Selam! Buraya bölüm yazmayı o kadar özledim ki anlatamam.. Fakat yazacak zaman bulamıyorum, bulsam dahi bâzı yerlerde tıkanıyorum. Yaz tatili geldiğinde buraya bolca bölüm yazacağımı bildirmek istedim.
İyi okumalar dilerim <3
naruto...
Tsunade hanım, -okulun müdürü olduğundan ona böyle seslenmemi istemişti- beni odasına çağırdığından dolayı dersten ayrılmak zorunda kaldım. Gerçi bu benim de yararımaydı ama yine de yeni bir iş vereceği için gitmek istemiyordum.
Oflayarak odasına gittim ve kapıyı yavaşça çaldım.
"Gir."
Kapıdan ilk başımı sonra da gövdemi yavaşça içeri soktum.
"Beni çağırmışsınız.. "
Tsunade hanım sırıtarak onayladı.
"Evet, sana bir şey söylemek istedim. Bu söyleyeceğimi okuldaki herkese ileteceksin."Başım ile onayladım ve onu dikkatle dinlemeye başladım. Ne diyeceğini merak ediyordum? Bir gezi? Veli toplantısı? Ya da okulun aidat ödemesi?
Ben derin düşüncelerde iken Tsunade hanım sahte bir öksürme sergileyerek lafa girdi.
"Okulumuz bu hafta eğitim amaçlı bir kamp düzenleyecek. Bu kamp tam bir hafta sürecek ve herkes kendi eşyasını kendi getirecek anlaşıldı mı?"
Onayladım ve odadan izin isteyerek ayrıldım. Onca işin içinde bir de bu eksikti! Hayır anlamıyorum neden şimdi? Anlaşıldı şu zâlim dünyada bana rahat yok..
Derin bir nefes alarak sınıfıma geri döndüm. Sadece kendi sınıfıma anlatsam zaten kulaktan kulağa gidecekti bu haber. Ne diye kendimi yoruyorsam? Ama yok illa Naruto tüm okulu turlayacak değil mi?! O müdürden nefret ediyorum.
-
Sonunda tenefüs zili çaldığında telefonumu elime aldım ve bizim gruptan gelen mesajlara baktım. Yine ne bu tantana?
Kiba: Matematik kitabımı hangi şerefsiz çaldı lan?! Hocadan azar yedim yine.
Sasuke: Kes sesini it! Biz ne yapalım senin götü boklu kitabını.
Neji: Yine ne oluyor lan?
Sakura: Bu ikisi yine sinirli :/
Temari: Kiba'nın kitabını birisi sırasının altından almış sanırım. Ona bu kadar bağırıp çağırıyor.
Kiba: İt gibi azarladı beni varoş kadın.
: Sakin olun arkadaşlar, size iyi bir haberim var. Ama bir de kötü.
Sai: Bismillahirrahmanirrahim.
Lee: Sai nasıl imam'a dönüyor izleyin ŞDJWLWJSMJWŞS
Sasuke: Naruto lütfen iyi haber dediğin şey seninle beraber kağıt dağıtmam ise sağol almayayım ben 👍
Hinata: Ah be...
: Kırıldım. Ama hayır. Ayrıca bekle ben seninle ayrı konuşacağım o zaman görücen kağıt dağıtmayı!
Kiba: Yok aga bunlar iyice delirdi.
Shikamaru: Söyleyecek misin? Lütfen bu haber okulun kapanması olsun. Aksi takdirde asıcam kendimi.