ახალი თავიიიიი!!
ტადამმმ მოკლედ ეს ჩემი გამოსვლები ყველასთვის ნაცნობია . ალბათ ვერ იტანთ ამას რადგან სანამ კითხვას დაიწყებთ მე გაჩრებთ მაგრამ მინდა რომ იცოდეთ რაღაც ....დღეს დაიდება კიდევ ერთი ფიკი და მინდა რომ ნახოთ .
ძალიან ძალიან მომწონს ამიტომ გთხოვთ წაკიითხეთ.
ახლა კი ისიამივნეთ ახალი თავით .
არ დაგავიწყდეთ დავოუთება ხომ იცით როგორ მიყვარს როცა ავოუთებთ 🥺სინტიას ცოტახანში გაეღვიძა გვერდით რომ მიიხედა იქ ჯონგუკი დახვდა.
ისეთი საყვარელი იყო თვალს ვერ წყვეტდა სახეზე ჩამოფარებული თმა გვერდით გადაუწია.
ახლა ნათლად ხედავდა მის ლამაზ სახეს .
ჯონგუკს გაეღვიძა ... ზუსტად მაშინ როცა სინტია მას სახეზე შეეხო მგარამ სახე მოიმძინარუნა არ უნდოდა შეეჩერებინა ,, ან დაეფრთხო .სიამოვნებდა მისი შეხება მაგრამ ცდუნებას ვერ გაუძლო და თვალები გაახილა
სინტიამ შიშისგან წამოიკივლა.- არ მეგონა ასეთი სიმპატიური თუ ვიყავი რომ ძილშიც ეყურათ ჩემთვის .
გაუღიმა და სინტიას შეხედა .
სინტიას გული საგრძნობლად აუჩქარდა მაგრამ ყურადღება არ მიაქცია.ჯონგუკს კი კარგად ესმოდა მისი....
- საყვარელო როგორც არ უნდა ეცადო მაგის დამალვას ვერ შეძლებ .
დაგავიწყდა ვინ ვარ ?
თითი გულთან მიუტანა სინტიას კი თვალები გაუფართოვდა.- უბრალოდ თმები გადაგიწიე.
სინტიამ თვალები დაბლა დახარა . არ უნდოდა მისთვის შეეხედა იცოდა მის წითელ ლოყებს როცა დაინახავდა ნამდვილად გაეცინებოდა.- კარგი.
ადექი უკვე საუზმის დროა.
სინტიას თვალები გაუფართოვდა სიტყვა "საუზმეზე" . შეეშინდა იცოდა რასაც ნიშნავდა მისი საუზმე .
ჯონგუკი მიხვდა მისი შიშის მიზეზს.- ნუ გეშინია ... არ გატკენ.- თქვა მაგრამ ბოლოს ესეც მიაყოლა- გპირდები-.
სინტიამ გაოცებულმა გახედა.
გუკმა ხელზე მოქაჩა და რამოდენიმე წამში ისე აღმოჩდნენ რომ სინტია მის კალთაში იჯდა.
YOU ARE READING
"მარადიული" - *THE ETERNAL * (დასრულებული)
Fanfiction‼️ გაფრთხილება ‼️ ვისაც არ გიყვართ დრამები ნუ წაიკითხავთ .