Part 2

1.4K 41 1
                                    

Waarom moet mijn vader nou weer zeggen dat het dankzij mij is? de jongens keken me dankbaar aan..mijn ogen landen op Harry die me geschokt aan keek...want ja ben nog steeds een Cowell.

"Nou jongens jullie zijn dus door! tot in de volgende ronden bij mij thuis!" de jongens knikte en liepen het podium af.

"Leuke jongens he Lexi?" ik keek me pa aan en begon te lachen..

"Valt wel mee hoor pap.." ik draaide mijn hoofd en pakte mijn telefoon...even Lynn bellen. Lynn is mijn beste vriendin. we zijn samen afgestudeerd op de muziek academie en ze is als een 2e dochter voor mijn pa.

"Lynn omg ik moet je wat vertellen kan je naar het theater komen?"

"Tuurlijk mop, ik kom er aan!" Na 10 minuten kwam Lynn binnen lopen en keek ze me aan met grote ogen.

"Het leek wel alsof ik in de hemel was net...wauw wat een jongens!" ik begon te lachen en gaf haar een knuffel.

"Heyy Lynn!" mijn vader kwam aan lopen en gaf haar een knuffel.

"Kom is..ik wil je wat laten zien!" Lynn liep mee en mijn vader legde de foto's van de jongens voor haar nee.

"Wauw dat is die jongen die ik net zag! maar wat zijn ze schattig!"

"We hebben ze in en boyband gestopt...is dat slim denk je?"

"Hell yeah! ze zijn godelijk dit wordt de grootste band ever!" mijn vader begon te lachen en gaf haar een kus op der hoofd. ze kwam weer naar me toe lopen en we gingen in de hal zitten..mij. Vader ging verder met de vrouwen en daar hadden we niet zo veel zin in. Zie liever al die leuke jongens op het podium staan haha.

"Je pa is geweldig..besef dat ze straks bij jou in huis zitten voor de laatste ronde!!" Ik begon te lachen en knikte.

"Een van de jongens ben ik al tegen gekomen zeg maar.."

"Welke!"

"Harry Styles..." Ze kreeg grote ogen en keek me met een glimlach aan.

"Die met die bruine krullen en die prachtige groenen ogen waar je in verdwaalt.." Omg lynn kan zo dramatische zijn soms..en helemaal als het over jongens gaat.

"Omg Lynn Stop! Hij is wel schattig..en lijkt me heel lief..."

"Omg Lexi! Je vind hem wel leuk!" ik voelde mezelf rood worden en gaf haar een klap tegen der hoofd.

"Auww!" we lagen lachend op de bank en zagen een groep jongens aan komen lopen. we lagen daar als een stel idioten en ze keken ons verbaast aan..toen we goed keken zagen we dat het de jongens waren van de groep die mijn vader had gemaakt...Omg!

"Gaat alles goed dames?" de jongen met het blonde haar en het Ierse accent keek ons lachend aan.

"Oww ja hoor, het gaat top!" Lynn keek hem blozend aan en hij knipoogde naar haar..het enige waar ik me op kon focussen waren Harry zijn ogen..ze werden geroepen en liepen snel door.

"Doei Lexi." Harry knipoogde naar me en liep met de jongens mee..Lynn keek me aan en schoot in de lach.

"Doei Lexi..whahahaha moet je kijken hoe rood je bent!"

"Ja jij dan toen die Ierse god je aansprak!" We schoten weer in de lach en keken op de klok..omg 6 uur al weer...we stonden op en liepen naar de auto. Eenmaal thuis liepen we de studio in en gingen zitten.

"Nog verder gegaan met het nummer?" ik knikte en pakte de songtekst.

"Ik heb een titel en heb het afgeschreven...het heet 'Summer Love' wat vind je ervan?"

"Nice.het is echt super tof! heeft je oa het al gehoord?" ik schudden mijn hoofd en ze liep de studio in..

"Laten we het opnemen dan!" na 2 uur kwamen we de studio uit en zagen mijn vader in de deur opening staan.

"Hey pap, hoelang ben je hier al?"

"Een half uurtje..waar waren jullie dames mee bezig?" Lynn pakte het nummer en gaf het aan hem.

"Hmm dat ziet er goed uit dames..daar kunnen we wel wat mee!" hij glimlachte en gaf ons een kus.

"Lynn blijf je slapen vandaag? morge zijn de laatste audities voor de live shows en ik hoopte dat jullie mee wouden helpen met kiezen?" we keken elkaar aan en knikte.

"Tuurlijk, ik blijf wel hoor!" Hij glimlachte en liep de studio uit. nadat we hier klaar waren liepen we terug naar binnen. We liepen de keuken in en botste tegen een paar mensen aan. ze draaide zich om en onze ogen werden groot.

"Lexi? wat een toeval zeg.." Harry keek me aan met een speelse glimlach op zijn gezicht.

Uncle Simon?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu