Starý Deduško bombarduje. Susedný dom. On bol vždy divný aj keď bol Mladý Čudák.
Chalani v jeho veku sa obvykle pozerávali buď na kozy alebo ovce. Ale jeho nezaujímali žiadne kozy a ani ovce.
On mal väčšie plány.
Terajšia situácia tomu dáva za následok ich plánu. Ich preto, lebo mladý čudák jedného dňa spoznal Psycho Kačiatko.
To Psycho Kačiatko bolo veľmi múdre a nadané samé pre seba. Rovnako ako Mladý Čudák, boli mentálne rovnako na jednej note. Ich myšlienky a plány boli veru že zaujímavé, veľmi ambiciózne, človek keď by ich vtedy počul, povedal by si, deti, tie majú riadne divnú fantáziu. Ich to hádam prejde.
Bohužiaľ neprešlo.Keď prišla puberta, ich ego sa náramne zvýšilo. Boli to veľké divy.
Až sa človek čudoval čo za nápady a drbnoty tie decká vyvádzajú. A kde to dosiahli.A ako to už u teenagerov býva.
Vďaka Testosteron. Každí teenager svoje hormóny nejako vypúšťa, či už to je sexuálnym coitusom alebo sex so sebou samým, alebo vyvádzať hovadiny ako typické decká ktoré sa zaujímajú o alkohol a párty.
Tak oni na to nemali čas.
Kiež by existoval stroj času a dalo by sa to napraviť.
Hm, ak tak nad tým rozmýšľam, mal by som si začať pravidelne honiť a mrdať s partnerom, aby sa aj mne také niečo nestalo, a jedného dňa mi v tej gebuli drbne, pretože budem mať v sebe neovládnuteľnú hladinu testosteronu. To fakt by som nechcel.Technická poznámka.
Ako fakt? Mladý Čudák, Psycho Kačiatko? To ste sa nemohli spolu hrať na pieskovisku s hadíkmi?
Ísť na párty a vychľastať dve fľaše whisky, vodky , vymrdať kundu sem kundu tam??
Nie?
To muselo zájsť až tak ďaleko?
Btw, dík rýchlo tvoriaci sa Testosteron, naozaj dík.Ale naspať do reality.
Pravdepodobne si myslím že ich mozog nedokázal ukontrolovať ich vlastný testosteron a ego, ktoré sú doteraz nezvládnuteľné, a teraz vďaka jednému z nich, ma to pre suseda Starého Deduška fatálne dôsledky.
Ako roky plynuli z Mladého Čudáka a Psycho Kačiatka sa stáli naozaj kamaráti. Plánovali veľké plány, mali spoločné hobby. Napriek tomu že ich ciele sa realizovali na opačných stranách zemegule. Tak časom sa z Mladého Čudáka a Psycho Kačiatka stal naozajstný veľký Starý Deduško a Starý Káčer.
O pár rokov neskôr.
V západnom mestečku, začala byť frustrácia z rôznorodých vecí. Najmä to vyústilo v rasizmus, intoleranciu, antiempatiu na rôznorodé „domácnosti" a menšiny.
Túto situáciu zneužili práve Starý Káčer a Starý Deduško. Vymysleli plán ako sa môže stať Starý Káčer hlavou domu. Starý Káčer dostal ponuku skvelých poradcov, vďaka ktorým si bude môcť udržať moc maximálne na 8 rokov.
Obaja boli spokojní.Prešiel čas a okolie a samotní domáci boli veľmi nepríjemne prekvapení. Že sa im to dvom podarilo. Všetci si mysleli že nastal koniec sveta.
Avšak toto nebol koniec sveta. Nenastalo žiadne hrozivé zemetrasenie, láva zo sopky nevypľuvala horúcu magmu, a Satan neprevzal moc na svete. Prevzal iba jeho syn. Respektíve zástupca jeho syna.Veľké štastie bolo to, že miestni si to uvedomili, aká hlava domu tam im vládne.
Prišiel čas a Starému Káčerovi sa postavil zoči voči Čiperný Dôchodca.
Vyhral.Starý Deduško zúril, až mu žlč od hnevu spôsobila skoro infarkt. Bodaj by nebolo tej harpie prasačo-žabacej jeho paní. Bol už by asi dávno mŕtvy.
V nasledujúci deň, paní domu prasačo-žabacia a Starý Deduško vymysleli plán, aby sa mohol Starý Deduško vypariť zo svojej múrovej bubliny a aby si všetci v okolí mysleli že je stále doma. Bábka rozhodne pomohla. V noci sa Starý Deduško vyparil z domu. Stretli sa blízko cintorína kde nik nebol.
Starý Deduško a Starý Káčer mali hádku. Starý Deduško vynadal Starému Káčerovi, ako toto mohol dopustiť?
Mali plán, Starý Deduško obsadí susedstvo východné, Starý Káčer to západne. Plány sa im rozpadli. Čiperný Dôchodca bol a aj je doteraz v hľadáčiku nepriateľov Starého Deduška, ako toto mohol Starému Deduškovi Starý Káčer urobiť.
Za ten čas čo sa tí dvaja hádali, neuvedomili si že v okolí sa tvorí hustá hmla.
Bola to taká hustá hmla že nevideli si ani do tváre. To stále ich nezastavilo na nich navzájom kričať. Po pár sekundách sa ozval tenký mysteriózny hlas.Deti moje, prečo sa hádate, no tak plán A vám nevyšiel treba vymýšľať plán B.
Zľakli sa a pozreli z kadiaľ sa ten hlas ozýva. To som ja váš otec, hlas odpovedal...
Otec? To si z nás robíte srandu, my nie sme súrodenci.
Z hmly sa vyjasnilo biele svetlo tak aby bolo vidno tvár mysteriózneho hlasu.
Zelenobiely vychrtlý ČiernoKnažník odpovedal. V mojom svete som neuspel, preto som vytvoril v pekle po dohode so Satanom Vás.
Moja časť duše je vo vás. Spolieham na vás.Starý Káčer ty si síce zlyhal ale stále môžeš byť nápomocný z úzadia. Sociálne siete sú veľký a silný nástroj. Vytvor si svoju vlastnú a postuj tam svoje myšlienky. Podporujúce svojho brata Starého Deduška.
A ty Starý Deduško.
Ty nasledujúcu noc zaútoč na svojho suseda, prekerného mamľasa.
A zabi ho.Ukážte mi moje deti, že máte moc a aby každý sa vás bál. Budem na vás hrdý.
Nikto si z nich ale nevšimol že okolo cintorína kráčalo prasiatko Korrky. Bolo síce podnapité ale všetko čo začulo posielalo SMS-správy zajacovi Lugsovi.
Prasiatko Korrky sa začalo chichúňať, čož bolo jeho osudové.
Aký strašný nechutný sen sa mi to sníva.ČiernoKnažník vytiahol zo svojho habitu paličku a vyslovil zabíjajúce kúzlo.
Zajac Lugs keď zbadal SMS správy a nasledujúcu fotku.
Bol v šoku a začal plakať.Zabili Korrkyho! Bastardi.
Nasledujúcu noc. Starý Deduško zaútočil na suseda Mladíka.
Začala vojna.
Začala vojna medzi hodnotami, morálkou. Začala bitka o mier, solidaritu.
Rozpútalo sa peklo na Zemi.Čiperný Dôchodca, Mladík, Silná Žena, všetci obyvatelia na tejto Zemi spojili sa.
Začala Lovecká Sezóna. Hon na Starého Deduška.
Zajac Lugs s mrkvou v ruke, pripravený hodiť klavír na toho kto zabil Korrkyho.
Pikachu pripravený na elektrický útok.
Lisa, Kyle, Stan, Kenny pripravený pridať sa k Annonymous.
Stewie a Eric pripravený isť do armády.
Dynamity, Elektrina, Harmonika budú lietať všade.
Ľudské pozostatky budú kade tade.
Rick & Morty hľadajú v dimenziách spojencov.
Great Scott Marty pomáhaj nám Pán Boh, povie Doktor Emmet Braun musí vynaliezať pomoc, Múdra Hlava to hádam nie je koniec koncov.
Buďme solidárny. Pomáhajme.
Sláva Ukrajine.Zlo vyhrá ak bude dobro rozdrobené. Nedovoľme to.
Najhoršie čo môžeme robiť, je sa len prizerať.
ČTEŠ
Stroskotanec
HumorCelý príbeh je utopiou chalana ktorý sa snaží zachovať si miesto v dospeviajúcej sa spoločnosti