Ešte predtým ako budem pokračovať, chcel by som sa „poďakovať" mojim rodičom, ktorí trpia ťažkým workoholizmom, že si našli kúsok času splodiť ma. Alebo rastúcej náhode s rozdrapeným kondómom! Vďaka nim mám síce dve „vydarené" staršie sestry! Čo sa o mne že som „vydarený" asi žiaľbohu, povedať nedá?!
Čo už? Ďakujem nevraživému osudu, že som! Moji rodičia vždy stáli pri mne, keď mi horelo pod zadkom.A výsledok? Neviem. Žeby starý známy rodičovský jojo efekt! Nedbanlivosť, nepoučiteľnosť? Neviem... fakt naozaj neviem...Moja lenivosť nepozná medze. Bez práce nie sú koláče. A vždy dané leto bolo pre mňa štádium pokoja psychiky! Verte mi, šľak ma trafil vždy cez prestávku z domácej úlohy keď som si na ňu spomenul a pauza sa blížila ku koncu. Ojedinelí budú len súhlasiť! S mojím pribúdajúcimvekom rástlo aj percento lenivosti. A aj naďalej rastie! Držím sa motivačného motta: „Ich binnicht perfekt, aber verdammt nach dran." Čo v preklade znamená: „Nie som síce dokonalý, ale doparoma som blízko cieľa."
Po takejto výchove vzišlo mojich „desať božích prikázaní", ktorých sa budem držať celý život!
1. Ja viem, čo potrebujem: Rodičia mi chcú len dobre, ale čím viac chcú dobre, týmviac mi (ne)ubližujú. Viem, čo potrebujem k životu a robím to len pre seba!
2. Väčšina škôl: Na decká sa kašle, biznis - zlato sype!??! : Školy už nie sú čo bývali!! Zo školákov sa stáva magnet na peniaze. Stredobod investícií „dooobroosrdečných" ľudí!
3. Láska: Rovnováha tela a duše. Predovšetkým nesmiem zabúdať na mojeafrodiziakum (žrádlo od fast foodov po Vianočne a ťažko kalorické dobroty). Je to ako orgazmus, ktorý ste nikdy nemali, ale predstierali. Ak by orgazmus bol ako žalúdok, nadaril by som na onen svet! Tu máte vysvetlenie, prečo tak žerem. Krámy?Čudujete sa mi!?! Ja teda nie. Občas za skutky, treba platiť i daň. Partnera? Nemámpoňatia či jestvuje pre mňa hoden adept. Osud mi ho nedoprial!(Som homosexuál?? Možno áno, možno nie) No, ale s tými Krámami so žalúdkom a sexom, sa sebe sám ani nečudujem!4. Čo ty koza rohatá, do pol boka najedovaná: Na toto prikázanie mám prichystanúosobitnú kapitolu, pretože hovorím o mojej staršej sestre Adriane. A to, čo som s ňou zažil by neprežil ani Terminátor!
5. Farárovi a ostatným, ktorí vyštudovali teológiu, sa výlučne zdravím pozdravom: „Dobré ráno! Dobrý deň! Dobrý večer!" I oni sú len ľudské stvorenia (je to moje rozhodnutie).
6. Kde sa pije, pijem: Zmysel tohto prikázania vystihuje pitie alkoholu, i keď ja ho nemôžem, ale jeden pohárik si dovolím.
7. Návšteva u starých rodičov, vždy prináša zakázané ovocie: Už od pradávna starírodičia rozmaznávajú svoje vnúčence. Avšak tých, za ktorých sú považovaní mojimistarými rodičmi, sa dá na nich povedať že sú za moderných, babka a dedko. Bohužiaľ teraz už mám iba dedka.
8. Ty si taký trt! : Zážitky, ktoré som zažil s mojou sestrou Luciou. Pre toto prikázanie je nachystané malé pódium!
9. Návšteva krstných rodičov vždy prináša vtáčí úlet a nejaký ten peniaz! : S mojimi krstnými rodičmi, od ktorých som dostával na každý môj sviatok nejaký tenpeniaz sme asi zažili toľko nespútaných zážitkov, že by sme to mohli zapísať do dejín.A nielen do alkoholických! Škoda že už na to môžem len spomínať. Prečo? Krstný otec umrel pred pár rokmi na infarkt.
10. Kde sa robí, nezavádzam! Moja lenivosť presiahla krajné medze, ale má svojehranice. Som lenivý jak sviňa! Nebol som, keď som nastúpil do piateho ročníkazákladnej školy. Bol som usilovný ako včielka! Ubehlo ale pár rokov a momentálnemoja lenivosť už zase srší mladosťou a inšpiráciou.
Ešte keď môžem dodať k mojej lenivosti patrili i rôzne fauly v škole! Nikdy som nebol za tupca ale pre niektorých asi tak doteraz pôsobím!Vždy to vyšlo na dobrý prospech! I keď musím prijať fakt, že môj pragmatizmus sa k terajšímzlým časom omnoho zlepšil! Ľutujem jedno. Moju prchkosť, pre ktorú som medzník ešte nezaviedol!
YOU ARE READING
Stroskotanec
HumorCelý príbeh je utopiou chalana ktorý sa snaží zachovať si miesto v dospeviajúcej sa spoločnosti