Traja rozumní páni domu & spol. VS Starý Deduško.

1 0 0
                                    

Po víťazstve Čiperného Dôchodcu ČiernoKnažník rozbil svoj veľký 4K televízor na stene. Žlč mu tak pulzovala že najradšej by Starého Káčera zabil, za to že ho sklamal. Namiesto toho, aby sa uspokojil zabil okoloidúceho popri jeho dome. Naraz sa mu zlepšila nálada. 

Začal uvažovať.
Prezradiť sa nemôže to by bolo príliš riskantné a zmarilo by to všetky jeho plány a snahu, dokonca by to zmarilo všetky tie roky plánovania v ktorom vkladal nádej do svojich „detí." Musí niečo vymyslieť.
Aha. Už vie.
Keď Starý Káčer zaspí, vkradne sa do jeho sna a vnukne mu myšlienku aby zburcoval svojich followerov, aby zabránili písomnému vyhláseniu víťazstva Čiperného Dôchodcu. Skvelý Plán.

Medzi časom, keď sa ČiernoKnažník smial, a sám sebe hovoril svoj vynikajúci plán, začula to jedna myška. Tá myška sa zhrozila a rýchlo upaľovala z miestnosti aby ju nik nezbadal.

V deň keď prišlo k písomnému vyhláseniu aby sa stal hlavou domu Čiperný Dôchodca. Mnoho ludi chceli to prekaziť a násilím chceli zničiť budovu kde sa to malo podpísať.
Súdna budova.

Na nešťastie v šťastí. Začali po (ne)správnych demonštrantoch padať 2 tonové železá, padali z neba, alebo sa priotrávili skazeným syrom ktoré podávali v súdnej budove. Plán sa Starému Káčerovi nepodaril.

Starý Deduško vyšiloval. Rýchlo mu volal, a telefonát nebol dvakrát príjemný. To bol teda nápad. Poslať tam tých tvojich followerov. Neschopní sú tak ako ty. Rovnako to skončilo fiaskom aj s tým tvojím nápadom ako sa zbaviť blbcov, nakukať im keď začala pandémia aby pili mydlo, sa tak rýchlejšie vyliečia a nemusia sa očkovať.

Starý Káčer len tak nemotorne pokrčil plecami. Čo mám robiť?

Nič, vyriešime to nejak. Teraz mám iné problémy, vedľa domu zvolili pána domáceho a ten sa mi vôbec nepáči rovnako ako dva domy ďalej, nejakú mladú hus. Musím to poriešiť a ty mi s tým nepomôžeš, už aj tak si všetko čo si mohol dosral. Musím si ustrážiť svoj rajón, a potom budeme riešiť tvoj.

Musím sa stretnúť s Čiperákom, nie že by sa mi chcelo ale keďže on zvíťazil, musím. Je to predsa kurevská otrepaná tradícia ne? Najvyšší ktorí majú najväčšie domy. Na západe a na východe.

Po útoku Starého Deduška na suseda...

Mladík volal susedovi, kde je paní domu Silná Žena.

Bombardujú nás. Chránime sa ako môžeme.

Po spoločnom vyhlásení celého susedstva, po neľahkých mítingoch, sa všetci zhodli, že túto agresiu nebudú znášať a postihne veľký dom spolu so Starým Deduškom veľký trest.

Míting pokračoval spolu i s Mladíkom. Nahnevaný prečo im nepomáhajú v boji, majú málo munície, nepotrebuje ochranu potrebuje muníciu.
Nebož zbytočných byrokratických papierovačiek a potvrdení oficialít.
Možno by sa situácia lepšie vyvíjala pre mladíka a jeho dom.

Zaútočme!
Vraví vicepan obrany domu Čiperného Dôchodcu. Nemôžeme tak by sme zahltili celý svet do konfliktu. Čo môžeme urobiť? Nič. Bohužiaľ vraví Silná Žena. Jedine čo môžeme urobiť je podporiť humanitárne a pomáhať doplňovať zásoby na obranu.
Všetkého možného. InterDimenzionálne všade. Od Dynamitov až po traktorov.

Za ten čas dokým si Starý Deduško neuvedomí svoje následky budeme ho trestať sankciami tak aby trpel len ten jeho dom a rod.

Ak si to neuvedomí aj po dlhom čase budeme musieť nájsť tvrdšie radikálnejšie riešenie.

Aké? Snáď nemyslíte...?

Áno, Erica spolu so Stewiem. Oni jediní poznajú aké to bolo byť záporákom.
Oni budú jediní vedieť ako Starý Deduško uvažuje a ako myslí. Aká je jeho taktika...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

StroskotanecWhere stories live. Discover now