . Ο Δούκας κάθεται καθιστός στο κρεβάτι με τη Μυρσίνη πάνω του . Η Μυρσίνη βγάζει το φανελάκι του Δούκα . Ο Δούκας με τη Μυρσίνη φιλιούνται παθιασμένα . Ο Δούκας προσεκτικά ξαπλώνει τη Μυρσίνη ανάσκελα στο κρεβάτι . Ο Δούκας βγάζει το εσώρουχο της Μυρσίνης και το δικό του . Μετά ο Δούκας ξαπλώνει πάνω της και της δίνει παθιασμένα φιλιά ενώ παράλληλα κάνουν έρωτα με πάρα πολύ πάθος . Το πάθος τους ξαναφουντώνει .
Ο Δούκας με τη Μυρσίνη συνεχίζουν να κάνουν έρωτα με πάθος αδιάκοπα για όλο το βράδυ
Πως θα τους βρει η επόμενη μέρα μετά από μια νύχτα πάθους ? Θα το μετανιώσει ο Δούκας που παρασύρθηκε από τη μοιραία γυναίκα του ? Πως θα αντιδράσει εκείνη σε αυτά που θα της πει ο Δούκας ?
YOU ARE READING
Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησης
RomanceΗ ιστορία βασίζεται στα ανθρώπινα συναισθήματα. Μια δυνατή φιλία αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο κοπέλες. Τι θα ενώσει τις δύο κοπέλες ? Ποια θα είναι η κατάληξη της ζωής των δύο κοριτσιών? Τι θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους? Ποια είναι τα όνειρα τους...