Açıklama kısmını okumayanlar için;
Huzeyfe'nin Fezası asker oluyor..
SEVERSİN BE KOMUTAN KİTABININ İKİNCİ KİTABIDIR.
Not; Kitabı okumak için önce "Seversin be komutan" kitabını okumalısınız.
ャBabamın sırtımı patpatlaması ile annem göz yaşlarını silip yanaklarımı öptü. Esra asker tıraşı vurulan saçlarıma elini sürtüp gülümsedi. "Büyüdün de asker mi oldun sen?" Dedi kollarını kocaman açıp bana sarılırken.
Kollarımı ona sararken, başımı omzuna gömüp gülümsedim. Ailemden sonra en çok Esra ile bağım vardı. Hasta olduğum da çorba kaynatır iyileşene kadar bir anne edasıyla benimle ilgilenirdi. Aynı zamanda sevdiğim adamın kardeşi olması bağımızı bi hayli kuvvetlendirmişti.
Otobüs korna çalınca babam dolan gözlerini kaçırıp beni tekrar kucakladı. Üniversite kazandığım ilk sene onunla derin bir yüzleşme yaşamıştık. O zaman anlamıştım beni neden Sakaryaya gönderdiğini. Kaldığımız mahallede bizden önce Emrah adında benim diyişimle nahif, o alçakların diyişiyle top birini taşlamış, düzenli şekilde dövüp işkence çektirmişler. Babam beni korumak için iki işte çalışıp Sakarya'da ev tutmuş.
Haliyle yıllarca boşuna üzülmüştüm. Beni her halimle kucaklayan ailem olması o kadar ince ve güzeldi ki, hayatımın en güzel dönemlerini yaşamıştım. Şimdi ise üniversite bitirmek gözüme oldukça zor gelmiş, son senemi dondurup askeriyeye başvurmuştum askerliğimi yapmak için.
Şimdi ise sevdiğimin komutanlık yaptığı Şırnak Beytüşşebap'a gidiyordum...
Araba hareket edince şebeklik yapıp Esra'nın ağlamasını engellemeye çalışan Murat'a bakıp gülümsedim. İlişkileri oldukça güzeldi ikisinin. Ve Murat hayatımın en zor zamanında gidip gerçeği Huzeyfe'ye anlatmış bizim beraber olmamızı sağlamıştı.
Telefonumdan mesaj gelince elime alıp ekrana göz gezdirdim. Otobüs 2+1 di ve ben tekli koltukta otuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ŞİMDİ ASKER | GAY
Ficção Adolescente"Kitabı her an kaldırabilirim, çocuksu sahnelerin olduğunu düşünüyorum, ss alacak varsa alsın, ona göre okuyun." - Seversin be komutanın ikinci kitabıdır. Not; Kitabı okumak için önce "Seversin be komutan" kitabını okumalısınız. LGBT | #1 | 11.02...