•
•
•𓆚
Aradan geçen bir haftada noel yaklaşıyordu ve Hogwarts öğrencilerini çoktan noel için yaptıkları planların heyecanı sarmıştı bile.
Lena her yıl olduğu gibi ailesiyle geçirmeyi düşünüyordu. Her zamanki gibi.
Artık kabus görmüyordu notlar da azalmaya başlamıştı. Her kimse onlarla uğraşmayı bıraktığı için minnettardı. Biten aritmansi ödevi ile eşyalarını toplayıp kızlar yatakhanesine gitmek için merdivenlerden çıkmaya çalıştı.
Ama sadece çalışmıştı çünkü ensesinden tutup kaldıran güçlü bir el yönünü değiştirmişti. "Bir yere gitmek yok kızılcık, konuşacağız." Sirius'un sesi ile hala ensesinde olan kolu cimcikledi. Kolu acıyan ve Lena'yı bırakan Sirius ufak bir çığlık attı "Acıdı!"
"Abartma" dedi Lena göz devirerek "Hem ne konuşacakmışız."
"Gel anlarsın." diyerek koltukların olduğu yere gitmeye başladı Sirius. Arkasından söylenerek onu takip etmek zorunda kalan Lena, Remus ve ablasının arasında oturdu.
"Noelde ne yapıyoruz?" diye sordu heyecanla James. "Şöyle ki evlerimize gidip ailemizle kutluyoruz Potter." Lily'nin ona cevap vermesiyle James ela gözlerinin parlayarak ona bakmasına engel olamadı.
Lena, James'in bu hallerini görünce gülümsemesini saklayamadı. Ablasını daima seveceğine emindi ve ona güveniyordu. Ortamı karga sesiyle Sirius bozmasaydı güzel olacaktı elbette.
"Biz düşündük ki, zaten her sene ailelerinizle kutluyorsunuz. Noel tatili için burada kalma şansımız da var. Bence hepimiz burada kalıp unutulmaz bir yılbaşı geçirebiliriz. Ne dersiniz?"
Lily ve Lena birbirine baktı. "Çocuklar güzel fikir ama-"
"Lütfeenn" James adeta bir yavru köpek edasıyla kafasını yana eğmiş gözlerini parlata parlata Lily'nin sözünü kesmişti. Biraz baktıktan sonra Lily'den umut olmayacağını anlayıp Lena'ya döndü.
"Bana öyle bakma. Kalmak isterdik fakat Petunia bu noel erkek arkadaşını tanıştırmaya getirecek. Ailemiz bunu kaçırmamızı istemez." omuzlarını silkerek cevap verdi. "Gerçi Mernon ya da Vernon her neyse onun ifrit suratını görmeye niyetimiz yok. Çok kaba biri."
"Bir şekilde ailenizi ikna edemez misiniz?" Remus yanında oturan iki kızıl cadıya baktı. Kızlar tekrardan birbirine baktı ve omuz silkti. Eh Remus da geliyorsa sorun çıkmazdı. "Halletmeye çalışırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 / 𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfic𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 ༄ 𝓡egulus Arcturus Black ve Lena Rosa Evans gizli bir ilişki içerisindelerdi fakat bir gün masalarında buldukları notlar ile bu ilişkinin pek de gizli olmadığı anlaşılmıştı. "Her şeyi biliyorum." ...