•
•
•𓆚
Arkadan gelen tanıdık ses ile nefesini tuttu ve ona doğru döndü. Karşılaştığı ela gözler ile ne yapacağını şaşırdı.
"Anlamadım? Black ile ben ne alaka?" sesindeki tedirginliği belli etmemeye çalışıyordu. "Bilmemezlikten gelme. Sizi gördüm." James burun ucuna düşen gözlüğünü ittirdi. Çapulcu haritasından gördüğünü söyleyemezdi tabii ki.
"Yanlış görmüşsündür." kız karşısındaki oğlanın inanmazcasına olan bakışlarına karşı gözlerini kaçırmakla yetindi. "Hazır hissetmiyorsundur belki ama istediğin zaman anlatabileceğini bil. Kendimi övmek gibi olmasın harika bir dinleyici ve sır tutucuyumdur."
Ona göz kırparak cesaretlendiren arkadaşıyla derin bir nefes verdi. Öyle gözükmese de iyi bir gözlemciydi ve asla gözünden bir şey kaçmazdı. Bu yüzden daha fazla saklama gereği duymadı.
"Birkaç aydır, çıkıyoruz." ardından nasıl olduğunu, bir araya geldiklerini anlatmaya başladı. James'in de sakince dinlemesi onu cesaretlendirmişti.
"Lütfen kimse bilmesin. Özellikle Sirius. Bu kadar yakın olup kardeşiyle çıkmak garibime gidiyor zaten. Onlarda sürekli birbirlerini görüyorum."
"Sen diğerlerine açıklayana kadar kimse bir şey bilmeyecek. Çok dikkatli olmalısın, o evde neler yaşandığını Sirius'tan biliyorsun. Her zaman ona karşı temkinli yaklaş, ne olacağı belli değil. Ailesi duyarsa zarar vermekten çekinmezler. Fiziksel olmayabilir ancak onun kadar kötüsü psikolojik bir zarar. Hem sana hem Regulus'a. Sana zarar gelsin istemiyorum, iyice düşün, sen zeki bir cadısın alacağın kararlarını her zaman desteklerim." James onu desteklercesine gülümsedi.
Lena omuzlarından büyük bir ağırlığın kalktığını hissediyordu. "Ben her şeyi göze aldım, ölümü bile."
"Yanlış şeyler yapacağını düşünmüyorum. Sadece ona ve çevresine karşı dikkatli ol. Karanlık hızla yükselmeye başladı. Neler olacağını bilmiyoruz. Sana bir şey olsun istemiyorum.
"Merak etme, olmayacak." dedi onu ikna etmek istercesine. "Peki o zaman ben gidiyorum, anlarsın ya ufak şaka meseleleri."
Lena gülerek başını salladı. James arkasını döndü ve ortak salondan çıkmak için hareket etti. Tam çıkacağı sırada durdu ve ona döndü. "Ayrıca seni üzerse onu muggle yöntemleriyle dövmekten çekinmem." diyerek kapıdan çıktı.
Arkasından güldü ve kitaplarını alarak Astronomi kulesine doğru düşünerek çıkmaya başladı.
James'e güveniyordu. O diğerlerine anlatmadan ağzından bir şey kaçıracağını düşünmüyordu. Fakat endişeleri vardı. Konuşması onu ne kadar rahatlatsa da bir o kadar da tedirgin etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 / 𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfic𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 ༄ 𝓡egulus Arcturus Black ve Lena Rosa Evans gizli bir ilişki içerisindelerdi fakat bir gün masalarında buldukları notlar ile bu ilişkinin pek de gizli olmadığı anlaşılmıştı. "Her şeyi biliyorum." ...