•
•
•𓆚
Bir süre sohbet ettikten sonra Lena 2 haftadır gördüğü kabustan bahsetmeyi düşündü fakat Regulus'u endişelendirmek istemediği için kendisi araştırma yapmadan söylememeye karar verdi.
Hogsmeade dönüş saati gelene kadar ihtiyaç odasına vakit geçirdikten sonra vedalaşarak farklı yerlere yöneldiler. Lena'nın ilk işi kütüphaneye gidip bu rüya konusunu araştırmaktı.
Kütüphaneye girdiğinde burnuna gelen buram buram kitap kokusu her seferinde onu mayıştırmayı başarıyordu. Vakit kaybetmeden raflara yöneldi ve kitapları incelemeye başladı.
Başında "Düşler" yazan rafa geldiğinde durdu ve birkaç kitap alarak incelemeye başladı. Saatler birbirini kovalarken o hala gördüğü rüyayı anlamaya çalışıyordu. Madam Pince gelene kadar kapanış saatinin geldiğini anlamamıştı bile.
Elindeki kitaplarla koridorda yürürken adının seslenmesi ile arkasını döndü. "Evans." Profesör McGonagall ona doğru elindeki yığınla kitap ile ilerliyordu. "Seni gördüğüm iyi oldu bunları ortak salona götürebilir misin? Yarın oradan alacağım."
"Tabii Profesör." McGonagall elindeki kitapları onun kucağına bıraktıktan sonra telaşla kendi kendine söylenerek ilerlemeye başladı. Anlaşılan bu kadını da sonunda çıldırtmayı başarmışlardı.
Kucağında görmesini engelleyen kitaplar ile ilerliyordu ta ki koridordan dönüp biriyle çarpışana kadar. O kadar çok kitap vardı ki düşmelerine rağmen çarptığı kişiyi görmemişti bile.
Ufak bir özür dileyerek eğilip kitapları almaya çalıştı. Çarptığı kişi yerdeki kitapları alıp diğer kitapların üzerine koydu. Eline baktığında bi erkek eli olduğunu ve parmaklarında yüzükler olduğunu gördü.
Ardından çocuk bir şey demeden yanından geçti. "Küçük Kızıl." arkadan gelen sesi hemen tanıdı. Başının belası Sirius'tan başkası değildi.
Sirius elindeki kitapların çoğunluğunu aldığında teşekkür etti ve ilerlemeye başladılar. "Az önce yanımdan geçen çocuğu gördün mü? Hani sen hemen seslenmeden önceki." dedi.
"Hayır görmedim. Koridorda tek biz vardık." onun bu dediği ile aklı iyice karışmıştı. Onun geldiği tarafa gitmişti nasıl oldu da görmemişti.
Ortak salona girdiklerinde Sirius elindeki kitapları ona geri verdi fakat dikkatini çeken kitabın üstündeki not kağıdıydı. "Bu not da ne?"
Lena o notun bilinmeyen kişiden geldiğini anlayıp Sirius okumadan önce hızlıca elinden kaptı. "Benim ders notum da üstünde kalmış kitabın." diyerek kitapları masanın üzerine bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 / 𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 ༄ 𝓡egulus Arcturus Black ve Lena Rosa Evans gizli bir ilişki içerisindelerdi fakat bir gün masalarında buldukları notlar ile bu ilişkinin pek de gizli olmadığı anlaşılmıştı. "Her şeyi biliyorum." ...