Part 1

1.5K 44 1
                                    

"Lexi ga je mee vandaag?" ik draaide me om in me bed en keek op de klok..7 uur! Hell No!

"Waar heen?" mijn vader deed de deur open en stond in de deur opening..

"vandaag beginnen de X-Factor audities weer..het leek me leuk als je mee ging.." Ik kreeg het zonlicht in me gezicht en ik trok me deken over me hoofd.

"Ugghh...nee sorry pap..vandaag niet.."

"Ik hou je wel op de hoogte vandaag oke?" ik stak me duim boven me dekens uit en hoorde de deur dicht gaan. voor de mensen die het nog niet weten ik ben Lexi Cowell jaja de enige echte Simon Cowell is mijn vader. hij is een schat en niet satan zoals mensen hem zien. Ik ben 17 jaar en ben afgestudeerd aan de muziekacademie in Londen. Ik ben dankzij mijn vader de muziekwereld ingegaan en ik vind het geweldig. vandaag beginnen de X-Factor audities weer en ik zou eigelijk mee gaan..maar 7 uur 's ochtends ik dacht het niet! ik draaide me om in me bed en deed me ogen weer dicht.

-

Wat heb ik toch een luie dochter! Ik pakte mijn boterham en liep naar mijn auto.

"Doei Lexi!" ik hoorde wat gekreun en liep glimlachend de deur uit. Aangekomen bij het theater liep ik naar binnen en zag ik Louis en Nicole al zitten.

"Hey Simon, waar is Lexi?" ik keek naar Nicole en nam plaats.

"Die lag nog in bed..maar ik moest haar op de hoogte houden." Ze begonnen te lachen en pakte alle inschrijvingen.

"We beginnen met de jongens vandaag.." ik knikte en de eerste kandidaten kwamen binnen lopen. daar gaan we dan.

-

Ik keek op de klok en zag dat het half 1 was. ik kroop uit bed en liep richting mijn badkamer..wauw wat zie ik er uit hahaha ik pakte schoon ondergoed uit de kast en sprong onder de douche. Eenmaal gedoucht stond ik een half uur voor de kast..het was warm dus ik pakte mijn hoge spijkerbroekje met mijn Rolling Stones shirt. Ik krulde mijn haar een beetje en deed mijn hoedje op. ik liep naar beneden naar de keuken en daar stond al ontbijt klaar...dankje pap! ik plofte op de bank en zetten de tv aan...en toen ging mijn telefoon.

"Met Lexi.."

"Hey mop, met papa!"

"Hey pap! hoe gaat het daar?"

"Top! maar we wouden vragen of je deze kant op kon komen..we hebben je mening nodig!"

"Is goed ik kom er aan!" ik hing op, at mijn broodje op en deed mijn witte All stars aan en stapte in de auto.

Eenmaal aangekomen parkeerde ik mijn auto achter en liep naar binnen..ik liep door de gang en botste tegen iemand aan.

"Oww sorry, ik letten niet op is alles goed met je?" ik keek op en zag 2 prachtige groenen ogen en een wilde bos krullen.

"Uhmm ja hoor, ben niet van porselein." hij glimlachte naar me en stak zijn hand uit.

"Hoi ik ben Harry Styles en jij bent?" Ik keek hem aan en glimlachte.

"Ik ben Lexi, leuk je te ontmoeten Harry" hij knikte en ik keek naar onze handen.

"Uhmm ik moet gaan..er wachten mensen op me." ik glimlachte en liep snel door..ik keek achterom en zag Harry naar me kijken...hij was ontzettend knap, zijn ogen waren geweldig en zijn krullen waren prachtig. ik werd uit mijn gedachte wakker geschud toen ik tegen de deur op liep. Ik hoorde mensen lachen en mijn vader weer commentaar geven.

"En daar hebben we Lexi" en ja hoor dankje pap. gelukkig zijn ze gewend dat ik dit soort dingen doe. ik liep de zaal in en begroete Nicole en Louis.

"Mop fijn dat je er bent je moet ons helpen...zie je deze jongens.." hij liet me 5 foto's zien en ik bekeek ze...het waren best leuke jongens..een blonde jongen 'Niall James Horan' hij kwam uit Mullingar, ierland. een jongen met licht bruine krullen 'Liam James Payne' hij kwam uit Wolverhampton. een jongen met zwart haar 'Zayn javadd Malik' hij kwam uit Bradford. Een jongen met een justin bieber kapsel maar hij was wel veel knapper 'Louis William Tomlinson' hij kwam uit Doncaster. en OMG...Die prachtige bruinen krullen, die sprankelende groenen ogen..het was 'Harry Edward Styles' hij kwam uit Worcestershire. ik knikte en keek mijn vader aan.

"Wat vind je ervan als wij deze jongens in een groep stoppen?"

"Dat is een top idee...ze passen geweldig bij elkaar. het allemaal knappe jongens...ik denk wel dat dat zou werken!" hij knikte en riep de jongens naar binnen. ik ging bij mijn pa zitten en keek hoe de 5 jongens verlegen het podium opkwamen.

"Hallo jongens..ik weet dat ik jullie niet heb door gelaten maar..we willen jullie een 2e kans geven als groep.." de jongens keken mijn vader ongeloofwaardig aan en mijn vader ging verder met praten.

"Dit hebben jullie te danken aan mijn Dochter Lexi..we maken van jullie een Boyband..hoe klinkt dat?"

Uncle Simon?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu