Lexi's POV
Harry en ik waren nu officieel. Onze vrienden wisten het en nu de buiten wereld nog. Mijn vader was gelukkig al accord gegaan met mij en Harry dat maakt alles een stuk makkelijker. Het enige probleem nu nog was dat niemand het verder nog mocht weten. We kunnen niet hand in hand buiten lopen..zowiezo niet echt naar buiten alleen met zijn alle. En als we al gaan kan ik niet bij Harry lopen anders gaat het opvallen. Het is moeilijk om met iemand een relatie te hebben en dan te doen alsof er niks is tussen jullie. De andere jongens mogen allemaal met hun vriendinnetjes buiten lopen, naar de film, uiteten. Ik wou dat ik dat met Harry kon doen.
"Vandaag is er een interview toch?" Ik knikte en Lynn liep de kast in.
"Heb jij al iets uitgezocht?" Ik wees naar mijn stoel.
"Oww mooi! Nu ik nog" ze keek verder en na 10 minuten had ze eindelijk een outfit bij elkaar.
"Dames zijn jullie bijna klaar? We moeten gaan!" Waarom moet mijn vader altijd zo schreeuwen?
"Ja!" Ik kleden me snel om in de badkamer. make-up hoeft gelukkig niet dat wordt straks gedaan in de studio door Lou. We liepen snel naar beneden en stapte in het busje die voor ons klaar stond. De jongens zaten allemaal opgepropt en er waren nog twee plekjes naast Harry en Niall vrij. Lynn kroop naast Niall en ik ging naar Harry zitten.
"Hey mop!" Ik glimlachte naar hem en liet zijn mooie roze lippen toe me te zoenen. Door alles wat er gebeurt vergeet ik soms dat we een relatie hebben. Hij gaf me nog een kus op me hoofd en ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
De rit duurde gelukkig niet heel lang. Met een half uurtje kwamen we aan bij de studio. Iedereen stapte uit en liep naar binnen toe. We werden begeleid naar de haar en make-up en werden omstebeurt geholpen. Toen iedereen in de make-up zat werd er verteld dat we nog 10 minuten hadden.
"Ben je er klaar voor?" Ik keek om en zag die prachtige groenen ogen waar ik zo verliefd op werd.
"Ja..we zijn hier meer voor jullie dus ik voel me goed!"
"Trouwens ik heb gehoord dat ze vragen gaan stellen over onze liefdes levens..en je weet wat ik moet zeggen.." ik keek naar de grond en knikte.
"Dat betekent niet dat ik niet van je hou hé mop!" Hij gaf me een kus op me hoofd en ik glimlachte.
"Wanneer gaan we het vertellen Hazz?"
"Snel! Dat beloof ik je!" Hij gaf me een knuffel en op dat moment kwam de presentator aanlopen.
"Zo zo..nieuw stel?" Harry liet me los en schudden zijn hoofd.
"Nee..goeie vrienden!" Hij sloeg een arm om me schouder en ik glimlachte. Dit is zo pijnlijk. De man knikte en liep door naar het podium. Ik keek naar Harry en schudden me hoofd.
"Laat het opschieten..alsjeblieft!" We liepen naar de rest en gingen klaar staan. De mannen naast het podium telde af en we liepen allemaal op. We namen allemaal plaats op de stoelen en het publiek klapte en juichte.
"One Direction en Songwriters! Welkom allemaal! Wat leuk dat ik jullie mag interviewen." De jongens zwaaide en glimlachten naar de man.
"Nou jongens er zijn natuurlijk een hoop dingen die ik zou willen vragen maar ik heb er maar een paar en een aantal van fans. Dus laten we beginnen!" Hij ging goed zitten en pakte zijn papiertjes.
"Louis! Hoe gaat het op dit moment met One direction?"
"Het gaat super! We werken hard aan ons volgende album en leren nog steeds veel. Ik wil ook even zeggen dat we hier zonder onze geweldige fans niet zouden zitten..of zonder onze geweldige Songwriters!" Antwoorde Louis vrolijk.
"Nee idd! Lexi..jij bent de dochter van Simon Cowell..toch?" Ik knikte. " is dat hoe jullie de jongens hebben leren kennen? Of elkaar?"
"Lynn en ik kende elkaar al heel lang..al vanaf de basisschool. De jongens hebben we inderdaad leren kennen door mijn vader. Wij mochten mee helpen met beoordelen in de voorrondes." Hij knikte en stelde nog een hoop andere vragen. De vragen vielen eigenlijk heel erg mee, dacht ik.
"Nou jongens..De vraag waar alle fans op wachten..hoe zit het met jullie liefdes leven? Vriendinnetjes?" De jongens knikte. "Oww wie?"
"Eleanor Calder" Antwoorde Louis.
"Perrie Edwards" Zei Zayn vrolijk.
"Van Little Mix?" Vroeg de man. Zayn knikte en de man ging verder met Liam.
"Danielle Peazer" gelukkig kent iedereen haar aangezien ze bij de jongens danste bij X-Factor. De man keek naar Niall die al met een big smile zat.
"Lynn.." Niall glimlachte lief naar Lynn en ze begon heel erg te blozen. De man keek verast .
"Ow dat is nieuw of niet?" Niall knikte.
"Wat leuk! Dit is ontstaan tijdens de samenwerking?" Lynn knikte en Niall gaf haar een kus op der wang. De man richten zijn aandacht op Harry en keek hem afwachtend aan.
"En jij dan Harry? Want je bent niet meer met Lisa toch?" Hij schudden zijn hoofd.
"Nee klopt, ik ben al een heletijd niet meer bij Lisa"
"Is er nu een nieuw iemand in je leven?" Ik zag de jongens naar me kijken. Ik kan dit niet.
"Ja.." ik keek hem met grote ogen aan.
"Ik heb inderdaad iemand leren kennen. Ze is super lief en we zijn druk bezig met onze relatie. Hopelijk werkt het!"
"En wie is dit mysterieuze meisje?" Hij begon te lachen.
"Dat ga ik jullie nog niet vertellen. Ik vind mijn privé leven erg belangrijk en wil haar veilig houden voor de kleine tijd dat het kan. Ik kan iedergeval vertellen dat ik dolgelukkig met haar ben en erg veel van haar hou!" De man glimlachte en knikte. Ik moest me zo inhouden. Ik voelde mijn tranen opkomen maar ik kon niet gaan huilen nu. Al is het van blijdschap. Zijn woorden waren zo lief.
"Nou en dan nog even als laatste..Lexi! Heb jij een vriend?" Ik knikte.
"Ja..alleen het is een hele normale jongen. Dus jullie zouden hem niet kennen, maar ik ben erg gelukkig met hem!"
"Dat is fijn om te horen! Nou dit was het dan voor vandaag..ik denk dat de fans toch erg teleurgesteld zijn om te horen dat 5 van de 5 van One Direction bezet zijn. Maarja zo is het leven he meisje!" Hij sloot af en we zeiden allemaal gedag. Toen de camera's uitwaren en we terug waren in de kleedkamer trok Harry me apart.
"Wat bedoelde je? Wie is die normale jongen?" Ik glimlachte en ging met mijn hand door zijn krullen.
"Jij! Jij bent mijn normale jongen. Voor mij ben je die poepige, schattige, lieve Harry die auditie kwam doen bij X-factor. Voor mij ben je die Harry die in het kleine bakkerijtje werkt. Ik zie je niet als Harry van One Direction. Je bent voor mij een normale jongen. Mijn Harry." Hij glimlachte.
"Ik hou van je."
"Ik hou ook van jou."
JE LEEST
Uncle Simon?
FanfictionWat als DÉ Simon Cowell je vader is? En wat gebeurt er wanneer de X-Factor audities weer beginnen?