Ποιος θα βοηθήσει Δούκα και Μυρσίνη που κινδυνεύουν ?

39 3 0
                                    


3 βδομάδες Μετά

Ή Μυρσίνη είναι έγκυος 10 βδομάδων. Εδώ και 3 βδομάδες η ψυχολογία της είναι χάλια. Δεν έχει όρεξη για τίποτα. Το μόνο που έχει δίπλα της είναι ο γιος της και το μωράκι που περιμένει. Τα άλλα της παιδιά μένουν με τον παππού και την γιαγιά τους μέχρι να περάσει ο κίνδυνος.

Ο Θωμάς έφερε έναν φρουρό να προσέχει τη Μυρσίνη όσο εκείνος θα κάνει τις δουλειές του. Η Μυρσίνη προσπαθεί να βρει τρόπους να φύγει από το σπίτι , τον φρουρό που της έχει φέρει ο Θωμάς Δεν τον εμπιστεύεται καθόλου βλέπει κάτι πολύ περίεργο στο βλέμμα του .

Ο Θωμάς πάει προς το καταφύγιο του Δούκα, ξαφνικά βλέπει μπροστά του το Δούκα να σπαράζει από το πόνο

Θωμάς: Δούκα τι έπαθες ?

Ο Δούκας Δεν μιλάει

Ο Θωμάς βλέπει το δάγκωμα ενός φιδιού στο πόδι του Δούκα. Ο Θωμάς ως γιατρός του παρέχει της πρώτες βοήθειες για να βγάλει το δηλητήριο του φιδιού από το Δούκα. Τα καταφέρνει. Έπειτα το βάζει με προσοχή στο αμάξι του και το πηγαίνει σε άλλο σπίτι .

Ο Θωμάς κάθεται μαζί με το Δούκα στο σπίτι μέχρι να ξεπεράσει το κίνδυνο. Η υγεία του Δούκα όσο περνάνε οι ώρες βελτιώνεται και πάει από το καλό στο καλύτερο. Ο Θωμάς λόγω της δουλειάς του ήξερε πως να χειριστεί αυτή τη κατάσταση της υγείας του Δούκα.

Δούκας: Σε ευχαριστώ πολύ. Ξέρω ότι μας χωρίζουν πολλά τώρα. Αν πεθάνω Υποσχέσου μου ότι θα προσέχεις τη Μυρσίνη και τα παιδιά μας.

Θωμάς: Μια χαρά είσαι

Δούκας: Γιατί με έσωσες? Αν πέθαινα θα την είχες εσύ για πάντα.

Θωμάς: Γιατί Δεν θα μου το συγχωρούσε ποτέ αν άφηνα να πάθεις κάτι. Για εκείνη το έκανα , όχι για σένα

Δούκας: Θέλω να τη δω

Θωμάς: Μην ταραχτεί στη κατάσταση της .

Δούκας: Την αγαπάω και με αγαπάει και εκείνη. Είναι γυναίκα μου ακόμα και αν την έχεις παντρευτεί εσύ. Έχει το παιδί μου μέσα της

Θωμάς: Βλέπω ότι είσαι καλύτερα τώρα. Ώρα να πηγαίνω

Ο Θωμάς φεύγει από το σπίτι αυτό το καινούριο που πήγε το Δούκα και κατευθυνόταν προς το σπίτι του.

Εκείνη τη στιγμή η Μυρσίνη σκέφτηκε να το σκάσει....

Αυτό που Δεν ήξερε όμως ήταν ότι θα βρισκόταν αντιμέτωπη με τον εφιάλτη της ....

Το παιχνίδι του έρωτα και της εκδίκησηςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon