Y/N pov :
Reggel 7-kor keltem. Ki battyogtam a konyhába ahol anya fogadott.
-Jo reggelt kicsim- ültem le és rakott elém egy tál palacsintát
-Neked is- kezdtem bele- Apa merre ?
-Már elment dolgozni-ült le mellém
-Ja értem, Anya?
-Igen - figyelt kíváncsian
-Ma is elmegyek táncolni szóval tudnál adni pénzt kalyára?-néztem kiskutya szemmel
-Persze de neked is van -mondtam értetlenül
-Igen de tudod azt egy Stray Kids albumra gyűjtők.
-Tényleg.... Akkor tessék-nyujtott át 18800 won-t.
-Köszi anya-pusziltam meg anya arcát
Felmentem az emeletre és fel vettem egy fehér farmert és egy fekete toppot vettem fel. Hiszen nyár van, igaz csak most kezdődött de akkor is. Azért kötöttem egy kardigánt a derekamra. Be mentem a fürdőbe és meg fésültem a fekete-fehér hajam. Egy kis szempilla spirált tettem fel meg egy kis szájfényt. Felkaptam a táncos táskám majd felvettem a Nike air force 1.
Elköszöntem anyától majd elindultam a busz megállóba. Van kocsink de jobban szeretek buszozni. Pár perc múlva mégis érkezett. Fel mutattam a bérletek majd a leghátsó 2 ülésre leültem. 10 perc múlva már az épületbe mentem be. A liftet használtam most kivételesen. Be értem a terembe és át öltöztem. Egy szürke melegítő nadrág és egy fekete pulcsi. Hátulján egy Stray Kids felirat volt elől pedig a bandárol egy kép. Nagy Stay vagyok de egy valakit nagyon nem kedvelek és az nem más mint Hyunjin. Egyszerűen irritáló. Az igaz hogy kurva helyes de akkor is. Bias-om nincs mert mindenkit szeretek.😉. Még néztem az időt és már 11:00 mutatott. Csak egy órám van mert jönnek utánam. Azt tudni illik hogy mindig a SKZ koreográfiáit táncolom el és ez most sem volt más ként. Bemelegítettem majd elinditattam a zenéket.
Sorrend :
1. Back Door
2. Thunderous
3. Christmas Evel
4. Domino
5. Easy
6. Red Lights
Éppen a Easy-t fejeztem be. Gyorsan ittam pár kortyot és még néztem az időt 11:48. Gondoltam akkor még egy bele fér szóval elindítottam az egyik kedvencemet. A. Red Lights-ot. Nagyon szeretem ezt a táncot hisz minden érzésemet bele tudom adni. Nem kedvelem Hyunjint de nagyon tehetséges azt elkell ismerni. ............és vége , beálltam a végső pózba majd egy tapsolast hallok meg magam mögül............Remélem tetszik...... Vajon ki lehettet az ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Domino /Hwang Hyunjin ff.\ befejezett
Hayran KurguY/N álma hogy találkozzon a kedvenc bandájával, ami persze meg is történik de azzal a személlyel akit kicsit sem kedvel egy picit jobban össze hozza a sors mint hogy azt várta....... Trágár szavak és 18+ rész is lesz benne. jó szórakozást