•
•
•𓆚
Evans kardeşlerin en küçüğü de ablası gibi bir cadıydı. Büyü dışı bir anne, baba, kardeş ve birbirinden yetenekli iki cadı olan bir aileydiler.
Bir gün üç kız kardeşin kaldığı odanın camı tıklatılmıştı. Üçü de cama çıktıklarında ağzında mektup olan bir baykuş görmüşlerdi. İşte o mektup tüm ailenin hayatını değiştirmişti, ablası bir cadıydı.
Lily Hogwarts'a gittiğinde onu uzun süre göremeyeceği için oldukça üzülmüştü Lena. Hatta onu ablasından ayırdığını düşünerek Hogwarts'tan nefret etmişti.
Ancak Lily tatilde geldiğinde ona Hogwarts'ın büyüleyici görüntüsünü, koridorlarını, öğrendiği şeyleri, arkadaşlarını anlatmıştı. Ablası anlattıkça o da git gide Hogwarts'ın büyüsüne kapılmıştı.
Onun aksine diğer ablası Petunia bundan çok hoşlanmamış gibiydi. Konusu açılan ortamdan uzaklaşıyor ya da büyünün saçmalık olduğu hakkında bir şeyler söylüyordu. Ailesi Lily'e Petunia'nın zamanla alışacağını söylese de Lily'nin buna üzüldüğü belli oluyordu.
Yaz tatilinde her sabah uyandığı gibi cama koşuyor ablasına veya ona mektup gelmiş mi diye bakıyordu. Yaklaşık bir ay böyle geçen süreçte Lily'nin mektubu gelmişti ancak kendisininki gelmemişti.
İki gün boyunca suratı asık bir şekilde gezmişti, çok istiyordu ablası gibi cadı olmak, Hogwarts'a gitmek, büyüler yapmak. Tam iki gün sonra sabah Lily onu heyecanla uyandırmış bir mektup uzatmıştı.
Lena mektuba bakınca Hogwarts mührünü gördü. Çok heyecanlanmıştı. Bir an nefesinin kesildiğini hissetmişti hatta. Fazla heveslenmek istemiyordu da, belki de ablasına yanlışlıkla ikinci mektubu yollamışlardı.
Zarfın içinden kağıdı çıkartıp okuduğunda bir an inanamamıştı, o da bir cadıydı. Hogwarts'a gidecekti, ablası gibi büyüler yapacaktı. Ailesine haber verdiğinde o gün evde büyük bir kutlama havası oluşmuştu. Evans ailesinde artık iki cadı vardı.
Kayıkta giderken Hogwarts'ı ilk gördüğünde büyülenmişti resmen. Okula adımını atar atmaz içinden başarılı bir cadı olacağına dair sözler vermişti kendince.
Tabureye oturup seçmen şapka kafasına takıldığında ve ablası gibi bir Gryffindor seçildiğinde de bu sözleri unutmamıştı.
O Gryffindor seçildiği zaman ablasının yüzündeki gururu ve mutluluğu hatırlıyordu, bu sayede ne zaman verdiği sözü tutamayacak gibi hissederse ablası aklına geliyordu. Sonra ise Regulus.
Regulus Black. Black ailesinin küçük oğlu, Lena Evans'ın gizli aşkıydı.
Onunla ilk tanıştığı zaman, ondan ilk hoşlanmaya başladığı zaman, ilk konuşmaları, hepsini dün gibi hatırlıyordu.
Aynı kayığa oturduklarında Lena tanışmak için elini uzatmıştı. Adını söylediğinde karşısındaki oğlanın ona iğrenti ile baktığını görmüştü.
Regulus başlarda bir arkadaşın iyi olacağını düşünmüştü ancak kız adını söylediğinde vazgeçmişti. Safkanlara ait bir soyad olmadığı belliydi, demekki kız muggle doğumluydu.
Ailesinin dediğine göre onlar ağabeyinin aklını çelmişti, onlar yüzünden ağabeyi bir daha onunla konuşmayacaktı. O yüzdendi kıza olan nefret dolu bakışı.
Fakat Regulus Black, Lena Evans'ı sevdikten sonra her şey değişmişti. Sevdiği kadın için değiştirmişti kendini.
Zamanla ikisinin arasında bir ilişki olmuştu. Bunu ablası Lily, en yakınları dahi bilmiyordu. Birilerine söylemeye güçleri yetmemişti.
Çünkü Lena bir 𝗯𝘂𝗹𝗮𝗻ı𝗸𝘁ı.
Regulus ise safkan takıntılı bir ailenin kalan tek çocuğuydu ve Regulus'un ailesine göre bulanıkların büyücü dünyasında yeri yoktu.
Oysa Lena için başta her şey çok güzeldi, Hogwarts'a ilk geldiğinde. Nihayet ablasıyla beraber olacaktı, büyüler yapabilecekti, cadı-büyücü birsürü arkadaşı olacaktı.
Nereden bilebilirdi ki büyücülük dünyasındaki karanlığı ya da nereden bilebilirdi ailesi yüzünden büyücülük dünyasında istenmeyeceğini.
Küçük bir çocukken her şey tozpembe geliyordu ona-onlara- Zamanla anladı büyücülük dünyasında olan karanlığı.
Lena aklındaki düşünceler ile burukça gülümsedi, ardından yan tarafındaki gece lambasını kapatarak kendi uykunun kollarına bıraktı.
𓆚
⊱ ━━━━.⋅ ༻✦༺ ⋅.━━━━ ⊰
Gif: Regulus ve Lena'nın küçüklüğü ❮𝟯
Evett yeni bir kurgu ile geldim. Kitabın kapağını, gifleri vs. yaparken çok zorlandım bu konuda paslanmışım baya.
Umarım kitabı beğenirsinizz ❦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 / 𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 ༄ 𝓡egulus Arcturus Black ve Lena Rosa Evans gizli bir ilişki içerisindelerdi fakat bir gün masalarında buldukları notlar ile bu ilişkinin pek de gizli olmadığı anlaşılmıştı. "Her şeyi biliyorum." ...