0.8

794 83 96
                                    

Naruto..

Sabah erkenden kalktım ve Kakashi'nin dediği gibi eşyalarımı toplayarak okula gittim. Bir salaklık edip kısa giyinmeseydim daha iyi olabilirdim. Allah belamı versin ya!

Kakashi ile öğrencilerin olduğu noktaya gittik. Herkes oradaydı. Bizimkileri de iyi bir şekilde görmüştüm. Kiba ve Shikamaru ayakta uyuyordu, Sakura ve İno makyaj yapıyor, Choji  her zamanki gibi bir şeyler aşırıyor Neji ise ona söylenip duruyordu..

Bizimkilerden gördüklerim bu kadardı. Gözlerimi biraz daha gezdirdikten sonra Sasuke'yi gördüm. Uyumamak için kendisi ile çelişiyordu. O beni henüz görmemiş olmalı ki kendi kendine söyleniyordu.
"Salak.. "
Sırıtarak hocaların bana verdiği kağıdı elime aldım. Tsunade yanımıza gelince tüm öğrenciler kendine gelmeyi başardı.

"Evet sevgili öğrenciler bildiğiniz üzere sizler için okulcak bir kamp gezisi düzenledik. Bu süreçte iyice gayret göstermenizi bekliyoruz çünkü orada bir kaç aktivite yapacağız. "

Tsunade konuşurken ben de diğerleri gibi onu dinliyordum. Neden birisi beni izliyormuş gibi hissediyorum?

Tüm açıklanmalar yapıldıktan sonra Kakashi bana öğrencilerin hangi koltuklara oturacağını söyledi.
"Evet Naruto hepsi bu kadar... "

"Yok bir de bitmeseydi hocam. Herkesi ne diye karışık koyduk ki? Sınıf sınıf koyardık işte? "

"Canım öyle istedi Naruto. Hadi öğrencileri otobüslere yerleştir. Bir öğretmen bugün gelemediği için 14. otobüse sen rehberlik yapacaksın. "

Duyduğum şey ile yere yığılmamak için kendimi zor tuttum. Otobüsün önüne atlıycam yeter artık!

Derin bir nefes verdim ve 14. Otobüste olan öğrencilerin adını saydım. Sasuke'de bu otobüsteydi. Acil şifalar diliyorum kendime.

Bir kaç dakika sonra kendi otobüsümdeki tüm öğrencileri yerlerine oturttum. Sasuke olacağın yanında da bir kız oturuyordu. İkisi biraz -hatta daha az- sohbet ettikten sonra Sasuke kulaklığını takarak gözlerini kapatmıştı.

Herkes uykulu olduğu için kimse pek hareketli değildi. Bu da benim işime giderdi..

Yaptığım göreve bir küfür savurarak kapıyı kapaması için şoföre döndüm ve yerime oturdum. Beni kim aday olarak göstermişti? Çıkışa gel kanka çıkışa!

Az önce olan uykuma dair gram bir şey kalmadığı için telefonumu elime aldım. Kulaklık takmama bile izin vermedikleri için bir şeylerle oyalanıyordum.

Bir kaç saat sonra otobüste kıpırdanmalar oldu. Sanırsam uyanıyorlardı. Telefonumu cebime koydum ve ayağa kalktım. Evet, tam tahmin ettiğim gibi uyanmışlardı.
"Allah'a şükürler olsun sevgili arkadaşlarım.. Bi' an öldünüz sanmıştım. "

Ne kadar uyumuşlarsa bana boş gözler ile bakıyorlardı. Sasuke'nin yanında oturan kız gerilerek bana baktı.
"Saat kaç acaba? "
Yanında hâlâ uyuyan çocuğa baktım. Uyanmak bilmemişti ki.
"On bir.."

"Anladım."

Allah'ım ya? Gören de sanacak kızın telefonu yok. Hangi çağdayız lütfen ya..

"Her neyse.. Yakınlarda bir yerde duracağız. O yüzden şimdiden hazırlanın. Size verilen süre on beş dakika olacak. "

Beş dakika sonra dediğim gibi otobüs benzinlikte durdu. Herkes dışarıya çıkarak ağrıyan belleri için değişik uygulamalar yapıyorlardı. "Naruto.. "
Arkamı döndüğümde uykulu gözlerle bana bakan bir Sasuke vardı. "Efendim? "

Ç𝘢𝘵𝘭𝘢𝘬 𝘓𝘪𝘴𝘦 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin