𝟭𝟯| "𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸𝗿𝗼𝘀𝗲"

496 46 38
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



𓆚

Stresten sızlayan başını ellerinin arasına alarak ovuşturmaya başlarken bir türlü kafasını veremediği soruyu tekrar tekrar okudu.

Aylarca kütüphaneden ayrılmamasına sebep olan S.B.D. sınavı gelip çatmıştı bile. Sınav bitimine yarım saatten az bir süre kalmışken sona bıraktığı tek tük soruları yapmaya çalışıyordu. Birkaç sıra ileri çaprazında olan soruları rahatlıkla çözen Regulus'a baktı.

Yaklaşık 1 saat sonra bina masalarının tekrar belirlenmesi ile öğle yemeği başlamıştı. Yanındaki Emily ve Amos ile geçen sınav hakkında konuşarak öğle yemeği için birlikte eski halini almış Büyük Salon'a girdiler.

Gryffindor masasından ona el sallayan Peter'ı gördüğünde Hufflepuff'lı çiftle vedalaştı. Lily'nin yanında yerini alırken merakla onu bekleyen 8 çift göz ile gülmesini tutamadı. "Sanırım iyi geçti fakat uygulama sınavının bu kadar iyi geçeceğini düşünmüyorum. Bazı kısımlarda hala eksiğim."

Lily rahatlamış gibi nefesini bıraktı. "Tüm yıl buna çalıştın zaten. Haftasonu bizimle bile konuşmadın hatırlatırım. Hem uygulama sınavında çok zorlamıyorlar, kolaydı yani."

"Çağının en zeki cadısı olarak konuşmak kolay tabi." Peter'ın masada bırakmayıp tabağına doldurduğu pankeklerden birkaç tane aldı. "Hey!"

Öğle yemeğinden sonra arkadaşlarının destekleyici sözleri ile ilk uygulama sınavına girmek için büyük salondan çıktı.

"2 hafta sonra"

Tüm uygulama sınavları bitmişken tüm 5.sınıflar rahatlamıştı. Okulların ertesi gün kapanacak olması da tüm öğrencilerin hem sevinmesini hem üzülmesini sağlıyordu.

"Kendimi kuleden atasım var." Gryffindor ortak salonuna sinirle giren Marlene ile sohbet yarıda kesilmişti. "Yine ne oldu?" Lily yerde yuvarlanan Sirius'a ufak bir tekme atıp durdururken Marlene Dorcas ve Remus'un arasına oturup kollarını birbirine bağladı.

"Thomas tam bir ucube çıktı! Ben aylarca bu moron kafalıyla mı çıkmak için uğraşmışım. İnanamıyorum!" ellerini yüzünün arasına alıp başını salladı.

"Ne zaman düzgün bir erkek seçtin ki?" Sirius gülerek yerde yuvarlanmaya devam edince Lily az öncekinden daha sert bir tekme attı. "Ah. Bu kız bana düşman söylüyorum size şimdiden."

"Hayır sadece fazla aptalca davranıyorsun."

"Ben mi? Hepinizin zekasını toplasak bir ben etmez." -O sırada yerde uzanmış şekilde bacaklarını havaya kaldırıp birbirine kenetlemiş, Remus'un ayak parmaklarını sayıyordu.-

𝙎𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 / 𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin