თავი 14

187 18 31
                                    

სინტია  მოკვდა ......

ის მოკლეს .....

ყველაფერი ცუდად წავიდა ....

ვერც მოასწრეს ერთმანეთისთვის ეთქვათ რომ ერთმანეთი  უყვარდათ ......

ჯონგუკი განადგურებულიყო ..ოთახში გამოიკეტა და კვირეები არ გამოდიოდა ოთახიდანნნ....

გგონიათ სხვები უკეთ იყვნენ?

თეჰიონი ის ტიროდა და ვერ ჩერდებოდა დღე არ გავიდოდა რომ ცრემლი არ ჩამოვარდნოდა .....

იმდენად ტკიოდა რომ ვერც აღგიწერთ  მან სინტია დათმო მან დაუთმო გუკს სინტია და მისცა ბედნიერების უფლება მაგრამ მან ის დაკარგა.

იუნგიც ისევე იყო როგორც გუკი ითახში იყო ჩაკეტილი და ღამეებს ტირილში ატარებდა... სინტია მისთვის ყველაფერი გახდა ის იყო მისი მეგობარი და და ადამიანი   ბინც მას უგებდა .

დანარჩენებიც ისევე როგორც თეჰიონი  გუკი და იუნგი ისე იყვნენ .... ვერ იჯერებდნენ რომ ის დაკარგეს არ ჯეროდათ ....

ტკიოდათ .....

იმ დღეს როცა  იუნგი სინტიას აჭმევდა და ყველა მხიარულობდა ... ზუსტად მაშინ შეიცვალა ყვედაფერი .....

სინტია გაიტაცეს ..... ბიჭებმა ის ვერ დაიცვეს ....

რამდენს ეძებდნენ სად აღარ იყვნენ ... მაგრამ თითქოს მიწამ ჩაყლაპაო არსად ჩანდა .

ამდენი ძლებნის მიუზედავად
იპოვეს თუმცა დააგვიანდათ ..
შეხედვაც კი არ უნდოდათ სინტია ის ნაწამები სკამზე მიბმულიყო ... სხეული სულ მთლად დასერილი  ქონდა .
ვერ იცნობდით სახე სულ მთლად სისხლში ქონდა ....
სხეული კი ყინულივით ცივი...

ის ვეღარ გაიღიმებდა ის ვეაღარ შეხედავდა მათ თავისი ციმციმა თვალებით ის ვეღარ ჩაეხუტებიდა მათ თავისი თბილი სხეულით .. ვეღარ გაუთბობდა იმ ყინულის გულს.
ვეარარ იწუწუნებდა იმაზე რომ რაღაც არ მოეწონა ვეღარ მიეხმარებოდა ჯინს მზადებაში ვეღარ მიუჯდებოდა ნამჯუნს გვერდით და ვეღარ გადაიდებდა ფეხს ფეხზე , ვეღარ გააჯავრებდა მის სერიოზულ სახეს და ვეღარ დაიჭერდა მის გვერდით მდებ წიგნს ხელში ,  ვერ წაიკითხავდა  და ბოლოს ვეღარ ჩამოეძინებოდა მის რბილ მხარზე წიგნის კითხვაში გართულს.

"მარადიული" - *THE  ETERNAL *  (დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora