Táto téma je mnohými ľuďmi veľmi citlivá. Každý asi na ňu bude mať rozdielne názory, čiže asi budem osobný.
Podľa mňa sa dá bojovať so svojimi problémami. Všetko je možne keď sa chce, bohužiaľ našli sa aj takí ľudia čo so mnou nesúhlasia dodnes. Jednou takou osobou je Adam. Zoznámili sme sa na nejakej podivnej skupine na internete, kde boli veľmi divní ľudia, či to už boli úchylaci, rôzny spameri, a kadejaká ďalšia háveď na ktorú nemá ani naša súčasná politická vládna strana OdpaDoOˇh na čele s Tiborom Zmätkovičom...
Adam......
Ja som len tak nematkovo si vybral dotyčného s už neviem akou prezývkou, a začali sme si vypisovať, prešli sme na konverzáciu na Facebooku, a tam sme obaja prekvapený boli...
Že sme obaja Slováci....
Spoznali sme sa cez Vianočné sviatky, čiže už to budú štyri roky čo sa poznáme, a veľa veci sa zmenilo, teda najmä u Adama...
Zo začiatku, ako sme si písali, Adam mi istým spôsobom pripomínal môjho mladšieho mňa. Jeho skúsenosti boli odlišne, ale mali sme jedno spoločné, a to problém zapadnúť do spoločnosti tohto sveta.
Tak som sa začal snažiť mu nejako pomôcť, a čím viac sme si písali, tým viac mi bola jasnejšia a jasnejšia jeho psychická stránka ako človeka.
Emočná, labilná a slabá!
Bol to človek, ktorého všetko dobré, milé nadchlo, a to zlé devastovalo a spôsobovalo depresiu. Bez ohľadu na to, stále som videl v ňom potenciál ale...
Do toho prišla jeho bohužiaľ mdlá inteligencia, ktorú som bohužiaľ ignoroval, a moc (ne)pomohla tejto situácii a tým pádom, čím ďalej to bolo s ním horšie a a a len horšie, aspoň z mojej perspektívy ...
Úprimne?! Ak sa nad ním zamyslím, v skutočnosti, ja ani neviem, čo vlastne môžem o ňom napísať?! Čo napísať? Ja ani neviem čo si mám o ňom len myslieť?
Má totiž dedka ktorý ho podľa jeho slov musí vychovávať, a je dosť podobný mojej mame.
Čož mi vtedy stačilo pochopiť ako tak jeho situáciu...
Prešiel čas a...
Poslednú dobu na mňa pôsobí, ako viac nestabilná osoba ako bol predtým, ktorá mení názor z hodiny na hodinu.
Na všetko reaguje ešte viac precitlivelo a každý deň je to s ním inak.
To čo platilo v sobotu už nebude platiť v utorok, to čo platilo v utorok bude platiť len o dva mesiace každé stredy.
Hovorí to čo sa mu hodí mi povedať, a v tomto celom sa stráca pointa základnej logiky komunikácie s ním.
Doteraz mám pochybnosť, či je aj mentálne stále v poriadku i keď on mne tvrdí že on je a ja som práve ten čo nie je v poriadku.
Je totiž, teda obaja sme si mysleli že je gay.
Ale očividné sexuálne skúsenosti aké zažil pred krátkym časom, pre neho jej následky a následný dopad, vďaka aplikácií Grindr, stal sa z neho „asexuálna kurva" ako on mne to sám tvrdí....
Teda aspoň to tak hovorí veľmi presvedčivo...
Mne to tvrdí, a snažím sa tomu veriť, lebo čo i len sa nad tým zamyslím...
Pôsobí to celé dojmom ako veľmi choré východisko pre zúfalého, ktorý vymyslel rýchlu výhovorku čo mi povedať a sám nevie prečo tak urobil, a za to všetko sa hanbí sám za seba že tak urobil... ... ... ... ...
Postupom času som tomu začal veriť...
Jeho reakcie a pohľad na život mi v tom utvrdili...
A čoraz viac a viac je to smutnejšie a depresívnejšie...
Z tínedžera ktorý mal potenciál sa stal zatrpknutý Grinch ktorý nie že neznáša len Vianoce, neznáša celý svet a ľudstvo...
Príde mi, ako keby on sám robil zo seba pre svoje okolie a ľudí nepodarenú paródiu Béčkoveho porno-filmu a karikatúru karikatúry trpasličieho muža.
Je vysoký ako škriatok Kobby (svet Larryho Púdera), telo ovisnuté nadbytočnou kožou, tvár ako trol, a vlasy ako bábika Barbie.
Aspoň takto on tvrdí sám o sebe.
Jeho fotky ktoré fotil proti jeho vlastnej vôli, mi poslal, a tie podľa nás tvrdili pravý opak.
Aspoň tie fotky ktoré som ukázal Lívií, a mojím známym kamarátkam\kamarátom.
O pár dni na to, si zmenil imidž, štýl vlasov.
Kratšie vlasy po ramená, čierne oblečenie, a čierny lak na nechtoch.
Bolo to nemilé prekvapenie.
Vyzerá ako Emo chalan, ktorého duša bude navždy stratená...
Zlyhal som pomôcť mu....
Ale nerobím si z toho veľkú hlavu.
Adam je pre mňa príkladom, ako človek svojou tvrdohlavosťou, ľahkou ovplyvniteľnosťou a nechápavým mdlým rozumom, môže svoju situáciu len zhoršiť z ktorej sa potom nedokáže len tak ľahko vymotať.
Je pre mňa príkladom a zároveň i inšpiráciou, že nebyť citovo rozpoložení, je tou najväčšou výhodou za ktorú môžeme ďakovať Pánu Bohu, ak vôbec nejaký existuje.
Ale... Je to len vrchol ľadovca...
Vrchol ľadovca o ňom ako takom, a o tom ako mladý ľudia v terajšej dobe trpia problémami hodné riešiť s psychológom-terapeutom.
Vďaka takýmto ľudom sa doteraz cítim divne, že ja nepatrím do tohto sveta mladých, ale opak sa stal pravdou...
Lívia, Martin, Ema, Sebastián, Richard, Mia, Jakub a Gary, mladí ľudia ktorý, či už len na Adama alebo aj na túto problematiku, majú rovnaký-podobný názor ako ja.
YOU ARE READING
Stroskotanec
HumorCelý príbeh je utopiou chalana ktorý sa snaží zachovať si miesto v dospeviajúcej sa spoločnosti