Úchylaci... Alebo keď ženy majú gule a muži piču...

2 0 0
                                    


„Daniel sa pokúšal.... „ Ja celý zamrznutý v napätí.
O čo? Pane Bože, nech to je to čo už dlho chcem aby sa stalo. Hádam (ne)chcel si siahnuť na život? Alebo? Povedz áno. Ak áno, tak Halelujah.
Ale nie, ty debil čo si hnusný však to je náš kamoš, on sa pokúšal topovať.
Náš Kamoš? Ty si snáď jedol vtipnú kašu alebo čo?

Však je to náš známy nie?

No hey, ale ta no, ništa. Boha jeho škoda no.
Ja debil som si robil márne nadeje.
To mi nemôžeš povedať normálne, bez navodenia falošnej drámy a potešenia? Už som sa tešil že ho máme z krku.
Ale ty vieš že ja drámy mám rád...
No jo, hey, hey... A tak teda naozaj?
Z kurvy sa stala top kurva?


(Sám pre seba) No to sa teda vyznamenal chalan. Možno by som mu to doprial, ale tak zúbožene sa degradovať? Zo spodnej kurvy sa stala topovka kurva. Bravo, čakám kedy ma pozve na jeho udeľovanie cien gay kurva roka 2022. A to radšej odmietnem, s tou jeho životosprávou a životným štýlom bude nominovaný na gay kurvu roka do max roku 2072,
Ježiš Mária to by som sa tak nachodil, že schudnem tak že by som sa mohol dostať ako deduško dôchodca na hlavnú titulku Gay Playboy magazínu.
A ja toto nemôžem a ani radšej ani nechcem riskovať.
Prečo? Chudák ja, kvôli nemu aby sa mi nestávalo že nestihnem zazvoniť na dvere susedného domu a úchylaci ma budú chcieť znásilniť a vtlačiť do grupe sexu a popri tom to natáčať a uploadnuť na PornHub. To si radšej nechám chirurgicky odstrániť vtáka ako mať s ním a s jeho druhmi sexuálne (i len hoci orálny styk) spoločné.
Prajem mu aby sa nakazil AIDS. Ako nechcem byť sviňa, ale serú ma ľudia a veci ako je on a aké sa mu šťastné náhody stávajú. InstaGramová modelka, že kupky kupky idem do bazénika, koho tam nájdem? No akého riadneho fešácka. Typujem že je hádam top, ma riadneho veľkého, áno bol to top, užil som si s ním, 55ty do zbierky, juj ja som ale zberateľ, ale do uspokojenia milión mužov to mám čo makať.
#Proudtobebitch, #Proudtobegay, #Proudtobevyhulímtipero,
A mne trepať také kokotiny že ja nespím s hocikým, ja moc nestriedam mužov v posteli. Vieš ja taký nie som. Ja som sa zamiloval do môjho spolužiaka a ja rád by som ho pojebal.
Pch, až taký debil a naivka nie som, že mu na to skočím.

Jedine čo by som mu uveril, keby povedal niečo typu, zahľadel som sa na chalana v mužských šantách na telesnej, videl som ho v sprche, videl som na plagáte Prady herca známeho ako DD (vyslovuje sa DíDí) ktorý je osobne pre mňa sexy.
A na to následne som ho videl nahého v rieke ako drží svojho mŕtveho milenca ktorého zabil od žiarlivosti, lebo nechcel aby ho i druhýkrát podviedol. Vidieť Leonarda DiCapria bozkávať sa s Harrym Potterom.
Tieto fakty sa aspoň reálne stali, aspoň v prípade Harryho Pottera a Leonarda DiCapria na kamerách boli skutočné, Viac by som veril konšpiračným teóriám ako jeho stupídným rečičkám...
Pýtate sa ako to že som s ním „kamarát" a ako ho poznám?
Nuž... Bolo to veľmi dávno, ešte vtedy som bol aktívni na Grindri....

Už viem prečo gayovia chodia do pekla. Ak si teda odmyslím skutočný dôvod že Boh zháňa Satanovi vážny homosexuálny vzťah tak je tu aj druhý (Grindr reálny) dôvod, pre tých ktorí si nikdy vážny vzťah buď nezaslúžia alebo ani nechcú a chcú si len užívať bezduchý sex.
Ten Boh je ale skvelý, vytvorí ďalšiu dohodu s diablom
(Hneď po dohode aby v matematike boli písmena, za čo som Satanovi ja vďačný, inak matematika by bola pre mňa veľmi nudná)
Tak tí ľudia ktorí si nezaslúžia byť v nebi, nech sa majú dobre i v pekle!
Okay, tak normálnych homosexuálov chápem, ale tie kurvy?
Prečo? Začo? Načo? WTF?

Myslel som si že existuje nejaká základná spravodlivosť, ale netuším že či toto je práve tá spravodlivosť ktorá patrí ako napríklad Kelímkovi, Kvetinárovi a spol.
A čo tí ktorí boli kurvy a už nie sú, ako napríklad práve môj terajší priateľ? A čo ja ktorý som môjho terajšieho priateľa „zmenil" že už naozaj nechce byť kurvou? Grindr je aplikácia navrhnutá idiotmi.
Teraz nechcem nadávať na developerov, aplikácia je technicky úžasná, ale ten účel ktorému má slúžiť? Takých debilov tam spoznať?! Ježiš Mária, k čomu ste to nechali zájsť? Ale možno aj dobre, také zážitky super...
Super zážitok bolo i to že vtedy nemal som ešte takú odvahu, ale ja debil som si na Grindr uploadoval predsa len tie polonahé fotky.
Prekvapivo mi ich aplikácia schválila až na 10tý pokus.
Bolo to prekvapenie, zaujíma ma či Grindr (ne)nadržiava sexy chalanom. Aké sexy profily tam som uvidel, ako keby som sa cítil v pekle.
Prečo moje fotky boli schválené po čase, vďaka tomu mega algoritmu. Alebo to bolo mnou? Že jak som sa tváril alebo som stiahol brucho? Zacvičil som si a hneď bolo to podľa toho lepšie?
Grindr mi ju neschválil, a nahlásil že je to príliš sexuálne a nahé...
Týmto ma Grindr tak zdegeneroval a zdevastoval ako keby že nie som príliš sexy a nepatrím do gay sveta.

Bohužiaľ mi asi ostáva ísť na plastiku a „zmeniť sa" a la vychrstla kosť, lyposukcia, a zväčšiť si penis tak cez niečo nad 20 cm.

Po tejto zmene fotky boli schválené.
A o päť minút na to sa ozval on..
Daniel...

Juj, Martinko ja ťa milujem, poď do hodinky sa stretneme pri stanici, mám miestečko, vyjebeš ma ja ťa milujem...
Ježiš ten bol tak priteplený, že už aj viem kto asi spôsobil globálne otepľovanie. Bol to práve on, príliš taký sladký bol, že kvôli mojím plným vaječníkom, som to nejak nevnímal. Však bude sex, si vravím, no ale, keď prišlo k face to face stretnutiu, prepáč nie si môj typ, máš postavu ako môj bývalý „partner", a ja už takého nechcem.

Vravím si kokot, kvôli tebe sa tu vytrepem, lebo otravoval si ma ako keby tvoja pizda mala vybuchnúť a jediný v okolí detonátor je môj vták a teraz totok?
Ale aspoň som spoznal ju...

Z kurvy sa stala top kurva?

Áno, a prestaň vravieť môjmu bratrancovi top kurva

O prepáč ja som nevedel že i po tom všetkom ho máš stále rada...

Haha ... 

StroskotanecWhere stories live. Discover now