Konverzácia dopadla hrozným fiaskom. Respektíve ani nezačala. Nemusela by, keby so mnou do súkromnej strednej školy nešli i moji najväčší šikanátori. Umelá napodobenina Fraca Golfoya a s tou jeho partou si doslova užívali moje znemožňovanie a ohováranie pred veľkým davom ľudí. U nás cez prestávku práve také veľké davy neboli, ale to by neboli oni keby ma hneď na začiatku nového roka neznemožnili. Prečo som sa ja práve musel dať na takúto školu?
Aha! Viem, lebo moja debilná prchkosť a túžba mať vzdelanie IT premohlo emócie ktoré nikdy už nechceli zažiť šikanu. Žiaľ márne, som veľký som-már.
Maroš, namyslený veľký hnedovlasý chalan s výzorom Indiána a namakaným telom. (Nevedel som, ako to robil, 15nasť ročný chalan a už mať také svaly?)
Neviem na čom to fičal, ale myslím si že v terajšej dobe by sa mi to veľmi zišlo. Bol by som ten najväčší fuckboy a homo-kurvy by sa o mňa bili. Druhý problém by bol ako si zväčšiť vtáka...Jedinú najoverenejšiu receptúru podľa reklám by som tak typoval Černobyľ. Obdivujem že po takej dlhej dobe po katastrofe s atómovým výbuchom si Černobyľ dokáže udržať svoju „značku". A priam najviac som prekvapený že dokáže si udržať svoju „značku" práve v porno priemysle. U hetero nie som si istý ale v gay komunite, keď vidím tie klacky? Okay?
Kto vie kde ešte a komu sú základňou produkcie elementárnych komponentov? Žeby pre rádia a rádiový rozhlas?
Rádiové žiarenie je predsa nutnosť pre funkčnosť zapnutia? Či nie? Čo by na to povedal Hubert Faraday?Išiel som teda prihovoriť sa, k chudému chalanovi s krásnymi blond vlasmi. Ani som ho nestihol potľapkať na plece, hneď sa do mňa obul Maroš.
Keď som ho zbadal, prekvapivo neoblial ma žiadny pot a strach, len som chcel očami zaguľať že čo zase kurva ten debil vymyslí?
„No vidím že hovno sa dostalo predsa ďaleko" povedal. „Mamička s Tatíkom ti vybavili protekciu aby si sa sem dostal."
A vykríkol na celú chodbu a ukázal na mňa. „TENTO TU MA VÁŽENÝ VÁŽNU MENTÁLNU PORUCHU. JE TO SOCIOPAT A PSYCHOPAT POZOR NA NEHO,ČO PRI ŇOM HOVORÍTE!"Všetci sa obrátili k môjmu smeru a pozerali na mňa ako Maroš ukazuje prstom na mňa. Učiteľom to bolo jedno, aj tak som asi pre nich vyzeral moc namyslene a viditeľným zjavom môjho hendikepu asi namysleným deckom ktorému všetko by prešlo. A ostatní len ticho prípadne mumlali si po pod nos a rehotali sa nenápadne pošepky.
Aj tak už mi bolo všetko jedno, citovo som už bol aj tak dávno uzavretý, blonďavý chudý vysoký chalan Erik sa na mňa s počudovaným obrátil, mali sme tesne tváre oproti sebe.
Jedine na čo som sa zmohol bolo, volám sa Sebastián.
On stihol mi podať ruku a odpovedať Erik, teš..
Ešte pred tým keď stihol dopovedať, ani ruku som mu vôbec nepodal a rýchlo som z chodby prášil na druhé poschodie kde sme mali mať hodinu Počítačových Sietí.
Do začiatku hodiny ostávalo takých 15 minút. Bola „veľká" prestávka.. No haha, že veľká, taká malá škola a toľko mnoho študentov - opíc.
Bol som vôbec rád že som sa zo spodnej časti polovice školy včas dostal na poschodie na opačnom konci strany školy.Myslel som si že na Počítačových Sieťach zabudnem na to fiasko a nechcenú pozornosť od Maroša ale mýlil som sa.
Po začatí hodiny ma znepokojovala naša učiteľka predmetu Hana Hugová. Alebo ako som ju začal prezývať HH - Zaklínač Hadov.
Jej trieda vyzerala presne ako jej osobnosť, povaha a nadšenosť pre učenie.
Šedo-sivá tmavá, nudná, vráskate pehy po celom tele, servery a počítače zaprášene ako keby sa v nej neupratovalo vyše 10 000 rokov.
Koniec sveta predsa ešte len nezačal, HH nám prikázala si vybrať zošity, zapla tabulu a prikázala nám to si odpísať, popri tom ako chodiaca múmia čítacia z papiera popri opisovaní ako českí žandári, hovorila čo bolo na tabuli. A kontrolovala či si všetci píšeme a dávame na jej „výklad" pozor.
Ak by ste ju začali počúvať, umreli by ste. Celá táto situácia pri pripadala ako celá postavená na hlavu. Ocitol som sa v alternatívnom vesmíre kde začala platiť, nie - logika, hlúposť, basničkovosť, bifľovanie a fatamorgána.Kurva aj s tou jej priblblou premenou IP adries.
IP adresy ako tak išli, ale tie premeny, nedokázal som sa sústrediť, ako z toho kurevského prachu mi začali štípať oči a tiecť hektolitre sopľu z nosa.Bol som ako 5 tonový slon, ktorý každých 10 sekúnd vytruboval zo svojho chobotu kusiská veľkých sopľavých nechutných skál.
Pane Bože to sa tam nedalo ani dýchať, a ja s tou alergiou bol som zatratený.HH ma len zahriakovala, či mám nejaký problém, ako jediný narušujem jej „výklad"
Najradšej by som aj tak odišiel. Ale nemohol som, až takú radosť by som tej koze neurobil.
Ale musel som, potreboval som sa vyčúrať. Pred začatím hodiny som stihol do seba nalogať od toho stresu vyše pol-litra vody. Kiež by z tej vody mohol byť alkohol. Teraz by som mi tie Ježišove schopnosti zišli.
Odutá HH, na mňa prikývla, nech som do 10 minút naspať.Ako som otvoril dvere na prízemí na záchode. A uvidel som tam čo som uvidel, myšlienkami som začal rozmýšľať o samovražde. Prebleskol mi jav ako keby sa mi zjavila Transsexuálna zo ženy na muža Panenka Mária. Pane Bože si vravím, čo som komu urobil.
Hlavou mi prebehlo len jedno. Kedy som podstúpil klinickú samovraždu?
Zabudli mi to povedať?
Alebo nechceli?
Stál som tak jak skamenená socha.
Ja Dežo si hovorím, poistka je vysoká tak sa budem musieť snažiť prežiť, aby som neumrel takú radosť mojej matke neurobím...
YOU ARE READING
Stroskotanec
HumorCelý príbeh je utopiou chalana ktorý sa snaží zachovať si miesto v dospeviajúcej sa spoločnosti