"Evet naruto, ne yaptın?"
Sakura sırıtarak yanıma geldi. Tabi, o sırada ben çadırımın yanında oturmuş ne yapacağımı düşünüyordum. Sakura da yanıma oturunca derin bir nefes aldım. "Yapman gereken sadece küçük bir öpücük. Hiç yapmadın mı sanki?" Sessiz kaldım. Sakura ise bunu fırsat bilerek koluma girdi. "Hadi ama naruto.. tek umudumuz sensin."
"Ama.."
"Bizim için.."
Hızla yerimden kalktım. Tüm vücudumdan yüzüme doğru fışkıran sıcaklığı aldırmadan yerde oturan kıza baktım. "İyi be!" Bunu söyledikten sonra onun yanında ayrıldım. Kabul etmesi kolaydı tabi ama nasıl yapacaktım? Ne diyecektim ki? 'Oh, sasuke tamam beni öpmene izin veriyorum.' Mu diyecektim? Yoksa ona ben mi teklif edecektim? Düşüncesi bile avuç içlerimin terlemesine sebep olunca adımlarımı hızlandırdım ve onu aramaya başladım. Onu bulması zamanımı alacaktı...
Yaklaşık bir yarım saatlik aramadan sonra sonunda onu göl kenarında bulmuştum. Tanrım, burası aklıma daha önce gelemez miydi? Ona doğru ilerlemeye başlayınca yanında bir kız olduğunu fark ettim. Bu kız onun okuldaki hayranlarından birisiydi değil mi? Ağacın arkasında onun gitmesini beklemeye başladım. Bu sırada onların konuştuğu şeyleri de duyuyordum tabi. "Daha ne kadar soğuk yapacaksın bana Sasuke-kun?"
"Sana soğuk yaptığım yok. Yakınım bile olmayan birisine nasıl soğuk yapabilirim?" Konu bu muydu yani? Kendimi ağaca yaslayarak beklemeye devam ettim fakat bu kızın gideceği yoktu. Bende yerdeki dallar ile bir şeyler çizmeye başladım. "Hadi ama onunla yaptığın sahte anlaşmayı biliyorum! Sizi bir kere bile yan yana yakalayamadım? Çünkü çıkmıyorsunuz! Bizi kandırmak için onu kullanıyorsun değil mi?"
Adını bilmediğim kızın söyledikleri şeyler dalın elimden düşmesine sebep olmuştu. Bu cidden çok mu belli oluyordu? Pekala belki umurumda olmaması gerekiyordu ama bu durumda sasuke yalancı durumuna mı girecekti? Hemde benim yüzümden. Kaşlarımı çalarak ayağa kalktım ve onları izlemeye başladım. Sasuke de kaşlarını çatmış bir şekilde kıza bakıyordu. "Bunu da nereden çıkarıyorsun? Koca okulun önünde onu mu öpeyim?" Kız bu sefer sırıtarak başladı. Bir şeyler planlıyordu değil mi? "Belki okulun önünde değil ama neden onu benim önümde öpmüyorsun? Bu senin için bir kanıt olur değil mi?" Biraz uzakta olsam bile onun yutkunduğunu fark etmiştim ve sebebini de biliyordum. Benim asla öyle bir şey yapmayacağımı biliyordu. "Ne oldu? Neden susuyorsun?" Buna daha fazla seyirci olamazdım.
Derin bir nefes aldım ve hızla onlara doğru yürümeye başladım. Bu sürede ikisi de beni çoktan fark etmişlerdi. "Naruto sen.." cümlesini devam ettirmesine izin vermeden onu susturmuş, yani öpmüştüm. Kız nasıl bir tepki vermişti bilmiyorum ama sasukenin şaşırdığına adım gibi emindim. Ondan ayrıldığımda bile hala şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Tamam, bunu ben bile beklemiyordum. "Sa..saçmalık.." yanımızdaki kız elini ağzı ile kapatarak bize bakıyordu. Gözlerindeki şaşkınlık ve hayal kırıklığı çok iyi okunuyordu hemde. Sasukeyi kenara sıkıştırdığını sanıyordu. "Saçmalık olan ne?" İlk konuşan ben olmuştum çünkü sasuke hala bir bana bir de o kıza bakıyordu. "Senden nefret ediyorum!"
Bu kelimelerin ardından bir süre kızın yanımızdan ayrılışının izledim. Daha sonra ise tekrardan sasukeye baktım. Yüzü az da olsa kızarmıştı ve bunu benden saklamaya çalışıyordu. Bu haline sırıtarak karşılık verdim. "Artık bizimle geliyorsun inatçı keçi." Dediğini yapmış ve onu öpmüştüm değil mi? O da sözünü yerine getirerek bizimle gelmeliydi. Eli ile yüzünü kapatan sasuke de benim gibi sırıttı. "Öyle görünüyor.. bir kez daha kaybettim." Bir kez daha? Ne demek istiyordu? Bunu daha sonraya bırakmak istedim. Şuan Sakura ve Hinata'yı bulup plan yapmamız gerekiyordu. Yanımda duran Sasuke'nin elinden tutup çadırların oraya kadar sürüklemeye başladım. Pekala onun da bu olaydan pek şikayetçi kalır yanı yoktu. Göz ucu ile ona baktığımda onun da bana baktığını fark ettim ve bu utanmasa sebep olmuştu. Bunu gören Sasuke durur mu hiç? Kıkırdayarak aramızdaki mesafeyi kapattı ve kolunu omuzuma attı. "Neden utandın yine?"