•
•
•𓆚
Slytherin ortak salonu bu akşam her zamankinden doluydu. Salonun her bir köşesine doluşmuş öğrenciler kendilerince bir şeyler yapıyorlardı.
Kimisi ödevlerini yetiştirmeye çalışıyor, kimisi yaklaşan S.B.D için hazırlanıyor, kimisi aylaklık ediyordu.
Slytherinin kemik kadrosu(!) da aylaklık edenlerin içerisindeydi.
"Dumbledore iyice yaşlandı. Yakında yerine başkasının geleceğinden hiç kuşkum yok." Evan Rosier ağzına attığı şekerleme ile bacaklarını Barty'e uzattı.
"İfrit kokulu ayaklarını üzerimden çek. Ayrıca eminim ki Lord daha da yükselişe geçtiği anda Dumbledore'un hiçbir yetkisi kalmayacak."
"Hadi ama. O bunaktan daha iyi konularımızın olduğundan eminim." Zabini arkasına yaslanarak şöminenin etrafına kurulan ekibe baktı.
"Ne gibi Zabini? Mesela Antonia senin için daha iyi bir konu gibi görünüyor." Evan karşısındaki esmer oğlana göz kırptı ve ileride duran kızı işaret etti.
"Hadi ama bahsine girerim ki o kız ileride en az 7 evlilik yapar. Birazcık aklın varsa ondan uzak dur Zabini. Yoksa yeni avı sen olursun." Avery gözlerini arkadaşıyla konuşan kızdan çekmeden konuştu.
Diğerleri onun son dediğine sırıtırken Zabini gözlerini devirmekle yetindi. "Abartmayın."
Ortak salona girip tekli koltuğa yerleşen Regulus ile hepsinin bakışları ona dönmüştü. "İşte Lord'umuzun yeni favorisi de geldi." dedi Mulciber cümlenin başını ve sonunu uzatarak yüzüne masum olduğunu düşündüğü fakat bir o kadar samimiyetsiz duran sırıtışıyla.
"Ne saçmalıyorsun?" Regulus çatık kaşları ile ona baktı. "Annem toplantıdayken konuşulan birkaç şey duymuş. Taze, genç ölüm yiyenler ile ilgili. Toplantı bittikten sonra Mr.Black ile ayrıca görüşmek istediğini söylemiş."
Evan bir ıslık çaldı ve Regulus'un oturduğu koltuğun kenarına oturup Regulus'u bir eliyle sarsmaya çalıştı. "En genç mürit mi geliyor yoksa. Şanslı çocuk, seni kıskandığımı itiraf etmeliyim."
O gülerek konuştuğunda Regulus ne düşünmesi gerektiğini ya da ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu. Tepkisiz kalmayı tercih etmişti.
Karanlık Lord'a duyduğu saygıdan kuşkusu yoktu. Fakat bir muggle-doğumlu diğerlerinin başka bir deyimiyle bulanık olan sevgilisine duyduğu sevgiden de kuşkusu yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 / 𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 ༄ 𝓡egulus Arcturus Black ve Lena Rosa Evans gizli bir ilişki içerisindelerdi fakat bir gün masalarında buldukları notlar ile bu ilişkinin pek de gizli olmadığı anlaşılmıştı. "Her şeyi biliyorum." ...