დილა:სკოლა და ისევ სკოლა.
არ მინდა გაღვიძება ჩემს საჭოლში კოტრიალი და ბინგალაობა მინდა ამაში ასეთი რთული გასაგები რა არის , მაგრამ როგორც ჩანს მაღვიძარა ამას ვერ იგებს და ისევ ყვირის .-ჯანდაბა !!ვდგები ხოოო , ახლა მაინც მოკეტე , ვამბობ და ხელს ვაჭრრ რომ გამოირთოს .
ჯანდაბა ეს სკოლა ნეტავ -გადაშენდებოდეს .
სააბაზანოში შევედი , ხელ-პირი დავიბანე და გამოვედი ,დღეს უცნაურ გუნებაზე ვიყავი , კარადა გამოვაღე და ყურება დავიწყე , ამინდი ისევ შესანიშნავი* იყო , ისე ციოდა ძვალრბილში ატანდა .
-იქნებ კაბა ჩამეცვა ??
ჩემს თავს დავუსვი კითხვა .მაგრამ ისე ცივა , ფეხები გამეყინება , სპორტულები ჯობია , ან არა უბრალოდ ჯინსი და ჰუდი .
ჰუდი გამოვიღე , ეს ჰუდი ჩემი საყვარელი იყო ძალიან ფართე და თბილი , ამავდროულად შავი , არ ვიცი რატომ მაგრამ პატარაობიდან მუქი ფერები მიყვარდა , როგორიცაა იასამნისფერი შავი და წითელი . უბრალოდ მუხლებზე ოდნავ დახეული ჯინსი ჩავიცვი და ჰუდი გადავიცვი , ჩანთა გადავამოწმე , ყოველი შემთხვევისთვის შოკოლადიც ჩავდე .
ქვევით ჩავედი ქურთუკი მოვიცვი და გარეთ გავედი ისე ციოდა რომ სახლში შევბრუნდი და ქუდი დავიფარე , გარეთ გამოსვლისას ჩემი ველოსიპედი ადგილზე არ იყო , მეღადავებით რა ჯანდაბააა სადაა ჩემი ველო , არა არა ოღინდ ეს არა , აქეთ იქით თვალების ცეხება დავიწყე იქნებ სადმე დამენახა მაგრამ არსად იყო .
-ჯანდაბა !
დავიყვირე და ველოს ძებნა დავიწყე , ის კი სახლის უკან ეგდო , არაფერი სჭირდა , მეტი აღარ მიფიქრია უკვე ძაან მაგვიანდებოდა , ველოს შემოვაჯექი და სკოლისკენ ავიღე გეზი .გზაში ისევ პატარა ავარია მომივიდა პედლები ვერ დავიმორჩილე და დავეცი .
ველოს რომ შევხედე ცეპი გამწყდარიყო ახლა რა ვქნა ??
ESTÁS LEYENDO
"მარადიული" - *THE ETERNAL * (დასრულებული)
Fanfic‼️ გაფრთხილება ‼️ ვისაც არ გიყვართ დრამები ნუ წაიკითხავთ .