Harry's POV
Lexi heeft niet meer tegen me gepraat sinds die dag...hoeveel ik ook probeerde maar ze sprak niet tegen me...sinds die tijd ben ik veel met Lisa geweest om Simon...maar ik walg nog steeds van dit kind. ze is alleen met mij voor het geld en de publiciteit, ze is hier niet voor mij zoals Lexi was..
we waren in Engeland en hadden een paar weken vrij..Lexi en Lynn waren naar huis gegaan, Niall was bij Lynn en ik zat vast aan Lisa..
Ze wou de stad in en naar het strand maar ik had totaal geen zin om nog met haar gezien te worden.
"Harry kom nou!"
"Nee ik heb er geen zin in!" ze keek me boos aan en pakte haar telefoon.
"Dan bel ik Simon wel om te zeggen dat je niet meewerkt!"
"Doe dat lekker!" ze liep de kamer uit en ik pakte snel mijn sleutels en rende naar mijn auto. ik moet hier weg! ik belde Niall om te vragen waar ze waren..ik moest het oplossen met Lexi!
Ik reed naar Lexi haar huis en Niall kwam naar buiten.
"Jongen Simon is pist...Lisa belde net ik denk dat je beter hier niet kan zijn..." ik deed de deur op slot en keek hem aan.
"Ik moet hem duidelijk maken wat ik voor Lexi voel..ik kan niet met Lisa verder...ik wil het niet!" Niall knikte en we liepen samen naar binnen. Niall liep voorop richting de woonkamer waar ik Simon al zag zitten. Hij stond op en kwam boos op me aflopen.
"Simon alsjeblieft laat het me uitleggen.."
"Ben je gek geworden Harry! we hadden een afspraak..of niet?" Ik schudden me hoofd en ging met mijn hand door me haar.
"Nee! ik wou dit nooit...ik wil niks met Lisa, ik wil niks van Lisa, ik wil.."
"Wat wil je?"
"Lexi! ik wil Lexi!" hij stopte met praten en keek me aan.
"Pardon?"
"Ik ben gek op Lexi...ik kan niet met Lisa verder Simon..ik trek het niet dat Lexi niet tegen me praat.." hij liep naar de bank...ik liep achter hem aan en nam plaats.
"Lexi en jij...wat is dat toch?" Bij de gedachte aan Lexi verscheen er een glimlach op mijn gezicht.
"Vanaf het moment dat ik haar zag was ik al gek op haar...en in de week dat jij weg was zijn we steeds dichter naar elkaar toe gegroeid..ik wil haar niet opgeven.." hij keek me aan en schudden zijn hoofd.
"Harry je weet wat ik heb gezegd.."
"Ik weet het maar ik kan niet kiezen op wie ik verliefd word..en het spijt me dat het jou dochter is, maar ik kan niet verder met dat gedoe met Lisa...ik wil het niet!" Hij knikte en stond op.
"Oke..geen Lisa meer, maar Lexi haat je.."
"Ik weet het maar dat komt door Lisa...ik moet het met haar goed maken..als jij het goedkeurt.." ik keek hem afwachtend aan en Simon keek naar Niall..Niall knikte en Simon keek terug naar mij..
"Oke..als je me beloofd haar gelukkig te maken.." ik sprong van de bank en rende naar Simon toe...ik sprong om zijn nek en hij begon te lachen.
"Het is goed Harry...ga het nu maar oplossen!"
Lexi's POV
Het was moeilijk om Harry te negeren..om hem te zien op tv en in de bladen met die Lisa..ik miste hem..maar ik was hem kwijt. het zou nooit meer iets kunnen worden tussen mij en Harry...ik trek het niet om nog een keer een gebroken hart te hebben..
"Lex kom we gaan de stad in!" ik knikte, pakte me tas en liep achter Lynn aan naar beneden. Mijn vader was aan de telefoon en het klonk niet al te vrolijk..Niall stond op een afstand toe te kijken en hij glimlachte voorzichtig naar ons.
"Niall ga je ook mee?" Lynn liep vrolijk naar hem toe en wikkelde haar armen om hem heen.
"Nee sorry mop..ik moet hier blijven..ik..ik moet wat regelen met Simon.." ze keek hem verbaast aan maar knikte en glimlachte naar hem
"Oke dan..dan zien we je straks weer!" hij gaf haar een kus en ze kwam weer naar me toe gelopen. ik trok der mee naar buiten, naar de auto en we stapte snel in.
"Je bent echt gek op die jongen he!" Ze keek me aan en ik zag haar rood worden.
"Hoezo?"
"Kom op hoor Lynn..je bent knalrood en giechelig als je bij hem bent.." ze zat met een big smile op haar gezicht en deed haar riem vast.
"Hij is gewoon zo leuk!"
"Jullie passen ook super goed bij elkaar!"
"Net als jij en Harry!" ik keek haar boos aan en ze dook terug in haar stoel.
"Sorry Lex..ik..het spijt me..maar het is wel waar.." ik starte de auto en reed weg. de rest van de auto rit was het stil...het enige wat je hoorde was de radio die zachtjes speelde op de achtergrond. het was nogal ongemakkelijk maar ik snap niet hoe Lynn dat kan zeggen..ze weet dat Harry
voor Lisa heeft gekozen..we kwamen aan bij de stad en ik parkeerde de auto in de garage.
"Lexi...alsjeblieft praat tegen me! het spijt me maar ik ga niet liegen!"
"Het slaat nergens op Lynn..hij heeft Lisa!"
"Maar hij houd van jou! niet van haar!" ik schudden me hoofd en liep door.
"Dat is niet waar...als hij echt van me hield was hij bij mij..was hij naar mijn vader gegaan, maar dat doet hij niet...dus zoveel houd ie nou ook weer niet van me!"
"Pardon? Alsof jij de ballen hebt om naar je vader toe te stappen Lex! Je kan niet alles op Harry afschuiven..dat is niet eerlijk!" Ik stopte met lopen en draaide me om.
"Wat zei je?" Ze deed der armen over elkaar en keek me boos aan.
"Je hoorde me wel! het is niet alleen Harry..jij bent net zo goed fout bezig!" Ik stond voor haar en keek haar aan.
"Weetje wat als jij zo gaat doen ga ik wel!" ik draaide me om en liep terug naar de garage..Lynn bleef staan en keek me boos aan. Ik stapte in de auto en deed de deur dicht..
Ik weet dat ze gelijk heeft..ik weet dat ik dom doe, maar het doet te veel pijn om aan Harry te denken..
"Lexi.." Lynn stapte in en keek me aan.
"Het spijt me Lynn..ik weet dat je gelijk hebt...ik wil gewoon niet aan Harry denken.. Ik wil hem ook niet meer zien met die Lisa..dat trek ik niet..." mijn telefoon ging over en ik zag mijn Vaders naam op mijn scherm.
"Hoi pap!"
"Lexi je komt nu naar huis!"
"Maar pap.."
"Nu!" hij hing op en ik keek Lynn aan.
"Het lijkt erop dat we naar huis gaan." We starte de auto en reden naar huis.
-
Eenmaal thuis aangekomen wou mijn vader me spreken..
"Lexi...het spijt me voor wat ik heb gedaan...als ik wist hoe close jullie waten had ik het nooit gedaan!" Ik keek hem vragend aan..
"Ik volg je niet helemaal..."
"Jij en Harry..." ik keek hem aan en hij kwam naar me toe lopen..
"Harry kwam vandaag naar me toe...hij werkt niet meer mee aan de deal met Lisa.." Ik kon mijn oren niet geloven...waarom doet hij dit?
"Ik wou je laten weten dat het me spijt en ik jullie had moeten accepteren...jullie zijn vrij om een relatie te beginnen Lexi...ik had er niet tussen mogen staan." Ik wist niet wat ik moest zeggen en was compleet sprakeloos.
"Ik moet gaan, morge een bespreking in Dublin...ben weg voor een paar dagen, en de jongens slapen hier dan die aantal dagen...Lynn is ook welkom dat weet je!" ik knikte, hij gaf me een kus op me hoofd en liep de woonkamer uit. ik plofte op de bank en keek voor me uit...wtf is er net gebeurt?
JE LEEST
Uncle Simon?
FanfictionWat als DÉ Simon Cowell je vader is? En wat gebeurt er wanneer de X-Factor audities weer beginnen?