Nástup na vysokú školu a sexuálne zážitky a sloboda od rodičov.

3 0 0
                                    


Predtým než budem ďalej pokračovať v mojom rozprávaní, túto časť naschvál vám vyrozprávam ako prvú, predbehnem súhrn udalosti čo sa stali na záchodoch a všetky trapné trapasy na strednej pred tým, lebo až táto skúsenosť mi zmenila život, najmä čo sa týka súkromného a sexuálneho života. Už ako dospelého.

Môj život sa obrátil reálne obrátkach v momente keď som nastúpil na vysokú školu. Ale aj tak, to chvíľu trvalo. Žiaľ. Hey, úmorne si zvykať a drviť a chápať čo to odo mňa chcú! Ale už som tam tretí rok, a ide mi to a výsledky mam dobre. Jediný smajlík vtedy všetko dával bufet a pauza na cigarety . A prečo by mala?

Rakovina si aj tak si ma raz nájde! Či umriem ako studený polo-gay ktorý nikdy nepocítil

teplo ženských ceciek a hrejivého jablka alebo ako priteplený uctievohodný family-hodný otecko ktorý zas na oplátku neokúsil pozíciu bolesti mužského análu. Vagínu sa mi úctyhodne žiaľ neoperovať nedá. A aj keby sa dalo, tak za môj vercajk ju nevymením. Ubožence moje nervy a k tomu stres, jedny na pokraji síl, druhý spáchali kolektívnu samovraždu a tretý na liečení u psychopata. Psychotronicky asi to nebolo správne.

Správne je, keď hladievajúci ľudia umrú na hlad a podvýživu a nikto ich nepodporoval. Práve naopak, i tí daktorý ledva alebo ktorý sa nájdu najchudobnejších ich podporujú z toho mála čo majú.

Chyba??!!!??!? Myslím, Teda Neviem.

Nechcem ani to nechápať.

Nepýtajte sa!! Keby tomu tak bolo, tak by som patril medzi grupu CH. ktorú spoločenské kruháče nútia zdvihnúť prdel zo svojich teplých gaučov alebo ba i chodníkov bezdomova. A ísť na pochod za svoje menšinové práva.

V tomto smere som sa už dávnejšie posunul i keď no, nie je to všetko podľa mojich predstáv ale blížim sa. Kto by povedal že gay musí byť automaticky nejaký typ modelu a la Ken & Barbie. Aspoň u mňa je to prekvapujúce a hlavne s mojím portfóliom.

Robertovi Pottersonovi by zo mňa až už asi huba opadla. A vďaka bohu nie som jediný ktorý ma podobné portfólio. Môj terajší stav je vďaka tomu stabilizovaný.

Nedá sa samozrejme povedať o mojich skúsenostiach v sexe či už to bolo s chalanom alebo dievčaťom do detailov. Áno, boli to skúsenosti, a aj museli byť! Bez nich by som to nebol ja. A oni by bezo mňa neboli to čo sú... a čo zo mňa spravili. Jedine čo môžem k tomu povedať ešte je len to, že bolo to s ľuďmi ktorých doteraz veľmi dobre poznám a stále som s nimi v kontakte.

.... ..... ..... .....

Sexy barman/DJ/gitarista im naleje, ulychotí a už to má mravný spád. A čo ostáva nám... tým ktorým Pán Božško s nechcením osudom zľutoval, voľnú nohu. Dedičné poruchy, Hendikepy, Jebáky, Depka a porno. Ako malé decko, v tmavom kúte, sledovať to čo nám bolo dôveryhodne zakázane. Vlastne, nechápem, prečo my cicavce II.Triedy sme furt s dačím nespokojný. Veď práve to my sa máme to právo radovať. Z krásnych neduhov radostí ktoré nám svet priniesol, nik nás neotravuje-nežiada o nič. Ak by sme prinajhoršom boli slávny, tak sa neobjavíme na nejakej bulvárno-erotickej titulke, alebo nejakú fanfiction ktorú píše tvoja fankáč\fankáčka ktorá je do hentých až po uši.

Fifky, Pipky či už čúzy alebo tie normálne čo si myslite že ste nenormálne prestaňte omieľať a čistiť Kovy, ten už je dávno teplý a obsadený teda zadaný.

A čo to všetko má znamenať pre mňa?

O DosťZučinenie a svätý pokoj na duši. Mám čas vyhradený pre seba a pre svojich blízkych známych na ktorých mi záleží. A to sa normálnemu pracovitému človeku len tak nestáva.

Ale to som vám ešte nepovedal všetko, na jednej strane som sám so sebou spokojný, prijal som aký som, ale sú tu ešte ďalšie veci ktoré stoja za prečítanie...  

StroskotanecWhere stories live. Discover now