Dersten sonra Kakashi hocanın yanına giderek tüm kağıtların dağıtıldığını haber verdim. Tam odadan çıkarken Lee ve Neji yanıma geldiler. Lee kocaman bir gülümseme ile omuzuma yumruk attı.
"İyi şanslar Naruto. Okul başkanlığını diğer adaya kaptırmayalım! "(Y/n: diğer çocuğun bir adı yok-)
Başım ile onayladım. Tabi, kaptırmam bir şeyi değiştirmeyecekti.
"Teşekkürler Lee, sana da iyi şanslar. "
Neji kollarını birbirine bağladı.
"Gidelim Lee, Sasuke'ye onu dinleyeceğimize söz verdik. "
Sasuke? Onlar da mı onu dinlemeye gidecekti?
"Uh.. Neji. "
Neji tek kaşını kaldırarak bana döndü.
"Bir şey mı istiyorsun Naruto? "
"Sadece, Sasuke'nin yanına gideceğimi söylemiştim. Sizinle gelsem bir sorun olur mu? "Lee, gülümseyerek kafasını iki yana salladı.
"Tabi ki olmaz Naruto saçmalama?"
Lee kolumdan tutarak beni çekiştirmeye başladı. Bu çok amaçlı salona gidene kadar böyle devam etti. İçeriye girdiğimizde çoktan bir çok koltuk Sasuke'ye aşık kızlar tarafından doldurulmuştu. Lee derin bir nefes vererek bana döndü.
"Ne yapacağız Naruto? Koltuklar dolmuş. "
Omuz silkerek kapıdan çıkacaktım ki arkamdan tanıdık bir ses bana seslendi. Bu Sasuke'ydi.
"Naruto! "Sahneden merdiveni kullanmadan indi. Yüzündeki ifadeye bakılırsa geleceğimi düşünmemişti.
"Gelmişsin? "
Tebessüm ederek onayladım.
"Evet.. Fakat geri gideceğim gibi görünüyor. "
Hafif kaşlarını çatarak etrafa bakındı.
"Yerler dolmuş demek? "
"Malesef. Bir dahakine sanırım. "
Sasuke elimden tutarak gitmemi engelledi.
"Saçmalama da gel benimle. "
Onun benim elimi tutması diğer kızları şaşırtmıştı. Hepsi yüzleri kızarık bir şekilde çığlık atmaya, çoğu ise yerinde zıplamaya başlamıştı.
"Aman tanrım! Şunlara bakın~! '
"Çok tatlı~"
"Resimlerini çek! Böyle bir anı bulamazsın~"Sasuke kulisden bir sandalye getirerek sahnenin çaprazına yerleştirdi.
"İşte. Artık yer var. "
"Fakat.. Lee ve Neji? "
"Onlar çoktan yer buldu arka taraftarlar. "
Onayladım pek karşı gelmek istemedim fakat benim de arka sıralara geçmem gerekmez miydi?
"Anladım sağol.. "
Sasuke sırıtarak sahneye geri döndü. Mavi saçlı arkadaşı baterin başına geçti ve Sasuke'ye başlaması için işaret verdi.(Y/n: Hayır, kesinlikle izlediğim bl dizisinden esinlenmedim alâkası yok ( ͡°³ ͡°) )
Gösteri bittiğinde hem Sasuke hem de arkadaşı kan ter içerisindeydi. Salondaki herkes havada tezahüratlar uçuşturuyor ve telefonları ile gösteriyi kayıt altına alıyordu. Sasuke sırıtarak mikrofona yaklaştı.
"Burada olup.. Bizi dinlemeye gelen herkes için...Teşekkürler. "
Çaldıkları şarkıdan kaynaklı nefes alma sıkıntısı çekiyordu. Anlamıyorum neden kendini bu kadar yormaya meraklıydı ki?"Sasuke-kunnn! En iyisisin~! "
Sandalyeye yaslandım son zamanlarda Sasuke'nin bana olan davranışları çok tuhaftı? Yani.. Okulda geçen üç yıl boyunca yüzüme bakmayan çocuk bu sene peşimden ayrılmıyordu veya bana öyle geliyordu. Mavi saçlı çocuk sahneden indi ve karşıma dikildi. Tek kaşımı kaldırarak ona bakmaya başladım.O ise bana mikrofonu uzattı.
"Şarkımız hakkında başkan adayları ne düşünüyor!? "
"Ha? "
"Sesin duyulmuyor?! "
Lee bana bakarak kıkırdamaya başladı.
"Hadi ama Naruto-kun?! Cevap ver! "
Mikrofonu tereddüt ederek elime aldım. Sasuke'nin gözü de bendeydi, seyircilerin de.
"Senin bater çalışın dışında güzeldi. "Salonda yankılanan kahkaha ile ayağa kalktım. Çocuk kaşlarını çatarak bana bakmaya başladı.
"Şakaydı.. Ciddiye almadın değil mi?"
Sasuke kıkırdayarak arkadaşını tekrardan sahneye aldı. Pişman değilim o da benimle uğraşmıştı.
"Pekâlâ... Etraf gerildi sanki ha? "
Sasuke gitarını boynundan çıkartarak bir köşeye bıraktı.
"Bir sonraki provamızda da sizi görmek isteriz değil mi suigetsu? "