წაიკითხეთ !🖤მოკლედ ეს არ გავს ბინდი საგას , ხომ შეიძლება რაღაც , ერთი ორი მომენტი , ფილიმდან ამოვიღო შეიძლება სამიც 😂 უბრალოდ რაღაცაში მჭირდება.
იმედია მოგეწონებათ ყოველთვის მინდოდა ასეთი ფიკი ხო და რატომაც არა მე დავწერ ისეთს როგორიც მე მინდა. 💗და კიდევ 😅😂 გადავწყვიტე ტიკტოკის ექაუნთი შემექმნა სადაც ფიკებზე დავდებდი ვიდეოებს , ნუუ უკვე დავდე 😂მგონი კარგი იდეაა ხომ ?
მიკლედ ისიამოვნეთ 🖤🖤🤍
ყველას სმენია ლეგენდა ვამპირების შესახებ, ხშირად მოიხსენიებენ როგორც მითოლოგიურ არსებებს .
ისინი ასე ვთქვათ გამოცოცხლებული "ადამიანები" არიან ,რომლებიც ადამიანის ან ცხოველის სისხლით იკვებებიან . უამრავი ლეგენდა არსებობს , ზოგი მართალია ზოგიც გამოგონილი ზღაპარი , ბავშვების შესაშინებლად . ამის არავის ჯერა , ნუუ უმეტეს ნაწილს მაინც არც მე მჯეროდა იქამდე სანამ ეს არ მოხდა ...
.
.
.დილა ...დილა და ისევ დილა
ეს ახალი დღის დასაწყისია , ახალი მომაბეზრებელი დღე
"სინტიააააა!!!!"
ოხ ეს ქალი კარგი რა ხო შეიძლება ძილი მაცადოს ."რა არისსსსს!?" მეც ოთახიდან გავძახე მეზარებოდა გასვლა.
" რა რა არი გოგო სკოლააა სკოლააა" ამის დედაც სკოლა სულ დამავიწყდა , ამჯერად ოთახში იყო შემოსული და ისე დამჩხაოდა , თან იცინოდა .
მეღადავება *.
მეც წამოვფრინდი დედაც მეხმარებოდა წიგნებს ჩანთაში ალაგებდა მე კი ყველაფარს რაც ხელში მომხვდებოდა ვიცმევდი
" მადლობა დე " ლოყაზე ვაკოცე და სახლიდან. გავვარდი მხოლოდ მისი მოძახილი გავიგე
" ფრთხილად იყავი გზაზეე" მეც ერთი " კაიიი" მივაძახე და სახლიდან გამოვვარდი .
ჩემს ველოსაპედს შემოვახტი და სკოლისკენ გავწიე .უკვე დიდი დრო გავიდა მას შემდეგ რაც მე და დედა აქ საცხოვრებლად გადმოვედით .
"აქ " - ში ვგულისხმობ ტყეს ბუნებას ცოტა შორსაა სკოლიდან მაგრამ არაუშავს მაინც ყოველთვის დროულად ვასწრებ მისვლას , ჩვენს გარშემო სულ ტყეა სახლი არც ისე დიდია ოდნავ ძველიც კი მაგრამ ძალიან მყუდრო და თბილი , საშიში არაფერია აქ გზაცაა მიუხედავად იმისა რომ ტყეა გზა მაინცაა ავტომობილებისთვის , საბედნიეროდ ამას არავინ იყენებს ჩემი და დედას გარდა , უმეტესობას ეშინია .
YOU ARE READING
"მარადიული" - *THE ETERNAL * (დასრულებული)
Fanfiction‼️ გაფრთხილება ‼️ ვისაც არ გიყვართ დრამები ნუ წაიკითხავთ .