Sasuke: İşin bitti sanırım~?
:Evet, ben de sana yazacaktım.
Sasuke: Bana yazacaktın? Keşke ilk yazmasaydım.
: Her neyse Sasuke ben evdeyım sen ne zaman gelirsin?
Sasuke: Aç kapıyı.
Kaşlarımı çatarak kapıya gözlerimi diktim. Bu kadar çabuk mu? Ayağa kalktım ve kapıyı açtım. Elindeki poşetler ile bana bakıyordu. Diyecek bir şey bulamadığım için sadece içeriye davet ettim.
"Hoşgeldin.. Poşetler..? "
İçeriye girdi ve poşetleri koltuğun üzerine bıraktı.
"Uhh, afiş için bir kaç malzeme var ve... Atıştırmalık? "
Kapıyı yavaşça örttüm ve karşısına geçtim.
"Aslında pek gerek yoktu? "
"Olsun."
Omuz silkerek etrafa bakınmaya başladı. Benim gözlerim ise hâlâ ondaydı.
"Evin güzelmiş. "
"Sağol.. "
"Tamam, başlayalım. "Bir an yüzüm kızardı.
"Ne? Neye..? "
Hızla bana dönerek beni süzdü.
"Afişe... "
Ağzım açık bir şekilde bakmaya başladım bu sefer çok pis batırmıştım.
"Ha- anladım başlayalım. "
Sasuke bana kahkaha atmaya başladı.
"Bekle. Sen ne anladın? "
Poşetleri elime alarak masaya yerleştirdim. Cevap vermemek için suratına bile bakmıyordum ama onun gözleri hâlâ bendeydi.
"Hey.. Söyle ne olarak anladığını ?"Odama girdim ve az önce getirdiğim kartonları salona taşıdım.
"Boşver, başlayalım. Şimdi sen afişi hazırlarken ben de konuşmayı yazacağım tamam mı?"Sasuke onayladı ve karşıma geçti.
"Öyle olsun. "
Bir kaç kağıt çıkartarak onları kesmeye başladı. Bu iş uzun sürecek gibi duruyordu. Karşısındaki sandalyeye oturdum ve çizgisiz kağıdı önüme aldım.
"Hey, Sasuke bu gece burada kalmak ister misin? "
Başını kaldırarak elini boynuna attı.
"Olabilir.. İşimiz uzun sürecek zaten hem sabah bir kaç alıştırma falan yaparız olur mu? "
Onayladım ve elime kalemi alarak yazıma başladım.Gerçekçi şeyler yazmaya özen göstermeye çalıştım. Hafta sonu gezileri veya parti düzenlemeleri gibi şeyler.. Basit şeylerdi fakat fazla abartmaya da gerek duymadım. Kağıda o kadar fazla odaklanmıştım ki Sasuke'nin yüzüme bant yapıştırması ile kendime geldim.
"Sana diyorum. "
"Ah.. Afedersin bir şey mi oldu? "
"Acıktım ben biraz ara verelim mi?"
Başım ile onayladım. Daha yeni başlamıştık evet ama misafirdi sonuçta."Ne yemek istersin? "
"Getirdiğim poşette bir kaç yemek olacaktı.. Hemen onları yapalım. "
Sasuke'nin getirdiği poşeti elime alarak içerisindeki ramen ve onigiri'yi çıkartarak hazırlamaya başladım.
"Onigiri mi seversin? "
"Hmm, sevdiğim yemeklerden, tatlı da olacaktı? "
"Tanrı aşkına marketi mi satın aldın? "
Kıkırdamaya başladı. Aslında bakarsan Sasuke o kadar da kötü birisi değildi sanırım.. Dediği gibi poşetten Dango'yu da çıkarttım."Aç bufalo seni... "
Gülmeye başladı. Hep o mu benimle uğraşacaktı?
"Kime dedin sen? "
"Sence..? "
Ayağa kalkarak yanıma geldi.
"Misafirlere böyle mi davranıyorsun Naruto.. "
Kıkırdadım. Bir yandan yemekler ile ilgilenirken diğer yandan da Sasuke ile sohbet ediyordum.Yemekleri hazır ettikten sonra masanın üzerindeki kağıtları koltuğun üzerine bıraktım. Yemekleri de masaya koydum.
"Otur. Aç bufalo seni.. "
Sasuke sırıtarak bana yaklaştı, yüzü yüzüme çok yakındı her fırsatta bunu yapar olmuştu..
"Bir daha bana öyle seslenir isen bayılana kadar öperim seni. "