თავი 10 ( წმინდა სისხლიანი)

243 17 8
                                    


    
პატარა შესავალი მინდა სანამ კითხვას დიაწყებდით ამუ გიკს შევუცვალე ფოტო მაინტერესებს როგორია , მგონი წინას ჯობია  თუ არა ?  (ჩემით გავაკეთე😀) ხო და როგორია უხდება ხო?  😙

ძველ დროში  ადამიანების თქმით არსებობდნენ მითოლოგიური არსებები  მაგრამ მათ არ იციან რომ ახლაც არსებობენ გონიათ რომ ყველა გაქრა მაგრამ ტყუილია დღითი დღე უფრო მრავლდებიან . ვამპირები , ჯადოქრები და მაქციები რომლებიც მგლებისგან არაფრით განსხვაბდებიან .
ძველ დროში  მათი მგლებისგან  გარჩევა კი თითქმის შეუძლებელი იყო.
შეეძლოთ მიეღოთ ადამიანის სახე და ამავდროულად მგლის ზოგი მათ თაყვანს ცემდა ზოგი კი მონსტერებად თვლიდა და მართლებიც იყვნენ .

ოთხ წელიწადში ერთხელ როცა ნაკიანი წელიწადი იწყებოდა, ისინი იწყებდდნენ "მთვარის რიტუალს "ძღვენად კი წმინდა სისხლიანს წირავდნენ , იშვიათობა იყო მისი პოვნა ის ხომ თითქმის არ არსებობდა ძალიან იშვიათი იყო ადამიანი წმინდა სისხლით .

<< არ გაინტერესებთ რაში ჭირდებოდათ ეს ? >>

როდესაც წმინდა სისხლიანის სისხლს დალევ შენი სიცოცხლე ხანგძლივდება და კიდევ ასი წელი გემატება .

მგლები კი დაუნაყრებელი არსებები არიან მტაცებლები ისინი არ არჩევენ მტერსა თუ მოყვარეს მათ მხოლოთ ერთმანეთის წამთ .
.
.
.
.
.
.
.
.

თეჰიონმა ფიქრი დაიწყო იმაზე თუ როგორ მიხვდნენ ისინი ამას ნუთუ მათ ჯადოქარი ყავთ? " მხოლოდ ჯადოქარს შეუძლია წმინდა სისხლიანის ამოცნობა" როგორ შეთანხმდნენ ჭინკასთან ? ისინი ხომ ვერ იტანენ მათ .

- ახლა კი გაიწიე მივდივართ !
ბიჭმა დანა მოაშორა გოგოს ყელს და მისი წაყვანა დააპირა .
თეჰიონმა გაიღიმა და ბიჭს შეხედა .

- იქნებ დარჩენილიყავი სტუმრებს ასე ხომ ვერ გავუშვებთ.

ბიჭი გაბრაზდა ალბათ დამავიწყდა ამის ზემოთ ხსენება მაგრამ მგლებს ძალიან ფეთქებადი ხასიათი აქვთ რის გამოც ძალიან ბევრის სიცოცხლე შიწირეს *

&quot;მარადიული&quot; - *THE  ETERNAL *  (დასრულებული)Where stories live. Discover now