Lexi's POV
De grootste band van nu 'One Direction' vanavond in de O2 Arena!
Ik zetten de tv uit en Lynn keek me aan.
"Sorry ik wou niet.."
"Laat het, het maakt niet uit.." ze keek me aan en kwam bij me zitten.
"Nog niks gehoord?" ik schudden langzaam me hoofd en voelde tranen komen.
"Is hij me vergeten?"
"Tuurlijk niet, dat kan toch niet!" ik keek haar aan en voelde mezelf boos worden.
"Lynn..hij is me wel vergeten! ik heb al een jaar niks meer van hem gehoord, een jaar!!" ik zakte door mijn knieën en barste in tranen uit. Lynn kwam naar me toe en begon me te troosten.
"Dit kan niet meer Lexi...je gaat kapot..dit duurt al een jaar, het moet nu klaar zijn!" ik keek haar aan en veegde mijn tranen weg.
"Ben je serieus? overal waar ik kijk zie ik zijn hoofd, overal waar de tv of radio aan staat hoor ik hun...hoe kan ik hem vergeten?" ik voelde weer tranen over mijn wangen gaan en Lynn keek me aan.
"Ik weet het niet meer Lexi..ik weet het echt niet.." de deur vloog open en mijn vader kwam naar binnen. niet erg vrolijk zo te zien. ik veegde snel mijn tranen weg en keek hem aan.
"Pap gaat alles goed?"hij liep langs ons en plofte op de bank.
"Dit kan je toch niet geloven! ik had een afspraak met soul-records dat hun de albums van de jongens zouden regelen en nu haken ze af! Wat denken ze dat ik zo nieuwe songwriters heb?" ik keek hem bezorgd aan en hij keek eindelijk op.
"Wat is er met jou gebeurt mop?" hij keek me bezorgd aan.
"Oww ik ben gewoon moe...veel aan me hoofd...en ik mis de jongens.."
"Dat is het!" ik keek naar Lynn en terug naar mijn vader.
"Wat bedoel je?" er verscheen een glimlach op zijn gezicht en hij keek ons aan.
"Jij en Lynn..jullie gaan voor de jongens schrijven!" ik keek hem aan met grote ogen en schudden me hoofd.
"Nee pap dat is geen goed idee, ik denk niet dat.."
"Dat is geweldig! je zegt net zelf dat je hun mist toch?"
"Ja maar.."
"Nou dan, dan is dit de perfecte oplossing! Ik ga het meteen regelen!" hij stond op en liep naar zijn kantoor. ik keek naar Lynn en ik werd gek.
"Nee, Nee Lynn dit kan niet...ik kan hem niet zien...niet na zo'n lange tijd!" ze keek me aan en stond op.
"Misschien is dit juist de oplossing...Lexi denk na! we gaan onze vrienden weer zien, ik zie Niall eindelijk weer, jij Harry..misschien werkt dit!" Hoe kan ze zo denken? is ze gek geworden?
"Ben je gek! jij spreekt Niall tenminste nog..ik heb Harry al een jaar niet gesproken en waarom? geen idee het zal wel aan mij liggen! ik trek het niet om met hem te gaan Touren nadat ie een jaar niks van zich heeft laten horen Lynn!"
"Ik snap je, echt waar! maar we kunnen hier niet omheen..wat wil je tegen je pa zeggen? Dat je gevoelens voor hem heb en hem niet kan zien?" ik keek haar geschokt aan en ze stopte met praten.
"Wat?" ze keek me vragend aan. Ik schudden me hoofd en begon te stotteren.
"Ik..ik heb g..geen gevoelens voor hem!" ze keek me aan en begon te lachen.
"Alsjeblieft hoor!" Ik voelde mezelf rood worden en werd boos.
"Wat lul je nou, ik haat hem!"
"Omdat je van hem houd! je haat hem omdat ie je heeft verlaten terwijl je van hem hield...heb ik gelijk of niet?" De tranen liepen over me wangen en ik rende naar boven. ik trok de deur achter me dicht en deed die op slot. waarom? waarom na al die tijd is ie nog niet uit me hoofd? ik weet dat ik van hem hou, ik weet dat ik niet zonder hem kan, ik weet dat ik hem mis, maar ik dacht dat ik belangrijk voor hem was...dat ik meer voor hem betekende...maar blijkbaar niet..
Ik zat een tijd in mijn kamer voor me uit te staren..hoelang ik hier zat? geen idee! er werd op de deur geklopt en ik deed de deur open.
"Lexi het spijt me ik had niet zo moeten doen tegen je.." ik liet Lynn binnen en ze plofte op bed.
"Het is niet erg..."
"Dat is het wel, ik help niet echt.."
"Je hebt gelijk.." ze stopte met praten en keek me aan.
"Het is waar wat je zei..en dat weet ik ook wel, ik wou het alleen niet inzien...het spijt me.." voor Lynn kon antwoorden liep mijn vader mijn kamer binnen met een big smile.
"Dames alles is geregeld! jullie gaan met de jongens mee Touren! Jullie gaan er vanavond al heen!" Lynn en ik keken elkaar aan. misschien heeft Lynn gelijk..misschien is dit een goed idee. ach wie hou ik voor de gek..volgens mij wil die jongen me niet eens zien!
JE LEEST
Uncle Simon?
FanficWat als DÉ Simon Cowell je vader is? En wat gebeurt er wanneer de X-Factor audities weer beginnen?