თავი 2 (წყვდიადი)

250 25 8
                                    


მიხარია რომ წინა თავი მოგეწონათ , მადლობა  რომ კითხულობთ 🖤🖤 სასიამოვნო კიათხვას გისურვებთ .

___________________________________

-სად ვარ? 

უნებურად ამ კითხვას ვსვამ ყველგან სიბნელეა , არ ვიცი სად ვარ ან აქ რქ მინდა თითქოს ვიღაც მოდის არა ეს მე მივდივარ , ყველაფერი ნათდება,  კლდე ჩანს  , სულ ქვებით სავსე , უფრო სწორედ ლოდებით  ვუახლოვდები, და ვხტები , ამას არ ვიცი რატომ ვაკეთევ ვყვირივარ შველას ვითხოვ ყველაფერი შავდება მე კი ისევ ვყვირი ისევ წყვდიადი მითრევს ...... მეშინია

ყვირილით ვიღვიძებ ... ჩემს ოთახში ისევ ვიღაცააა მე მის ჩრდილს ვხედავ  ეს უკვე მეორედ ხდება, კოშმარები მაწუხებს , ყოველ ღამით თითქმის ყვირილით ვიღვიძებ და ეს ჩრდილი ოთახში შეგრძნება რომ სულ ვიღაც დამყვება უკან მითვალთავლებს და მაკვირდება .

ზოგჯერ მგონია რომ ვგიჟდები .

დილა:

დაძინება  ცოტა გამიჭირდა ისევ იმ ჩრდილზე მეფიქრებოდა .

სკოლა. სკოლა და ისევ სკოლა მაცადეთ ძილი რა! ხო შეიძლება ეს სკოლა გადაშენდეს .
გაბრაზებული ბოლთას ვცემდი ოთახს  , ძალიან მინდოდა ძილის გაგრძელება , მაგრამ ეს მაღვიძარა არ მაცლის !საათას დავხედე ჯერ მხოლოდ შვიდისნახევარია , კარადას მოვუახლოვდი გამოვაღე და ჩემი საყვარელი , შავი დიდი ჰუდი ჩავიცვი აქ საკმაოდ ცივა შიგნიდან პერანგი  ისე რომ ჩანდა და შავი შარვალი ჩანთაც კი შავი მქონდა ამაზე გამეცინა ყველაფერი ავკრიფე და ქვევით ჩავედი  , დამავიწყდა რომ დედა სახლში არ იყო მეგონა რამე გამზადებული დამხვდებოდა მაგრამ არაფერი .

უბრალოდ ტოსტი გავიმზადე და  ჩანთის შევამოწმება დავიწყე  .

წიგნები არის , სათვალე არის კალმები არის , შოკოლადი არის  , საფილე ..მოიცა საფულე საადა????  გამახსენდა !! ოთახში ავვარდი და საწერ მაგიდაზე დადებულ საფულეს ხელი ვტაცე , მაკიაჟს არ ვიკეთებ მაგრამ , წინაზე კლასში რომ ვიყავი გავიგე გოგოების საუბარი .

"მარადიული" - *THE  ETERNAL *  (დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora