Lexi's POV
"Alles klaar?" we zouden vanavond een film marathon houden met de jongens. Lynn keek de huiskamer in en knikte
"Jepp alle Harry Potters liggen klaar, popcorn staat klaar, drinken staat klaar, ik denk dat we alles hebben!" We liepen de huiskamer in toen de bel ging. Lynn liep naar de deur en liet de jongens binnen...ik keek om en keek recht in Harry zijn groene ogen. ik heb hem al zo lang niet gezien, of gesproken en het was behoorlijk moeilijk om mijn ogen van hem af te halen. Hij glimlachte en liep langs me de huiskamer in. Hij zegt niks? Lynn, niall en ik namen plaats op de bank en Louis, Liam en Zayn zaten op de grond voor ons. Harry ging naast Louis zitten..hij zat precies voor me en ik had echt de neiging om aan zijn haar te zitten...om hem te knuffelen maar dat kon niet..Zayn stopte de eerste film erin en het enige wat je hoorde was het gekraak van de popcorn.
-
"Iemand nog wat drinken?" We waren bij film 3 en het drinken wat we al hadden neergezet was op. iedereen knikte en ik liep naar de keuken voor een nieuwe fles cola.
"Lexi.." ik draaide me om en zag Harry staan.
"Ja?" hij stond aan de andere kant van de tafel heel zenuwachtig te doen. hij keek me aan en kwam naar me toe lopen. hij kwam steeds dichterbij en ik liep naar achter tot ik het aanrecht raakte.
"Ik mis je.." hij keek me aan met zijn prachtige groenen ogen en ik verdronk erin..hij maakt me gek.
"Lexi zeg alsjeblieft iets...ik ben niet meer met Lisa..."
"Dat weet ik...mijn vader heeft me alles verteld." hij keek me opgelucht aan en pakte mijn hand.
"Kunnen we alsjeblieft opnieuw beginnen? ik wil alles achter ons laten en verder gaan...met ons" ik kon mijn glimlach niet verbergen en knikte.
"Ik wil niks liever Harry!" hij stapte dichter naar me toe en ik wikkelde mijn armen om zijn nek, hij glimlachte naar me voor hij me zoende. het voelde geweldig...ik had hem zo gemist! Hij trok terug en keek naar de grond..is er iets mis?
"We moeten het wel stil houden.." Ik keek hem verbaast aan en liet zijn handen los.
"Wat? maar waarom?"
"de jongens weten niet beter dan dat het niet mag, en ik wil liever eerst even samen alles uitvogelen voor de hele wereld het weet en zich er mee bemoeid..." ik vond het jammer maar begreep hem wel...er is net in het nieuws dat hij bij Lisa weg is..het is geen goeie reclame voor de band als hij nu al een ander meisje zou hebben. We liepen snel terug naar de andere en gingen weer op onze plekken zitten. Mijn benen hingen naast Harry en zonder dat iemand het merkte ging hij rustig met zijn hand over me been. het maakte me rustig en gaf me het gevoel dat alles wel goed zou komen...of moet ik me zorgen maken?
Harry's POV
ik werd wakker met pijn in mijn nek. ik deed mijn ogen open en zag dat ik met mijn lichaam om Lexi haar benen geklemd was. ze lag onderuitgezakt op de bank en de rest lag er ook niet zo comfortabel bij.
"Lexi...lexi ben je wakker?" ik schudden haar voorzichtig heen en weer.
"Hmm..wat is er?"
"Zullen we ontbijt maken voor iedereen?" ze knikte en stond uiteindelijk op. we liepen zo zachtjes mogelijk de keuken in en voor ik het wist werd ik tegen de koelkast aan geduwd en zoende Lexi me. Mijn handen gingen over haar lichaam en haar vingers verdwenen in mijn haar.
"Goeiemorgen..Hazz" ze glimlachte naar me en probeerde op adem te komen.
"Je noemde me Hazz..dat heb ik al zo lang niet meer gehoord!" ik gaf haar een kus op der hoofd en keek in de koelkast voor eten. Er was niet veel dus we besloten tosti's te maken.
JE LEEST
Uncle Simon?
FanfictionWat als DÉ Simon Cowell je vader is? En wat gebeurt er wanneer de X-Factor audities weer beginnen?