Harry's POV
De jongens en ik waren wakker en we liepen naar benden. We hadden plannen gemaakt voor vandaag. Niall en ik willen Lexi en Lynn wat beter leren kennen...dus nemen we ze vandaag mee naar de Bowling en daarna als verassing gaan we nog laser gamen.
"Slapen Lexi en Lynn nog?" ik keek naar Niall.
"Ik denk het wel.."
"Ga ze wakker maken..anders wordt het te laat." Louis had gelijk, Niall en ik liepen naar boven en we liepen naar hun kamer. We deden de deur zachtjes open en zagen ze nog in bed liggen.
Niall liep naar Lynn haar kant en ik zat bij Lexi.
"Lexi..wordt je wakker?" ik probeerde haar wakker te maken maar het lukte niet. Niall had Lynn al wakker gekregen en ze gaf hem een knuffel.
"Lukt het Harry?" Ik schudden me hoofd en Lynn begon te lachen. Lynn stapte uit bed en ze liep met Niall naar beneden...Wat nu? Ik ging dichterbij zitten en haalde haar haar uit der gezicht. Ze zag er zo lief uit.
"Lexi..wordt je wakker? we gaan zo weg." ze bewoog een beetje en deed daarna haar ogen open. ze keek me best geschokt aan maar al snel glimlachte ze naar me.
"Heyy.."
"Goeiemorge slaapkop!"
"Haha, wat doe jij hier zo vroeg?"
"We wouden gaan bowlen...en we wouden dat jullie mee gingen..daarom maak ik je wakker." ze keek naast zich en zag dat Lynn al weg was.
"Geef me 10 minuten ik ben zo beneden." ze glimlachte naar me en ik liep de deur uit.
Lexi's POV
Ik deed mijn ogen open en zag Harry boven me hangen met zijn prachtige glimlach.
"Hey.."
"Goeiemorgen slaapkop!" ik keek hem aan en voelde mezelf rood worden.
"Haha, wat doe jij hier zo vroeg?"
"We wouden gaan bowlen...en we wouden dat jullie mee gingen..daarom maak ik je wakker." Ik keek naast me en zag dat Lynn al weg was..die is vast bij Niall...ik keek terug naar Harry.
"Geef me 10 minuten ik ben zo beneden." ik glimlachte naar hem en hij liep de kamer uit. Ik stapte uit bed en liep snel naar de kast. ik hoorde wat op de gang en zag Lynn door de deur komen.
"Hey, eindelijk wakker!" ik kikte en ging verder met kleren uitzoeken.
"Wat ga je aan doen?" ik haalde me schouders op en keek haar aan.
"Geen idee..weet jij iets?" ze keek in de kast en pakte mijn bloemetjes jurk.
"Doe hier je zwarte hakken onderaan!" ik knikte en keek voor Lynn..ik pakte een spijkerbroekje met een Amerikaanse vlag croptop, en haar rode vans. we deden snel ons haar en wat make-up op en liepen naar beneden. de jongens waren druk in gesprek toen we beneden kwamen en zagen ons niet. we liepen naar Harry en Niall toe en gebaarde naar de rest dat ze stil moesten zijn. Ik kneep Harry in zijn zij en Lynn sprong op Niall zijn rug. Harry schrok en keek om..maar toen die me zag verscheen er een glimlach op zijn gezicht.
"Hey..wauw wat zie je er mooi uit!" Ik voelde mezelf rood worden en glimlachte naar hem.
"Wat ben je schattig als je bloost." Kan die jongen nog leuker zijn? hij laat me alleen maar meer blozen!
"Gaan we?" ik veranderde het onderwerp en iedereen stemde in. Harry begon te lachen en liep mee richting de auto.
"We gaan met ons busje want die is groot genoeg voor 6 man" ik keek naar Louis en dacht na..maar wij zijn met 7? Iedereen nam plaats in het busje en Lynn zat naast Niall...en ik dan?
JE LEEST
Uncle Simon?
FanfictionWat als DÉ Simon Cowell je vader is? En wat gebeurt er wanneer de X-Factor audities weer beginnen?