Lexi's POV
Het is nu een paar weken geleden sinds Harry en ik hebben gezoend en vanaf dat moment is er niet meer over gepraat..het leek wel alsof Harry alles was vergeten..alsof er nooit iets was gebeurt..heb ik het dan gedroomd? Mijn vader had gebeld dat hij ons wou spreken en hij leek niet super vrolijk.
"Lexi je vader komt over een uur!" ik keek op en zag Lynn voor me staan.
"Ik weet het.." ze keek me verbaast aan en ik keek terug op mijn telefoon.
"Wat is er?"
"Niks.."
"Alsjeblieft hoor Lexi!"
"Het is gewoon..die kus met Harry..hij doet alsof ik niet besta, alsof het nooit is gebeurt..." Ze keek me aan en kwam naast me zitten.
"Ik weet het ook niet lex...praat met hem?" ik knikte en op dat moment stak Liam zijn hoofd om de hoek van de deur.
"Uhmm Lexi je vader is hier..." we stonden op en liepen achter Liam aan. We liepen door de bus en zagen mijn vader zitten.
"Daar zijn jullie eindelijk, dan kan ik nu beginnen!" We gingen zitten en keken hem afwachtend aan.
"Ik heb wat taken voor een paar van jullie..Zayn jij bent gevraagd om een interview te doen met een van de zangeressen van Little mix voor een nieuw programma." Zayn knikte en hij keek naar Harry.
"Harry voor jou is een date geregeld met een model.." ik keek naar Harry en ok zag dat ie naar mij keek. waarom?
"Wat? waarom?"
"Meer publiciteit, het is goed voor jullie band als je wordt gezien met een meisje dan wordt er gepraat!"
"Maar ik wil dat niet..." mijn vader keek Harry boos aan en keek toen naar mij..wat heb ik gedaan?
"Ik weet wat jij wil Harry...maar dat gaat niet gebeuren...je moet hier wel in mee gaan." Harry knikte en keek naar de grond.
"Voor jullie allemaal...je hebben morge een meet and greet met de fans...dus wees daar klaar voor." ze knikte en hij keek mij en Lynn aan.
"Nu wil ik alleen met de dames spreken..als dat kan?" de jongens liepen naar de andere kant van de bus en hij keek ons aan.
"Wat dachten jullie dat ik er niet achter zou komen?" We keken hem verbaast aan en hij pakte zijn telefoon. het was een foto van mij en Harry op het strand...zoenend.
"Pap..ik.."
"Laat het Lexi, hoe kon ik zo stom zijn! en jij Lynn...was het leuk met Niall in de stad?" Ze keek hem schuldig aan en hij liet een foto zien van haar en Niall.
"De jongens zijn beroemd en worden overal herkend..dachten jullie nou echt dat ik er niet achter zou komen?" Ik keek naar mijn pa en achter hem zag ik Harry staan...hij hield zijn vinger voor zijn mond en ik hield mezelf stil.
"Ik wil niks meer vinden over jou en Harry! of jou en Niall!" hij keek ons boos aan en we knikte.
"Afgesproken?"
"Maar pap.."
"Maar pap wat?"
"Ik..ik kan niet zonder Harry en ik weet dat Lynn niet zonder Niall kan..je kan ons niet verbieden wie we leuk vinden!"
"Dat kan ik wel! ik wil het niet, klaar!" hij liep de bus uit en ik keek Lynn aan.
"Wat een nachtmerrie!" Harry kwam aan lopen en Lynn liep meteen weg.
"Lexi.."
"Laat maar Harry..."
"Maar ik wil dit niet!"
"Niet? nou daar merk ik niks van!" hij keek me verbaast aan.
"Weetje nog die kus? Ownee dat weet je vast niet meer.."
"Wel!"
"Waarom doe je dan alsof ik onzichtbaar ben? alsof er nooit wat is gebeurt Harry!" Hij keek van me weg en had zijn handen in zijn zakken.
"Jij was de gene die niet twijfelde..jij was de gene die dit wou..."
"Lexi.."
"Laat maar! je hebt nu je supermodel...waarom zou je mij willen!" ik liep terug naar Lynn die bij Niall zat.
"Gaat het Lexi?" ik knikte en Niall glimlachte naar me.
"Wat gaan we nu doen?" Ik keek naar Niall die Lynn naar zich toe trok.
"Ik kan niet zonder Lynn..en Harry kan niet zonder jou.."
"Hij heeft zijn super model nu...wat moet ie met mij?"
"Lexi die jongen is gek op je...hij kon maar niet stoppen met praten over jou en die kus...dat we net weg moesten en Harry te horen had gekregen dat hij een super model moet daten werd ie gek!! Lexi hij kon aan niks anders denken dan aan jou!" ik hoorde iemand achter me en draaide me om...
"Lexi..alsjeblieft..ik kan je niet kwijt raken!" ik rende naar Harry toe en sprong om zijn nek. hij hield me dicht tegen zich aan.
"Het spijt me Hazz..het spijt me echt!" Hij hield me stevig vast en gaf een kus op me hoofd.
"Het is niet erg moppie!" hij keek me aan en glimlachte naar me.
"Ik wil geen supermodel...ik wil jou!" ik wikkelde mijn armen om zijn nek en trok hem dicht naar me toe. hij glimlachte en ik zoende hem. Niall trok Lynn dicht naar zich toe en gaf haar een kus op der hoofd.
"Wat gaan we nu doen?" we keken Niall aan en Harry ging naast hem zitten. hij trok me op zijn schoot en keek weer naar Niall.
"Ik weet het echt niet man..ik wil niet daten met een supermodel...wat moet ik met een supermodel?" Niall moest lachen en haalden zijn schouders op.
"Geen idee maar Simon wil dit niet...en we kunnen dit nooit geheim houden, jij al helemaal niet Harry...jij moet nog met iemand daten ook!" ik keek naar Harry..hij keek me niet aan...wat een kut situatie. waarom is liefde zo ingewikkeld? waarom moeten mensen het altijd voor je verpesten?
Harry's POV
Waarom moet ik..precies ik...met iemand daten? ik wil Lexi niet nog een keer kwijt...en nu moet ik voor haar neus met een ander..ik kan kan dat niet! waarom is liefde zo moeilijk? waarom komen er altijd problemen bij? Waarom kan niet gewoon iedereen het accepteren...waarom moet iedereen zich er mee bemoeien? ondanks dat ik Lexi geen pijn wil doen en bij haar wil zijn...kan ik niks anders dan doen wat Simon heeft gezegd...
Lynn en Niall waren naar de rest van de jongens gegaan zodat ik met Lexi kon praten. we moeten uitzoeken hoe we dit gaan doen..en of we dit wel willen..
"Ben je boos op me?" ik keek naar Lexi die voor zich uit keek.
"Ik ben niet boos op jou..ik ben boos op mijn vader..hoe kan hij me dit aandoen? Waarom wil hij me niet gelukkig zien?" ik keek haar aan en deed een arm om haar heen.
"Ik weet het niet mop..." ze kroop dicht tegen me aan en ik gaf een kus op der hoofd.
"Wat doen we nu?" ze keek me aan, maar zei niks.
"Lexi ik wil je niet nog een keer kwijt..dat kan ik niet aan...alsjeblieft geloof me als ik zeg dat ik niks wil weten van die modellen. ik wil jou! en alleen jou!" ze glimlachte naar me en gaf me een kus.
"Dat is mooi, want je komt niet zomaar van me af!" Ik glimlachte naar haar en ze kroop weer tegen me aan.
"Kan dit werken? ons onderweg en afgesloten van de buiten wereld..en vrienden voor de media.." Het voelde zo fout om dit te zeggen..dit is ook echt niet wat ik wil! ik wil kunnen zeggen hoe gek ik op haar ben..en hoeveel ze voor me betekend. ik wil met haar hand in hand kunnen lopen buiten...net haar uit eten of naar de film, maar dat zit er niet in ben ik bang..
"Liever dat dan je echt kwijt zijn..we zien me pa maar heel soms en inderdaad we moeten uitkijken voor camera's maar voor de rest moet het wel werken denk ik...alleen moeten de jongens het ook weten!"
JE LEEST
Uncle Simon?
FanfictionWat als DÉ Simon Cowell je vader is? En wat gebeurt er wanneer de X-Factor audities weer beginnen?