Myslím si že „Pán Boh" ako ho oslovujú veriaci sa s mojou fyzickou zdatnosťou a výzorom nemaznal. Priam si myslím, že deň kedy vyhrala moja spermie v matkinom rúchu mal Pán Boh nejakú oslavu na ktorej sa ožral! Myslíte si že Pán Boh sa nemôže ožrať, pche! Vtákopysk a ja sme toho dôkazom. Myšlienka že Boh je monštrum a urobil zo mňa kripla je myšlienka za nezaplatenie! Ani starý ujo Rockefeler by nedokázal vyčísliť takúto očarujúcu myšlienku! Nemá to ani na myšlienku, kde si môžeme predstaviť že každý druhý človek je masovým sériovým vrahom tak pravdepodobnosť že sa Boh nad tebou zľutuje a nechá ťa žiť je asi taká, že masovým vrahom si práve ty!
Boh je ochľasta a zdedil to i jeho syn, Ježiš, však menil vodu na víno, a jak sa vraví aký otec taký syn nie?
A čo s tým má moja rodina? No..
Moji Rodičia – workoholici, moji súrodenci, sestry ako malý som vždy mával pocit že dokážem to čo oni. Ale nebolo to také ľahké, bol som najmladší člen rodiny a veľké očakávania boli na mieste. Najmä od mojej matky ktorá niekedy bola ako teta Fetúnia z príbehu o Larrym Púdrovi. A môj otec velké zviera vo svete IT. Samozrejme IT boli môj svet ale ako to už býva vamániť sa z tiena svojho rodiča je vždy náramné ťažke a čakajú vás i veľa predsudkov. Jedine čo ma tak naplnalo ešte na základnej škole bolo to že som poobedňajšie pracovné dni trávil u babky! Bohužiaľ teraz je to už len pekná spomienka a možno žeby ilúzia.
Babka sa nám pominula a vnuknutie myšlienky že moje detstvo sa pobralo na večnosť. Des a Hrôza! Ešte bol tu i môj bratranec Ján.
Čím bol starší, tým sa jeho možno že životne pátranie vzďaľovalo od reality. Roztrhané nohavice, kučeravé vlasy, dlhé ako bratranec Itt z rodiny Addamsovcov , piersing v uchu a samozrejme nesmie chýbať cigaretka v papuľke.
Ale naspäť ku mne, za ten čas čo som bolu babky tak mal som čas a začal som riešiť seba a svoju sexualitu na nemenovanej sociálnej sieti
(Neboj, Zuckerberg na teba nemyslím!) Byť pláchy a nechať sa uviať prilivom kresťanských a mavať sex s dievčaťom a keď sa mi nepostaví tak rýchlo si kúpiť viagru!???
Už mi z toho tak drbalo že si môžem hádam robiť z toho prdel! Či?
Avšak moje alter-ego bolo silnejšie ako ja. A integrácia v spoločnosti a moja sebaúcta začali mať medzi sebou veľkú vojnu...
YOU ARE READING
Stroskotanec
HumorCelý príbeh je utopiou chalana ktorý sa snaží zachovať si miesto v dospeviajúcej sa spoločnosti