𝟭𝟰| "𝘀𝘂𝗺𝗺𝗲𝗿𝘁𝗶𝗺𝗲"

578 46 35
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



𓆚

"25 Haziran 1977"

    Elindeki mektubu kutunun içine koyarken heyecanlanmasına engel olamadı. Bugün Regulus'un doğum günüydü. Yanında olamadığı için üzülse de okul zamanları bunu telafi edeceğini düşünerek teselli buluyordu.

Elindeki tılsımlanmış küreye baktı. İçindeki Hogwarts figürü çok sıradan duruyordu fakat kürenin alt tarafındaki düğmeye bastığı zaman çıkan hareketli fotoğrafları o sıradanlığı bozuyordu.

Dönem boyunca kütüphaneden dışarı çıkmamasındaki bir diğer sebepte bunu yapabilecek tılsımlar aramasıydı. Nihayet yapabilecek büyüleri ve tılsımları bulduğunda okulun son haftasını bile bunu yapabilmek için kütüphanede geçirmişti.

Büyüye hayrandı, istenilen her şey kötü ya da iyi farketmeksizin bir şekilde hallediliyordu.

Küreyi tekrar eski haline getirerek kutunun içerisine koydu. Son olarak siyah gül'ü de yerleştirdikten sonra kutunun kapağını kapatıp yeşil bir kurdele ile bağladı. Ardından üzerine bir notla mektuplaşırken de yaptığı gibi Barty Crouch Jr. yazarak götürmesi için baykuşunun ayağına bağladıktan sonra gökyüzünde kayboluşunu izledi.

"Lena! James'ten bir mektup gelmiş. Ailesi bu gece evde olmayacakmış Remus ve Peter'ı çağırmış. Bizi de beklediğini yazmış. Sence gitmeli miyiz?" bir hışımla odasına girip heyecanla konuşan ablasına baktı. Gitmek istemiyordu fakat onun ne kadar hevesli olduğunu görünce kabul etmek zorundaymış gibi hissetti. "Nasıl gideceğiz?"

"Unuttun mu? Ben reşit oldum ve cisimlenebiliyorum." Cisimlenmeyi duyduğunda yüzünün buruşmasına engel olamadı. "Hayır, en son seninle bunu denediğimde kusmuştum. Ayrıca gitmek için başka yollarımız, mesela şömine?"

"O senin hazırlıksızlığındandı. Ayrıca uçuç tozumuz kalmadı. Uzatma da hazırlanmaya başla birkaç saate çıkmalıyız. Ben gideceğimize dair James'e mektup yollamalıyım." diyerek odadan çıktı.

Lena onun ardından odasından çıkarak mutfakta yemek hazırlayan annesinin yanına indi. Lily de sonradan onlara katıldığında üçü birlikte hogwarts, büyüler ve sınavları hakkında sohbet etmeye başladılar.

"Anne, Anne!"

Kapının aceleyle kapanma sesinin ardından Petunia nefes nefese içeriye girmişti. Mutfağa girdiğinde heyecanla annesine baktı ardından Lily ve ona bakarken yüzünün düşmesine engel olamadı. "Vernon bana evlenme teklifi etti!" diyerek sol elini havaya kaldırdı ve yüzüğünü gösterdi.

𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 / 𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin