Ένα χρόνο μετά / Σεπτέμβριος
Ο Δούκας και η Μυρσίνη μαζί με όλα τους τα παιδιά γιόρτασαν τα γενέθλια της μικρής κόρης τους . Καλεσμένοι στα γενέθλια της μικρής ήταν ο Μαθιός , η Βασιλική , ο Θωμάς και η Βίκυ. Στο τέλος του παρτυ ο Δούκας έκανε πρόταση γάμου ξανά στη Μυρσίνη του . Η Μυρσίνη είπε επιτέλους το μεγάλο ναι.. Ο Δούκας χαρούμενος την αγκάλιασε και την φίλησε με πάθος.
Ο γάμος κανονίστηκε να γίνει τη μέρα των γενεθλίων του ζευγαριού . Την ίδια μέρα μαζί τους θα παντρευόντουσαν ο Μαθιός με τη Βασιλική και ο Θωμάς με τη Βίκυ. Οι ετοιμασίες για τους γάμους των ζευγαριών ξεκίνησαν.2 Μήνες Μετά / Νοέμβριος
Τη μέρα των γενεθλίων του Δούκα και της Μυρσίνης
Τα ζευγάρια παντρεύτηκαν και τα τρία μαζί. Ο γάμος του κάθε ζευγαριού ήταν ξεχωριστός.
Ο Θωμάς με τη Βίκυ και ο Μαθιός με τη Βασιλική κατάφεραν να υιοθετήσουν τα παιδάκια τους , χαρούμενα και ευτυχισμένα τα δύο ζευγάρια ξεκίνησαν τις ζωές τους .
Ο Δούκας με τη Μυρσίνη μετά το γάμο τους έχοντας στο πλευρό τους όλη τους την οικογένεια τους, ευτυχισμένοι και χαρούμενοι πέρασαν λίγο χρόνο οι δύο τους .Δούκας: Αγάπη μου θυμάσαι?
Μυρσίνη: Θυμάμαι τα πάντα . εσύ αγάπη μου ?
Δούκας: Τα πάντα αγάπη μουΜια σημαντική αποκάλυψη όμως περίμενε το ζευγάρι και κυρίως τον Δούκα.
Δούκας: Αγάπη μου τι έχεις?.
Μυρσίνη: Ειμαι έγκυος αγάπη μου .
Δούκας: Κορίτσι μουΑφού αντάλλαξαν σε αγαπώ και τα όνειρα τους είχαν γίνει πραγματικότητα, να μείνουν μαζί για πάντα και να κάνουν μια μεγάλη οικογένεια . Αφου είδαν και οι δύο όλη τους την οικογένεια, στράφηκαν ο ένας στον άλλον.
Δούκας: Σε αγαπάω Κορίτσι μου
Μυρσίνη: Και εγώ σε αγαπάωΟ Δούκας και η Μυρσίνη φιλήθηκαν με πάθος , το χέρι του Δούκα ήταν στη κοιλιά της .
Η νέα τους ζωή ξεκινούσε ξανά με χαμόγελα , ευτυχία , αισιοδοξία περιμένοντας το νέο μέλος της οικογένειας τους .
YOU ARE READING
Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησης
RomanceΗ ιστορία βασίζεται στα ανθρώπινα συναισθήματα. Μια δυνατή φιλία αναπτύσσεται ανάμεσα σε δύο κοπέλες. Τι θα ενώσει τις δύο κοπέλες ? Ποια θα είναι η κατάληξη της ζωής των δύο κοριτσιών? Τι θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους? Ποια είναι τα όνειρα τους...